توکن های غیر مثلی، راهی برای ورود زنان به عرصه رمزارزها

توکن های غیر مثلی، راهی برای ورود زنان به عرصه رمزارزها

بنا به گفته Lavinia Osbourne، مجری و موسس Women in Blockchain Talks، زنانی که به دنبال راهی برای ورود به فضای مرد محوری چون رمزارزها هستند، ممکن است از توکن های غیر رسمی خوششان بیاید. همانطور که می دانید، پاندمی کرونا در حال حاضر باعث ایجاد مشکلات مالی بسیاری در کشورهای مختلف شده است. این مشکلات شامل از دست رفتن برخی مشاغل، عدم وجود امکان مراجعه حضوری به بانک ها و غیره می باشد.

 

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

 

Osbourne در این رابطه به کوین تلگراف گفته است که این رویداد، باعث شده تا بسیاری از زنان، به این دلیل که مجبور به تغییر شغل هستند، به سمت فضای رمزارزها روی بیاورند. وی در این باره گفت که پوشش های اخیر رسانه ها در رابطه با توکن های غیر مثلی و گسترش آن ها، باعث شده تا رمزارزها بیشتر به حوزه های هنری و سایر زمینه ها مربوط شوند. او اضافه کرد: «مردم زمانی که به NFT ها نگاه می کنند، متوجه می شوند که متفاوت هستند. من معمولا از تکنولوژی سر در نمی آورم. زمانی که مردم می شنوند که افراد بسیاری از طریق همین NFT ها به درآمد رسیده اند، می پرسند که چطور وارد این عرصه شویم؟ به نظرم NFT ها راه خوبی برای ورود افراد مختلف به فضای رمزارزها است.»

Osbourne می گوید که توکن های غیر مثلی، راهی مناسب برای ورود زنان به عرصه رمزارزها است.گرچه اشارات Osbourne در سخنان خود، شامل مردان و زنان در زمینه های اقتصادی مختلف می شد، اما به نظر می رسد که بیانات وی توسط یک NFT که اخیرا توسط Mila Kunis، ستاره برنامه های 70’s Show و Family Guy، معرفی شده است، مورد حمایت قرار گرفته است. این بازیگر اعلام کرد که اخیرا نسبت به فضای رمزارزها علاقه مند شده و متوجه شده که فضای بسیار مردانه ای است.

 

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

 

او پیشتر در پروژه NFT Stoner Cats پیش قدم شده و با افراد مشهوری در هالیوود و فضای رمزارزها همکاری کرد. این پروژه توانست تا 10420 NFT را در کمتر از 35 دقیقه، در همین هفته به فروش برساند و اولین قسمت خود را در چند روز بعد پخش کرد. Osbourne همچنین ذکر کرد که گرچه NFT ها راه خوبی برای ورود به این فضا هستند، اما همچنان مشکل کمبود نمایندگان زن در این شرکت ها وجود دارد. 34 درصد زنان در عرصه تکنولوژی فعالیت می کنند که تنها 12 درصد آن ها در بلاک چین هستند. او کمپینی را راه انداخته تا به زنان نشان دهد که آن ها هم می توانند در هر زمینه، مخصوصا رمزارزها، وارد شوند.(اگر نمیدانید NFT چیست حتما این مقاله را بخوانید)

 

[irp posts=”33958″ name=”بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن”]

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/nfts-can-be-a-good-pathway-to-draw-women-into-crypto-says-lavinia-osbourne

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.