توکن‌های غیرمثلی، وارد جنگ ستارگان می‌شوند

توکن‌های غیرمثلی، وارد جنگ ستارگان می‌شوند

StarColl، که یک بازار NFT یا توکن‌های غیرمثلی و مجموعه‌ای انحصاری برای یکی از خاطره‌انگیزترین و بزرگترین کلکسیون فیلم‌های دنیا یعنی StarWars می‌باشد، قرار است تا در فهرست همنوعان دیجیتالی خودش قرار بگیرد. بنابه یک بیانیه در روز سه‌شنبه، پیش‌فروش توکن‌های غیرمثلی آن در روز 4 مه، یعنی روز جنگ ستارگان، آغاز خواهد شد. جنگ ستارگان یکی از محبوب‌ترین سری فیلم‌های تاریخ است که در سال 1977 اولین قسمت آن منتشر شد و تا هم اکنون نیز قسمت‌های مختلفی در ادامه آن ساخته شده‌اند.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

این مجموعه غیررسمی، شامل 800 نسخه محدود از بخش‌های مختلف این فرانچایز محبوب خواهد بود که در قالب توکن‌های غیرمثلی در بازار StarColl منتشر خواهند شد. هر توکن غیرمثلی StarColl، یک نمونه مشابه و در واقع نسخه دوقلو دیجیتالی این مجموعه است. بدین ترتیب صاحب هر توکن غیرمثلی این شانس را دارد که نامش را در متادیتای توکن غیرمثلی خود ثبت کند و نام وی در تمام نمایشگاه‌های مسافرتی آینده StarColl نمایش داده خواهد شد. صاحبان توکن‌های غیرمثلی، به صورت انتخابی از داخل لیست، بلیط‌های رایگان مادام‌العمری برای تمامی نمایشگاه‌های مسافرتی جهانی StarColl دریافت خواهند کرد. این بیانیه همچنین اعلام کرد که تمام متادیتاها و اطلاعات صاحبان، در پلتفرم بلاک چین QAN کاملا حفاظت شده و امن هستند.

توکن‌های غیرمثلی جنگ ستارگان توسط StarColl منتشر خواهند شد.این پلتفرم، یک شبکه غیرمتمرکز است که کاملا در مقابل الگوریتم جستجوی کوانتومی حمله وکتورها مقاوم است. Johann Polecsak، مدیر ارشد بخش تکنولوژی پلتفرم QAN، در رابطه با امنیت قدرتمند مجموعه توکن‌های غیرمثلی StarColl نظر داده و گفت: “امنیت توکن‌های غیرمثلی موضوعی است که بسیار به آن بی‌توجهی شده است. هیچکس در رابطه با مشکلات امنیت سایبری و نقاط ضعف پشت پرده توکن‌های غیرمثلی صحبت نمی‌کند.

 

[irp posts=”25102″ name=”اتریوم یا بیت کوین کدام برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟”]

 

منبع فایل‌های توکن‌های غیرمثلی که هزاران دلار به فروش رسیده‌اند، می‌توانند به راحتی توسط هکرها مورد حمله قرار بگیرند. توکن‌های غیرمثلی StarColl توسط بلاک چین QAN که در مقابل کوانتوم نیز مقاوم است، محافظت خواهند شد و متادیتا و اطلاعات صاحبان آنها به طور کامل ضبط و حفاظت خواهد شد.” توکن‌های غیرمثلی که براساس فرهنگ پاپ بنا شده‌اند، کاملا معمول بوده و همچنین هنرمندان و سازندگان این دوقلوهای دیجیتالی، آنها را براساس فیلم‌ها، آهنگ‌ها و دیگر آثار هنری معروف طراحی می‌کنند.

در ماه مارس، پلتفرم مالی غیرمتمرکز فیلم‌ها، Mogul Productions، برنامه‌هایی را مطرح کرد که طبق آنها، توکن‌های غیرمثلی را با همکاری طراح کتاب‌های مصور، Rob Prior، منتشر خواهد کرد. توکن‌های غیرمثلی سلبریتی‌ها نیز به یکی از رویدادهای معمول هنر بلاک چین و فرهنگ پاپ تبدیل شده‌اند. طبق گزارش‌های قبلی کوین تلگراف، افسانه اسکیت بورد، Tony Hawk و اسطوره موسیقی‌های راک و رپ، Mike Shinoda نیز توکن‌های غیرمثلی خودشان را منتشر کرده‌اند.(توصیه میکنم در ادامه مقاله فیبوناچی در بورس و مزایای اصلی NFT‌ها را مطالعه نمایید)

 

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/may-the-4th-be-with-you-starcoll-debuts-star-wars-nft-collection

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.