حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است؟

حداقل میزان خرید بیت کوین

حداقل میزان خرید بیت کوین جز مفاهیمی است که تازه کاران دنیای سرمایه گذاری با آن درگیر می شوند. در واقع افرادی که به تازگی با سرمایه گذاری آشنا می شوند و پا به دنیای اقتصادی می گذارند اصولا تصور می کنند که باید بر اساس قوانین و متد های خاصی حرکت کنند و هر گونه حرکت خلاف این متدها باعث شکست آن ها می شود. از این رو مفاهیمی مانند حداقل میزان خرید بیت کوین برای آن ها سوال بزرگی است.

برای دانستن این که حداقل میزان خرید بیت کوین یا حتی سایر رمز ارزها چقدر است باید با چند مفهوم اساسی آشنا شویم. این مفاهیم در بعدهای مختلف می تواند به ما نشان بدهد که در نهایت حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر باید باشد.

قبل از شروع صحبت درباره حداقل میزان خرید بیت کوین، شما باید به چند سوال اساسی بتوانید پاسخ بدهید. مثلا شما باید بدانید که هر بیت کوین چند تومان است؟ و یا این که هر واحد بیت کوین چقدر است؟

ما تا به امروز معمولا با عدد های رندی به عنوان وجه معاملاتی در دنیای اقتصاد سروکار داشتیم. 1 دلار، هزار تومان، 500 تومان و … اما وقتی می بینیم که یک بیت کوین چند تومان است، متوجه می شویم که دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید بیت کوین را برای ثروتمندها گذاشت و رفت و یا این که آن را به عدد ها و واحد های کوچک تری تبدیل کرد.

در کلام ساده تر در زمان نگارش این مقاله قیمت هر واحد بیت کوین به عددی بالاتر از 55 هزار دلار رسیده است. اگر بخواهیم با دلار 20 هزار تومانی ببینیم که هر بیت کوین چند تومان است، به رقم های عجیب و غریبی می رسیم. بنابراین می توانیم با اطمینان بگوییم که حداقل خرید بیت کوین ، یک واحد بیت کوین نخواهد بود. در واقع کمتر کسی در دنیا می تواند بر اساس یک واحد بیت کوین دست به خرید و فروش بزند.

بیت کوین چیست؟

 بیت کوین اولین کریپتوکارنسی یا رمز ارز است که به‌عنوان یک سیستم نظیر به نظیرpeer to peer برای پرداخت ‌های آنلاین ایجادشده است. این سیستم نیازی به یک نهاد پاسخگو مرکزی قابل‌اطمینان ندارد و تراکنش‌ها بین افراد بدون واسطه انجام می‌شود. بیت کوین(BTC) به‌عنوان اولین ارز دیجیتال با دارا بودن ویژگی متن‌باز توسط گروهی از برنامه نویسان مستقل و ناشناخته به نامSatoshi Nakamoto در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی و منتشر شد.
شار بیت کوین، از طریق فرآیند ماینینگ انجام می‌شود و عرضه‌ آن محدود به ۲۱ میلیون کوین است. در حال حاضر، میزان ارزش بازار بیت کوین از ۱۷۰ میلیارد دلار فراتر رفته و درنتیجه رهبری بازار را در دست دارد. بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به‌صورت دیجیتالی منتقل می‌شود؛ بنابراین برای خرید بیت کوین لازم نیست که به‌صورت حضوری اقدام کنید، بلکه این کار اغلب به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود.

