تسلا با بیت کوین اجاره خانه می‌دهد؟

اخبار میداس سرمایه

کمپانی تسلا مدتی است که در حال انباشتن بیت کوین است و منابع زیادی از این ارز برای خود فراهم کرده است؛ اما آیا تسلا با بیت کوین خرج هم می‌کند؟! ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اکنون پس از تصویب شرکت املاکی که با آن کار می‌کند، می‌تواند اجاره‌ی ملک خود را از طریق بیت کوین پرداخت کند.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

پس‌ازآن که ایلان ماسک و تسلا به‌نوعی در حوزه‌ی پذیرش بیت کوین پیشگام شدند، شرکت‌های زیادی این مسیر را پیش گرفتند و فراگیری خوبی برای این مسئله را شاهد بودیم. حالا ایلان ماسک می‌تواند یک گام فراتر برود و اجاره‌بها را از طریق بیت کوین پرداخت کند. هنوز خبری رسمی منتشرنشده است و یا مصاحبه‌ای قابل استناد از مسئولین را ندیده‌ایم اما در تاریخ 7 آوریل سال جاری، بین شرکت املاک لس آنجس به نام Caruso Properties و بورس ارزهای دیجیتال Gemini قراردادی منعقدشده است. به دنبال این مشارکت، شرکت کاروسو، پرداخت بیت کوین به‌عنوان اجاره را می‌پذیرد و این کار را حتی در سطح خورده فروشی‌های خود نیز اجرا می‌کند. معاملات این شرکت ملکی با Gemini باعث شده است که 1 درصد از خزانه و دارایی کاروسو به بیت کوین تبدیل شود.

اوضاع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید شرکت کاروسو، صاحب‌ملکی است که تسلا در Americana مستقرشده است و به‌نوعی صاحب‌خانه‌ی کمپانی تسلا به‌حساب می‌آید! ایلان ماسک تابه‌حال ثابت کرده است که یک کارکتر و شخصیت پیشگام و جسور در ارزهای دیجیتال دارد و حداقل در میان میلیاردرها می‌توان او را دیوانه‌ترین سرمایه‌گذار دانست! پس‌ازآن که تسلا بیش از یک و نیم میلیارد دلار بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد و فروش محصولات خود را با بیت کوین نیز آغاز کرد، حالا این اتفاق می‌تواند نزدیکی بیشتر این کمپانی با ارزهای دیجیتال را رقم بزند.

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

مالک شرکت کاروسو اعلام کرده است که آن‌ها هنوز این کار را انجام نداده‌اند اما سرمایه‌گذاری این شرکت بر روی بیت کوین سودآور بوده است. وی در ادامه افزود:

من معتقد هستم که این‌یک سرمایه‌گذاری خوب است و ثابت کرده است که تابه‌حال برای ما سرمایه‌گذاری خوبی بوده است.
به نظر می‌رسد کاروسو با انجام این کار می‌خواهد طیف گسترده‌ای از مشتریان را به سمت خود جذب کند و نسل آینده‌ی شرکت‌های املاک را رهبری کند. مدیرعامل کاروسو در ادامه‌ی صحبت‌های خود بازهم بر ویژگی‌های بیت کوین تأکید کرد و گفت:

من معتقدم بیت کوین و بلاک چین در آینده مانند کارت‌های بانکی فراگیر خواهند شد. ما می‌خواهیم از دیگران پیش‌تر باشیم.
مدیرعامل Gemini نیز اعلام کرده درباره ورود رمز ارزها به دنیای ملک بسیار هیجان‌زده است و همچنین افزود که این کار به سود کاروسو و مشتریانش خواهد بود.

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نماید.

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

میداس سرمایه مقاله ای بنام تعداد بیت کوین های استخراج شده نوشته توصیه میکنم اگر علاقه مند به این موضوع هستید با مراجعه به آن میتوانید اطلاعات خوبی کسب کنید.

منبع: https://cointelegraph.com/news/tesla-s-landlord-accepts-crypto-will-elon-musk-pay-rent-in-bitcoin

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.