تسلا فروش محصولات خود با ارزهای دیجیتال را از سر می گیرد

اخبار میداس سرمایه -تسلا فروش محصولات خود با ارزهای دیجیتال را از سر می گیرد

شرکت تسلا طی گزارشی دیروز اعلام کرد که احتمالا در آینده ای نزدیک قصد دارد دوباره محصولات و خدمات خود را به ازای دریافت ارزهای دیجیتال در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

بر اساس گزارش decrypt، تسلا در ماه مارس برای اولین بار اقدام به فروش محصولات خود با بیت کوین کرد. این اتفاق باعث شد که عملا بیت کوین از قیمت های 30 هزار دلار تا مرز قیمتی 50 هزار دلار صعود کند.

 

[irp posts=”48593″ name=”نیجریه، پیشتاز ارز دیجیتال در قاره آفریقا”]

شرکت تسلا که متعلق به ایلان ماسک – ثروتمند ترین فرد دنیا – است، بعد از دو ماه بنا به نگرانی های زیست محیطی تصمیم گرفت که فروش محصولات خود با بیت کوین را متوقف کند و این اتفاق عملا بیت کوین را وارد یک اصلاح نسبتا طولانی از نظر زمانی کرد.
از طرف دیگر مالک این شرکت خود فردی است که ارزش اخبار را به خوبی می داند و می تواند بر اساس چند خبر بازار اقتصادی را در دست بگیرد. از این رو به نظر نمی آید این خبر چندان ساده و بی اثر باشد. احتمالا ایلان ماسک دوباره به بیت کوین علاقه مند شده و شاید قصد دارد بازی را که بین قیمت 30 هزار تا 50 هزار دلاری انجام داد را این بار تکرار کند.

 

[irp posts=”48558″ name=”محدودیت جدید دولت چین”]

نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر تسلا تصمیم بگیرد دوباره از ارزهای دیجیتال به عنوان پلتفرمی برای فروش محصولات خود استفاده کند، عملا کاربری بیت کوین چند برابر می شود. این بدین معنی است که خواسته یا ناخواسته ارزش بیت کوین افزایش پیدا می کند. از لحظه منتشر شدن این خبر خریداران توجه ویژه ای به بیت کوین داشتند و احتمالا ای ارزش طی روزهای آینده مرز 65 هزار دلار را رد خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید رابطه ایلان ماسک و بیت کوین به کجا می رسد.

اگر مبخواهید بدانید تاثیرگذارترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال چه کسانی هستند این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”48571″ name=”شیبا و ثبت یک رکورد قیمتی جدید”]

 

منبع:
https://decrypt.co/84465/tesla-may-accept-bitcoin-again-sec

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.