حداقل میزان خرید بیت کوین و یک داستان علمی
حداقل خرید بیت کوین

حداقل میزان خرید بیت کوین و یک داستان علمی

همانطور که در بالا گفتیم وقتی می بینیم که یک بیت کوین چند تومان است، عملا متوجه می شویم که سرمایه گذاران این بازار که با رقم های بسیار پایین تر در حال معامله هستند، بر اساس یک واحد بیت کوین دست به معامله نمی زنند. پس سوال بعدی که ایجاد می شود این است که هر واحد بیت کوین چقدر است؟

در واقع وقتی ما نمی توانیم یک واحد کامل بیت کوین به عنوان حداقل میزان خرید بیت کوین داشته باشیم، پس باید بدانیم که چند درصد از یک واحد بیت کوین را می توانیم خریداری کنیم؟

برای پاسخ به این سوال ما با چند جنبه مهم رو به رو هستیم. اول این که قوانین آکادمیک و علمی بلاک چین آیا همچنین اجازه را به ما می دهد و بر اساس این قوانین حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است؟ در کلام ساده تر ما باید بدانیم که بیشترین میزانی که یک واحد بیت کوین خرد می شود چقدر است و کوچکترین واحد بیت کوین چیست؟

 

ویژگی‌های اصلی بیت کوین چیست؟

• بدون مرکز و غیرمتمرکز است یعنی شبکه بیت کوین توسط هیچ نهادی کنترل نمی‌شود.
• شروع کار با آن ساده است: شما می‌توانید در کمتر از 1 دقیقه، بدون پرسش و بدون و هیچ کارمزد و هزینه‌ای یک کیف پول بیت کوین نصب کنید.
• تراکنش‌ها می‌تواند نامحسوس باشد یعنی این حساب‌ها هیچ نام، آدرس و سایر اطلاعات شخصی ندارند.
• کاملاً شفاف است: شبکه بیت کوین جزییات تک‌تک تراکنش‌هایی که در ابتدا در شبکه انجام‌شده است را در یک دفتر کل به نام بلاک چین (Blockchain) نگهداری می‌کند.
• کارمزد تراکنش‌ها ناچیز است یعنی نسبت به سایر روش‌های انتقال پول بسیار پایین است.
• بیت کوین به دلیل اینکه هیچ مرکزی ندارد (غیرمتمرکز است) نیازی نیست برای استفاده از آن به کسی اعتماد کنید. زمانی که شما یک تراکنش را ارسال می‌کنید، به‌صورت دیجیتالی امضا می‌شود.

 

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

 

حداقل میزان خرید بیت کوین
حداقل خرید ارز دیجیتال

هر واحد بیت کوین از نظر علمی و قوانین شبکه بلاک چین بر اساس صد میلیون واحد کوچک تحت عنوان ساتوشی ساخته شده است. بنابراین ما قادر خواهیم بود که حداقل میزان خرید بیت کوین به اندازه 0.00000001 را داشته باشیم.

اگر قیمت هر واحد بیت کوین را 500 میلیون تومان در نظر بگیریم هر واحد ساتوشی برابر 50 ریال ( 5 تومان ) خواهد بود. بنابراین در کلام ساده تر حداقل میزان خرید بیت کوین به اندازه 5 تومان ( با فرض هر بیت کوین 500 میلیون تومان ) خواهد بود. اما آیا این اتفاقی است که عملا بیفتد؟

مسلما خیر! همانطور که می دانید هزارتومان متشکل از هزار واحد تومانی است و این یعنی ما می توانیم از نظر علمی هر تک تومان را نیز معامله کنیم اما آیا در واقعیت همچنین اتفاقی می افتد؟ پس به جز شرایط آکادمیک و علمی باید سراغ دیگر جنبه های این داستان برویم تا بتوانیم حداقل میزان خرید بیت کوین را کشف کنیم.

