توئیتر هم از بیت کوین استفاده کرد!

میداس سرمایه توئیتر هم از بیت کوین استفاده کرد!

طی یکی دو سال گذشته موج استفاده سایت ها و شرکت های مختلف در دنیا از بیت کوین شروع شده است. می توان شرکت هایی مانند آمازون، تسلا و … را از معروف ترین این شرکت ها و سازمان ها بدانیم. روز گذشته توییتر طی خبری اعلام کرد که قصد دارد امکان استفاده کاربران از بیت کوین در سیستم پاداش دهی این شبکه اجتماعی را فراهم کند.
بر اساس گزارش cointelegraph توئیتر در روز گذشته اعلام کرده است که از این به بعد کاربران این امکان را دارند که از بیت کوین برای سیستم پاداش در این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

 

[irp posts=”47684″ name=”رابین هود کیف پول خودش را راه اندازی می کند”]

 

این خبر از نظر فاندامنتال، با ارزش محسوب می شود. برای درک اهمیت این خبر باید به مفهوم بلاک چین نگاه کنیم. بلاک چین شبکه ای است که بر اساس کاربرد طراحی شده است. از این رو زمانی که یک کاربرد جدید برای این شبکه معرفی می شود و یا این شبکه می تواند در نقطه ای جدید کاربری خودش را نشان دهد، عملا ارزش بلاک چین بیشتر می شود.

 

[irp posts=”47179″ name=”بیت کوین در تگزاس تفنگش را درآورد!”]

 

بنابراین زمانی که شرکت هایی مانند توییتر اعلام می کنند قرار است یک از این شبکه استفاده کنند و با بیت کوین بخشی از خدمات خودشان را ارائه بدهند، عملا باعث می شود که ارزش ذاتی بیت کوین افزایش پیدا کند و همین خبر کافی است تا توجه نهنگ ها و سایر سرمایه گذاران دوباره به بازار بیت کوین جلب شود.

 

[irp posts=”47364″ name=”ریزش قیمت بیت کوین، رسیدن به ارزش واقعی یا ترس سرمایه گذاران؟!”]

این اتفاق در دوره ای که بازار تلاش می کند از حالت نزولی خارج شود می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. با توجه به این خبر و سطح حمایتی ایجاد شده در بازار به نظر می رسد که بیت کوین آماده حرکت به سوی مرز 45 هزار دلار است.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/twitter-launches-crypto-tipping-for-all-users

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.