جهش هیجان‌انگیز بیت کوین به بالای 60 هزار دلار!

جهش هیجان‌انگیز بیت کوین به بالای 60 هزار دلار!

بیت کوین که در سال جاری میلادی، هیجان و فراز نشیب‌های پرتعدادی را تجربه کرده است، بار دیگر سرمایه‌گذاران خود را تا آستانه‌ی بالا پریدن از خوشحالی پیش برد! این ارز دیجیتال درزمانی حدود 3 ساعت توانست بالغ‌بر 2000 دلار رشد کند و از 60 هزار دلار عبور کرد.

[irp posts=”30139″ name=”پایین‌ترین میزان ارزش بیت کوین نسبت به کل بازار در 7 ماه گذشته”]

بر اساس گزارش کوین دسک، در هفته‌ی گذشته بیت کوین بین 52 تا 59 هزار دلار نوسان داشت. تنها چند روز مانده بود تا بتوانیم بگوییم که بیت کوین یک ماه است به بالای 60 هزار دلار نرسیده است و درنهایت این اتفاق افتاد و توانست تا 60900 دلار هم رشد کند.

البته این قیمت مقداری اصلاح شد و در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین در حدود 60 هزار و 800 دلار معامله می‌شود. هنوز نمی‌توان تحلیل درست و منطقی برای این رشد ناگهانی در نظر گرفت اما شاید بالا رفتن مشارکت در بازار ارزهای دیجیتال، دلیل این اتفاق باشد. این رشد قیمت بیت کوین، فقط چند روز بعد از عرضه‌ی سهام کوین بیس در نزدک اتفاق افتاده است. بر اساس نظر تعداد زیادی از کارشناسان و تحلیل گران، ورود حجم بالای سرمایه به بازار، به‌ویژه حضور سرمایه‌گذاران دانه‌درشت در این حوزه، توانسته است جان و قدرت تازه‌ای به کریپتوکارنسی ببخشد.

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

در روز جمعه اخباری منتشر شد که بر اساس آن‌ها احتمال صدور مجوز صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین وجود دارد و همین خبر تحرکات و جنب‌وجوش سرمایه‌گذاران را بیشتر کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ایالات‌متحده آمریکا نیز قبلاً اعلام کرده بود که درخواست ETF شرکت Wisdom Tree را در دست بررسی قرار داده است.

این کمیسیون در ماه قبل نیز درخواست ETF شرکت VanEck را بررسی کرده بود. 6 شرکت دیگر نیز برای عرضه‌ی ابزارهای سرمایه‌گذاری اقدام کرده‌اند و مدارک لازم را تحویل کمیسیون داده‌اند که در انتظار بررسی و تائید صلاحیت هستند.
به‌طورکلی در مدت اخیر عواملی مانند افزایش سرمایه‌گذاران، پروژه‌های دیفای، NFT ها و … توانسته‌اند تأثیرات بسیار خوبی روی بازار بگذارند و حالا ارزهای دیجیتال در حال تجربه کردن روزهای خوبی هستند. (در صورتی که علاقه مند هستید بدانید مفهوم دیفای چیست این مقاله را بخوانید)

شما عزیزان می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را در وب‌سایت ما پیگیری کنید و همچنین نقطه نظرات خود درباره این مطلب و عملکرد کلی سایت را هم با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم باکیفیت بهتر و بیشتری در خدمتتان باشیم.

 

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

 

منبع: https://arzdigital.com/bitcoin-price-shoots-past-60k-in-early-saturday-trading/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.