 حداقل میزان خرید بیت کوین و روی دیگر داستان
حداقل سرمایه برای خرید بیت کوین

حداقل میزان خرید بیت کوین و روی دیگر داستان

همانطور که گفتیم بنا به دلایلی امروز نمی توانیم یک ساتوشی را به عنوان حداقل میزان خرید بیت کوین در نظر بگیریم. شاید در آینده نه چندان دور که قیمت بیت کوین به چند ده برابر دیگر برسد، یک ساتوشی نیز قیمت معقول تری به خود بگیرد.(اگر میخواهید بدانید تعیین قیمت بیت کوین چگونه و توسط چه کسانی انجام می‌شود؟ حتما به این مقاله مراجعه کنید)

اما امروز مسلما نمی توانیم یک ساتوشی را به عنوان حداقل میزان خرید بیت کوین در نظر بگیریم. علت اصلی این موضوع دو نکته بسیار مهم است. نکته اول، در حداقل میزان خرید بیت کوین هم شما باید کارمزدی را پرداخت کنید. این کارمزد زمانی می تواند پرداخت شود که عملا بخشی از آن قابلیت پرداخت این کارمزد را داشته باشد.

پس یعنی این که حداقل سرمایه برای خرید بیت کوین شما باید به اندازه ای باشد که صرافی یا کیف پول شما قادر به برداشت میزان کارمزد خود باشد. از این رو بسیاری از صرافی ها یا کیف پول ها حداقل میزان خرید بیت کوین را خودشان اعلام می کنند و از نظر سیستمی اجازه خرید کمتر از آن را به شما نمی دهند.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

مسئله مهم دیگر در مورد حداقل میزان خرید بیت کوین وجود دارد، مسئله تبدیل سرمایه از بیت کوین به ارز و یا به واحد مالی دیگر است. شما زمانی قادر به حداقل میزان خرید بیت کوین هستید که بتوانید آن را بر اساس میزان دارایی خودتان پرداخت کنید. یعنی شما وقتی قادر نیستید 5 تومن پرداخت کنید، چطور می خواهید یک ساتوشی خرید کنید؟ البته این نکته ای است که تحت شعاع قانون حداقل میزان خرید بیت کوین تعیین شده توسط بروکرها و کیف پول ها قرار می گیرد.

تمام این ها به نوعی موانع اصلی و عملی در تعیین حداقل میزان خرید بیت کوین محسوب می شود. اما به جز این ها شرایط دیگری نیز وجود دارد که می تواند به صورت های مختلف در حداقل میزان خرید بیت کوین تاثیر گذار باشد. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

حداقل میزان خرید بیت کوین
حداقل پول برای خرید بیت کوین

حداقل میزان خرید بیت کوین و سهم شما از دنیای بیت کوین چیست؟

 

نکته مهمی که در مورد بیت کوین به صورت اختصاصی وجود دارد این است که این رمز ارز بر خلاف سایر ارزهای رایج در دنیای اقتصاد کاملا محدود می باشد. یعنی نمی تواند از تعداد مشخصی( 21 میلیون واحد ) خارج شود. تا کنون نزدیک به 19.5 میلیون واحد از این رمز ارز استخراج شده است و تا سال 2040 باقی بیت کوین استخراج می شود.

پس اگر بخواهیم همه انسان های روی کره زمین را در بازار ارزهای دیجیتال سهیم بدانیم عملا در بیشترین حالت ممکن به هر انسان چیزی حدود 250 هزار ساتوشی یا همان 0.0025 بیت کوین می رسد. پس سهم شما از بیت کوین چیزی حدود 0.0025 بیت کوین است. پیشنهاد بسیاری از اقتصاددان ها این است که شما اگر می خواهید خرید بیت کوین به مقدار کم داشته باشید، عدد 250 هزار ساتوشی را در نظر بگیرید. در واقع این حداقل حق و سهم شما از دنیای دیجیتال است.

این عدد تنها یک پیشنهاد و شاید بتوان گفت یک عدد طلایی برای خرید بیت کوین به مقدار کم است. اما لزومی ندارد که شما به آن پایبند باشید. شما می توانید با هزار واحد ساتوشی یا حتی کمتر نیز در این بازار حضور پیدا کنید. به هر حال برخی از سرمایه گذاران اعتماد چندانی به این بازار هنوز ندارند و به دنبال محک آن هستند.

