حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!

حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!

درحالی‌که در هفته‌های گذشته، بیت کوین رشد بسیار خوب و چشم‌گیری داشته است و رکورد قیمت و ارزش بازار خود را هم شکسته است، دو مورد از معروف‌ترین فورک های آن‌که بیت کوین کش و بیت کوین اس وی هستند، از صرافی اوکی کوین حذف خواهند شد! ازجمله دلایل اصلی که برای این دو کوین اعلام‌شده است، سردرگمی کاربران برای خرید بیت کوین و همچنین تهدیدهای خالق بیت کوین اس وی هستند که در ادامه بیشتر درباره‌ی آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

چرا بیت کوین کش و بیت کوین اس وی حذف می‌شوند؟!

مدیرعامل اوکی کوین، آقای هونگ فانگ در رابطه با این موضوع بیان کرده است:

این تصمیم آسانی نیست. ما یک انتخاب داشتیم و خسارت ناخواسته وجود دارد، اما ما مجبور بودیم برای اصل بزرگ‌تری که به آن اعتقادداریم ایستادگی کنیم.

کریگ رایت که خالق بیت کوین اس وی است، علیه کسانی که وایت پیپر بیت کوین را ارائه کرده بودند، اقدامات حقوقی انجام داده بود! هونگ فانگ در این رابطه اعتقاد دارد که آن‌ها به‌طورجدی در پی محافظت از ویژگی متن‌باز هستند و از طرفی دیگر اگر اقدامی در این زمینه انجام ندهند، درواقع برخلاف اصل بی‌طرفی صرافی اوکی کوین خواهد بود! او معتقد است اگر کریگ رایت تهدیدهایی علیه آن‌ها انجام نمی‌داد، این تغییرات و حذف‌ها صورت نمی‌گرفتند.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

از دیگر دلایلی که باعث حذف این دو ارز شده‌اند، اشتباه گرفتن آن‌ها با بیت کوین، از جانب برخی کاربران تازه‌وارد بوده است! آقای فانگ در این رابطه این‌طور بیان کرده‌اند:

 

ما این سه ارز را در پلتفرم خود داریم و مشتریان جدیدی در حال ملحق شدن به این صرافی هستند که بیشتر آن‌ها برای خرید بیت کوین می‌آیند؛ اما وقتی آن‌ها بیت کوین اس وی و بیت کوین کش را می‌بینند، گیج می‌شوند.

 

آیا حذف این دو ارز، برای صرافی اوکی کوین منطقی است؟

درباره بیت کوین کش خوب است بدانید که یک فورک بیت کوین است که با تغییر کد بیت کوین ایجاد می‌شود. این فورک در سال 2017 و پس از افزایش اندازه‌ی یکی از بلاک‌ها در جامعه‌ی بیت کوین تصویب نشد و درنهایت توسط راجر ور بیت کوین کش ایجاد شد. در ادامه و در سال 2019 کریگ رایت رهبری فورک کردن بیت کوین کش را به عهده گرفت تا نتیجه‌ای به نام بیت کوین اس وی حاصل شود.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

آیا حذف این دو ارز، برای صرافی اوکی کوین منطقی است؟

با نگاهی بر حجم معاملات این صرافی، می‌توان گفت که بله این حذف کاملاً منطقی است! حجم معاملات روزانه در این صرافی، حدود 50 میلیون دلار است که 70 درصد از آن مربوط به تراکنش‌های بیت کوین است. بیت کوین کش و بیت کوین اس وی تقریباً در پایین دارایی‌های اوکی کوین هستند و به همین دلیل می‌توان متوجه میزان اهمیت بیت کوین برای این صرافی شد.

همان‌طور که در این خبر هم مشاهده کردید، روزبه‌روز به میزان اهمیت و تأثیرگذاری بیت کوین بر میزان درآمد کسب‌وکارها و همچنین نظام مالی جهانی افزوده می‌شود و همه‌ی این‌ها می‌تواند نشانه‌ای از ظهور یک انقلاب مالی در سطح جهان باشد. اخبار بیت کوین و دیگر ارزها را به‌طور روزانه در وب‌سایت ما پیگیری کنید.

 

[irp posts=”24759″ name=”قیمت اتریوم رکورد زد”]

 

منبع:

https://coinsara.com/okcoin-delist-bitcoin-cash-bitcoinsv-misleading-clients/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.