تصمیم کمیسیون اقتصادی ایران برای تولید رمز ارز داخلی و ورود پله به توکن‌های غیرمثلی

تصمیم کمیسیون اقتصادی ایران برای تولید رمز ارز داخلی و ورود پله به توکن‌های غیرمثلی

همان‌طور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتالی طرفداران زیادی در ایران نیز پیداکرده است، هرچند که مجلس بر این باور است که این ارزهای دیجیتالی خارجی ریسک بالایی درپی داشته و خطرناک هستند. در همین خصوص، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بیان کرده است که باید ارزهای دیجیتالی ملی تولید کرد تا خریداران داخلی به آن‌ها روی آورده و خطر این بازار کاهش یابد.

 

[irp posts=”25048″ name=”رشد تصاعدی و نجومی برخی توکن های صرافی های غیرمتمرکز”]

 

وی با اشاره به این موضوع که این ارزها می‌توانند راهی برای دور زدن تحریم‌ها باشند، اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود در فاز اول این فعالیت، دو میلیارد دلار رمز ارز داخلی در سال تولید شود. وی در پاسخ به اینکه آیا فعالیت در بیت کوین خطرساز است یا خیر، بیان کرد: “ریشه، محور و تصمیم‌گیری درباره بیت کوین در اختیار ما نیست، اما رمز ارزهایی که در داخل کشور، آن‌هم با نظارت دستگاه‌ها و در چارچوب قانون تولید شود، خوب است.” با این اظهارات، باید دید ارزهای دیجیتالی داخلی که ممکن است تولید شوند، آیا می‌توانند در سطح رقیبان خارجی خود رشد کنند یا خیر.

محمدرضا پور ابراهیمی اعلام کرد که باید برای رمز ارزها چارچوبی تعیین شود. اترنیتی چین (Ethernity Chain) که یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم بوده و تنها یک هفته از راه‌اندازی آن می‌گذرد، قصد دارد توکن‌های غیرمثلی پله، اسطوره فوتبال جهان را عرضه کند. نیک رز، مدیرعامل و بنیان‌گذار اترنیتی، اعلام کرد که این پلتفرم توانسته 750000 دلار توکن غیر مثلی را در روز دوشنبه تولید کند.

 

[irp posts=”30944″ name=”رکوردشکنی و جهش بزرگ توکن WAVES”]

 

این پلتفرم تصمیم دارد 90 درصد سهم فروش توکن غیرمثلی پله را به یک بنیاد خیریه اهدا کند تا با استفاده از این مبلغ، امکان دسترسی به آموزش برای کودکانی که توانایی دسترسی به این خدمات را ندارند، فراهم شود. وی در رابطه با این توکن‌های غیرمثلی اعلام کرد: “تمرکز ما روی ساخت بزرگ‌ترین کتابخانه دارایی‌های کلکسیونی توکن‌های غیرمثلی است. پله دستاورد مهمی برای ماست. او بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ است.” وی در ادامه افزود که آن‌ها قصد دارند تنها دو بار در سال دارایی‌های کلکسیونی پله را منتشر کنند و همچنین با تعداد زیادی از سایر بازیکنان فوتبال نیز قرارداد بسته‌اند.

 

لینک منبع:

https://arzdigital.com/iranian-parliament-is-not-approving-foreign-crypto/

https://arzdigital.com/soccer-icon-pele-becomes-latest-sports-star-to-enter-nft-craze/

https://arzdigital.com/bitcoin-price-drops-as-turkey-bans-crypto-payments-amid-currency-crisis/

 

[irp posts=”31418″ name=”فروش سهام تسلا به صورت توکن!”]

 

اگر علاقه مند به یادگیری نرم‌افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هستید، میداس سرمایه مقاله ای را تهیه کرده که با مطالعه آن اطلاعات خوبی را کسب خواهید کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.