از این رو می خواهند با مبالغ کم وارد بازار شوند. اما سوالی که مطرح می شود این است که از نظر سرمایه گذاری و اقتصادی حداقل پول برای خرید بیت کوین چقدر است؟ یعنی از نظر مباحث سود و زیان در اقتصاد حداقل میزان خرید بیت کوین چه قدر می تواند باشد؟

حداقل میزان خرید بیت کوین از نظر اصول سرمایه گذاری
حداقل مقدار خرید بیت کوین

حداقل میزان خرید بیت کوین از نظر اصول سرمایه گذاری چقدر است؟

 

همانطور که در ابتدای داستان گفتیم بسیاری فکر می کنند که در دنیای اقتصاد باید بر اساس قوانین تعیین شده توسط بروکرها، سازمان و علوم تکنیکال و تحلیلی پیروی کنند. در حالی که اصلی ترین مفهوم در دنیای اقتصادی تنها و تنها یک عبارت است و آن چیزی جز مفهوم سود و زیان نیست. در واقع شما با حضور در بازارهای سرمایه گذاری قصد دارید سود کنید. حال اگر این سود در مدت زمان مشخص شده محقق نشود یا از سرمایه شما کم شود عملا شما درگیر ضرر شده اید. تمام این دنیای بزرگ و عجیب و غریب بر اساس این مفهوم ساخته شده است.

حال بر اساس مفهوم سود و زیان حداقل مقدار خرید بیت کوین چقدر می تواند باشد؟ شما به چند دلیل اساسی ممکن است در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید. اولین و مهمترین دلیل کسب سود خواهد بود. اما عده ای دوست دارند برای شروع با حداقل سرمایه برای خرید بیت کوین وارد این بازار شوند تا اگر درگیر ضرر شدند، سرمایه بزرگی را از دست نداده باشند.

اما نکته مهم این است که شما با به دست آوردن 1 تومان یا از دست دادن 10 تومان چیز زیادی را نمی توانید یاد بگیرید و یا حس کنید. از نظر قوانین سود و زیان نیز عملا این مقدار اصلا صرفه اقتصادی ندارد. شما با حضور در هر حوزه اقتصادی دیگر می توانید مبالغی بسیار بالاتر از این ها سود کنید. بنابراین در مسئله حداقل میزان خرید بیت کوین شما باید در نظر بگیرید که در قبال وقت و انرژی که صرف می کنید قرار است چه سود را به دست آورید.

شما فرض کنید 10 هزار تومان در این بازار سرمایه گذاری کرده اید و با فرض محال سود 100 درصد این سرمایه شما به اندازه تنها 10 هزار تومان دیگر افزایش پیدا می کند. آیا میزان سود که رسیدن به آن در دنیای ارزهای دیجیتال کمی سخت و دور از دسترس است آیا ارزش دارد؟ مسلما نه!

حداقل میزان خرید بیت کوین
خرید بیت کوین به مقدار کم – حداقل سرمایه برای ارز دیجیتال

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

چگونه با ۱۰۰ هزار تومان بیت کوین بخریم؟

 

در دنیای سرمایه گذاری بسیاری دوست دارند محتاط عمل کنند. به خصوص معامله گران تازه وارد و نا مطمئن دوست دارند حاشیه امن خوبی برای خود ایجاد کنند. این دسته از معامله گران همواره اصرار دارند که با سرمایه های اندک وارد بازار شوند تا در صورت از دست دادن این سرمایه ضرر چندانی نکنند.

از این روست که این دست از معامله گران همواره به دنبال حداقل سرمایه گذاری در بیت کوین و یافتن پاسخ پرسش چگونه با ۱۰۰ هزار تومان بیت کوین بخریم؟ هستند.

شما با صد هزار تومان می توانید چند هزار ساتوشی خریداری کنید ( بر اساس قیمت روز می تواند متفاوت باشد ) اما سوال اصلی این است که آیا این مقدار می تواند توجیه اقتصادی داشته باشد؟

بگذارید کمی دقیق تر به مسئله نگاه کنیم. شما برای خرید بیت کوین یا ساتوشی و یا هر ارز دیجیتال دیگر باید از یک صرافی استفاده کنید. بنابراین کارمزدی برای خرید یا فروش برای این صرافی باید در نظر گرفت. برخی از صرافی ها کارمزدی به صورت درصدی از کل معامله و برخی دیگر به شکل ثابت دریافت می کنند. اما حتی در صرافی هایی که به شکل درصد از کل معامله اقدام به دریافت کارمزد می کنند حداقل کارمزدی در نظر گرفته شده است.

اما داستان حداقل سرمایه گذاری در بیت کوین به اینجا تمام نمی شود. واقعیت این است که شما برای حضور در این بازارها و سرمایه گذاری در بیت کوین باید از مارکت های بین المللی مانند دلار یا یورو استفاده کنید. همانطور که می دانید کاربران ایرانی عملا تحت فشارها و تحریم های مالی جهانی قرار گرفته اند و امکان مبادله آزاد تجاری با جهان را ندارد. از طرف دیگر سیستم و ساختاری مالی و بانکی ایران به شکلی نیست که امکان استفاده از مارکت دلار یا یورو در آن وجود داشته باشد. به بیان ساده تر شما نمی توانید با داشتن دلار یا یورو اقدام به مبادله مالی با جهان کنید.

به همین دلیل کاملا مشخص است که برای تبدیل ریال به دلار و برعکس شما باید از یک واسطه استفاده کنید و مسلما این واسطه نیز کارمزد خاص خودش را می خواهد. از این رو شما برای یک بار سرمایه گذاری در بیت کوین باید حداقل دو کارمزد پرداخت کنید و حال اگر بخواهید سود یا سرمایه خود را به ریال تبدیل کنید همین مسیر را باید برگردید. پس در یک سرمایه گذاری موفق شما چهار باید کارمزد پرداخت می کنید!

چیزی که مشخص است این کارمزد ها از سرمایه شما کم  می کند. نکته جالب توجه این است که با توجه به کم بودن میزان سرمایه شما این کارمزد ها تاثیر چشم گیری دارد و می تواند به نوعی بخش قابل توجهی از سرمایه شما را پودر کند.

اما فارغ از این مسئله، نکته مهم دیگر این است که هدف شما از سرمایه گذاری سود آوری است. حال با توجه به سرمایه کم شما عملا سودآوری شما نیز کم می شود. پس عملا شما در راه برگشت از بیت کوین به دلار تمام سود خود را تقدیم کارمزد می کنید!

به طور کلی در خاطر داشته باشید که داستان بیت کوین و به طور کلی بازارهای سرمایه ای داستانی همراه با ریسک است. شما قرار نیست در این بازار ضرری نداشته باشید و یا همیشه در امنیت کامل قرار داشته باشید. پس اگر می خواهید وارد این بازار شوید کمی ریسک پذیر باشید و به اعداد و ارقامی بالاتر از یک صد هزار تومان فکر کنید!

اما اگر دوست دارید با صد هزار تومان خرید کنید مسئله یا مشکل خاصی ندارید! می توانید به سادگی مراحلی که در ادامه آورده شده خرید خودتان را انجام دهید!

 

چگونگی خرید بیت کوین

 

طریقه خرید بیتکوین به دلیل تحریم‌هایی که در بازار معاملات جهانی علیه ایران وجود دارد از طریق صرافی‌های بزرگ و مطرح بین‌المللی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل بهتر خواهد بود اگر خریدوفروش آن‌هم از طریق اینترنت انجام شود.

1. خرید از افراد حقیقی به‌صورت مستقیم

اگر به هر دلیلی نخواستید که در فضای سایت خریدوفروش کنید، بعضی سایت‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که کاربران در سایت با دسترسی به شماره تماس همدیگر، بیرون از سایت قرار ملاقات بگذارند و به مبادله بپردازند.

بعضی گروه‌های تلگرامی هم ادعا می‌کنند که امکان خرید و فروش بیت کوین را دارند که به علت کلاه‌برداری‌های گسترده‌ای که از این طریق انجام‌شده است، ما انجام آن را توصیه نمی‌کنیم. بعضی افراد هم که ماینر دارند و خودشان بیت کوین استخراج می‌کنند، به‌صورت حضوری اقدام به فروش بیت کوین می‌کنند و با خرید از آن‌ها این شانس را دارید که از پرداخت کارمزد نجات پیدا کنید.

2. بازارهای معاملات

بازارهای معاملات دیگر راه چگونگی خرید بیت کوین هستند که دقیقاً مانند بازار معاملات بورس یا بازار فارکس است. در این بازارها طرفین معامله، به‌صورت مستقیم از طریق یک سیستم معاملاتی (که مشابه آن در بورس به کارگزاری نام دارد) با یکدیگر در ارتباط هستند و می‌توان سفارش کلیه‌ معامله‌گران بازار را در یک صفحه به‌صورت لحظه‌ای دید.

اختلاف قیمت بین خریدار و فروشنده در این بازارها، بسیار کم است و این به نفع طرفین معامله است. شرکت‌های این سیستم‌های معاملاتی، معمولاً کارمزد بسیار کمی از این معاملات دریافت می‌کنند. معمولاً حجم معاملات در این بازارها، بسیار بیشتر از صرافی‌ها است، بنابراین قیمت‌های بسیار بهتری در این سیستم‌ها می‌توان یافت که به نفع طرفین معامله است.

3. خرید از صرافی‌های آنلاین

صرافی‌ها به دو صورت عمل می‌کنند: یا به شکل مستقیم با صرافی وارد مبادله می‌شوید و از آن بیت کوین می‌خرید یا صرافی به‌عنوان بستری برای معرفی فروشنده و خریدار به هم عمل می‌کند و کارمزد واسطه‌گری خودش را می‌گیرد. تنها صرافی معتبر جهانی که برای ایرانی‌ها هم فعال است، صرافی LocalBitcoins است.

یکی از ویژگی‌های این سایت این است که در آن قیمت‌های مختلفی برای خرید و فروش بیت کوین از طرف کاربران ارائه می‌شود که البته در محدوده‌ی قیمت صرافی‌ها هستند؛ ولی باوجوداین امکان می‌توانید با گشت‌وگذار در آگهی‌های مختلف خریدوفروش، بهترین قیمتی را که با شرایط شما سازگاری دارد انتخاب کنید.(اگر میخواهید دوره آموزش فیلتر نویسی در بورس را بگذرانید،این دوره را تهیه کنید)

 

آموزش خرید بیت کوین

برای خرید بیت کوین از یک صرافی فقط کافی است چند گام ساده زیر را طی کنید:

  • نصب کیف پول بیت کوین
  • پیدا کردن صرافی یا فروشنده معتبر بیت کوین
  • انجام احراز هویت با مدارک شناسایی
  • انتقال پول از طریق کارت بانکی به فروشنده و ارائه آدرس کیف پول
  • خرید بیت کوین و دریافت آن در کیف پول

سایت خرید بیت کوین

سایت جهانی «localbitcoins.com» پلتفرم معاملاتی بیت کوین است که بیش از ۱ میلیون کاربر از ۲۴۹ کشور مختلف دنیا در آن عضو هستند و به کاربران ایرانی نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.
صرافی بیدارز «bidarz.com» و سایت Binance را نیز می‌توان جزو صرافی‌های معتبر و سایت خرید بیت کوین در این عرصه معرفی کرد.
سایت Coinbase کوین بیس بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم خریدوفروش رمز ارز به‌خصوص سایت خرید بیت کوین در ایالات‌متحده آمریکا است.
در سایت Robinhood خرید آنلاین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به‌صورت کاملاً رایگان تجربه کنید.
از سایت‌های ایرانی نیز nobitex.ir را می‌توان معرفی کرد.

همه افرادی که برای سرمایه‌گذاری بلند مدت و یا انجام معاملات روزمره خود اقدام به خرید بیت می‌کنند، به راحتی می‌دانند که چطور باید اقدام به خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا خرید بیت کوین بدون احراز هویت کنند. این افراد به دنبال نحوه خرید بیت کوین با وب مانی، خرید بیت کوین بدون ثبت نام، خرید بیت کوین به ریال و … هستند! اگر دوست دارید که چند نکته طلایی در این زمینه یاد بگیرید و بدانید که برای خرید بیت کوین چه باید کرد، می‌توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

وب مانی چیست؟ هرآنچه که لازم است در مورد وب مانی بدانید!

وب مانی (webmoney)، در واقع یک سیستم پرداخت الکترونیک بسیار سریع است که امکان انجام تراکنش‌های مالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی را به خوبی برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با کمک این سیستم پرداخت الکترونیک قدرتمند، تراکش‌های ایمن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی انجام دهید!

در واقع همین مزیت‌های وب مانی باعث شده‌است که در مدت زمان کوتاهی به شدت معروف شود و مورد استفاده اکثر فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.. وب مانی نسبت به سایر پلتفرم‌های موجود در این زمینه، بسیار تکامل یافته تر است و به همین دلیل انعطاف بالاتری دارد. مدنظر داشته باشید که باتوجه به این که وب مانی تحت نظارت قوانین دولت فدرال روسیه است، کاربران ایرانی هیچ گونه محدودیتی را شامل نمی‌شوند و به راحتی می‌توانند از این طریق، فرآیندهای لازم برای تبدیل حساب ریالی خود به دلار را انجام دهند.

اگر برای شما سؤال است که نحوه خرید بیت کوین با وب مانی به چه صورت است، توصیه می‌کنیم که حتماً راهنمای زیر را مطالعه کنید. در ادامه با معرفی یک پلتفرم قوی در این زمینه به شما کمک می‌کنیم که اقدام به خرید بیت کوین به ریال کنید و کمترین چالش ممکن را در این زمینه تجربه کنید.(مقاله تبدیل بیت کوین به ریال را هم بخوانید)

 

راهنمای خرید بیتکوین با وب مانی به صورت کاملا آسان و کاربردی

اگر می‌خواهید که با کمک وب مانی، پرفکت مانی، پی پال، مانی بوکرز و یا هر روش دیگری اقدام به خرید بیت کوین کنید، باید بدانید که می‌توانید از طریق صرافی‌های مجازی که در این حوزه فعال هستند مانند سایت خوب Localbitcoins استفاده کنید. این سایت که یکی از سایت‌های معتبر و صرافی‌های تجاری فعال در این زمینه می‌باشد، امکان خرید بیت کوین با شرایط مختلف را فراهم کرده‌است.(مقاله کیف پول دیجیتال چیست؟ را هم بخوانید)

این سایت در واقع فروشنده بیت کوین نیست، بلکه پلتفرمی است که امکان خرید بیت کوین به انواع شیوه‌ها را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طریق این سایت و پس از یادگیری نحوه خرید بیت کوین با وب مانی، بیت کوین مورد نیاز خود را خریداری کنید، اما آیا می‌دانستید که در قدم اول باید یک حساب وب مانی داشته باشید؟

جالب است بدانید که خرید و فروش از طریق این سایت برای کاربران ایرانی که با یک یوزر ایرانی دیگه، وارد معامله می‌شود، کاملاً بدون کارمزد اضافی است! البته باید این نکته را هم بیان کرد که دریافت بین کوین و انتقال آن به کیف پول داخلی سایت، مقدار اندکی کارمزد دارد. این مقدار برای ارسال بیت کوین، ۰٫۰۰۰۵ یک بیت کوین و برای دریافت آن ۰٫۰۰۰۱۵ بیت کوین است که باید آن را بپردازید!

پیش نیاز یادگیری نحوه خرید بیت کوین با وب مانی، داشتن یک اکانت است!

اگر هنوز یک حساب وب مانی برای خود ندارید، لازم است که وارد یک سایت واسطه شده و حساب وب مانی خود را ایجاد و شارژ کنید. سپس از طریق صرافی‌های مجاز و معروفی که این فعالیت را انجام می‌دهند، اقدام به خرید بیت کوین کنید. آیا تابحال این کار را انجام داده‌اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ آیا به نظر شما این شیوه می‌تواند به فرایند خرید شما کمک کند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، برای استفاده از وب مانی، کاربران ایرانی هیچ محدودیتی ندارند و شامل تحریم‌ها نمی‌شوند. پس بدون نگرانی همین الان اکانت وب مانی خود را راه اندازی کنید و به راحتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را انجام دهید.(پیشنهاد میکنم مقاله مزارع بیت کوین چیست را هم مطالعه نمایید)

نتیجه‌گیری: آیا من هم می‌توانم با کمک این روش اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنم؟

استفاده از وب مانی بسیار راحت است. شما می‌توانید تمامی خرید و فروش‌های ارز دیجیتال خود را به این طریق انجام دهید و پس از استفاده از یک صرافی معتبر به عنوان مثال اقدام به خرید بیت کوین با ریال یا فروش بیت کوین به ریال  کنید. شما با وب مانی، می‌توانید تمامی محدودیت‌های کاربران ایرانی را در دنیای اینترنت از بین ببرید و از خرید آنلاین لذت ببرید.

آیا تابحال از اکانت وب مانی استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ شما می‌توانید تمامی سوالات، تجربیات و نظرات خود را راجع به نحوه خرید بیت کوین با وب مانی در بخش مربوطه انتهای این مقاله با ما و دیگر افرادی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال هستند به اشتراک بگذارید.

برای خواندن مقاله بایننس چیست اینجا کلیک کنید.

حرف آخر

همان‌طور که خواندید این مقاله به‌طور کامل شما را با مفهوم بیت کوین و راه‌های خریدوفروش آن آشنا کرده و سایت‌های خرید بیت کوین را نیز معرفی کرد. توجه داشته باشید زمانی که شما بیت کوین را ارسال کردید، هیچ راهی برای برگشت آن نیست مگر اینکه دریافت‌کننده آن را به شما برگرداند؛ پس قبل از اقدام به خرید آن حتماً مطمئن باشید.و همچنین توصیه میکنم مقاله “معاملات الگوریتمی در بورس چیست” را هم بخوانید

رفرنس:
https://atomicwallet.io/localbitcoins-guide

پایان سخن از حداقل میزان خرید بیت کوین

 

در مورد حداقل میزان خرید بیت کوین یا همان حداقل خرید ارز دیجیتال ما سعی کردیم تمام جنبه های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم. اگر بخواهیم به عنوان جمع بندی این موارد را مورد بررسی مجدد قرار دهیم و یک نتیجه گیری داشته باشیم، به نظر می رسد که از هر نظر منطقی ترین عدد برای حداقل خرید بیت کوین را می توانیم عدد 250 هزار ساتوشی یا همان 0.0025 بیت کوین بدانیم. این عددی است که علاوه بر کم بودن می تواند سود معقولی را برای شما داشته باشد. سودی که می تواند ارزش زمان و انرژی صرف شده شما را داشته باشد.

به نظر شما آیا بیت کوین قانونی است اگر پاسخ این سوال را نمیدانید به این مقاله مراجعه نمایید و همچنین اگر علاقه مند به گذراندن دوره آموزش بیت کوین هستید این دوره آموزشی رایگان به شما در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد.
(در صورتی که نمیدانید مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است و انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی چگونه است این مقالات را بخوانید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.