ترس از ریسک بازار رمزارزها، دیگر کاهش یافته است

ترس از ریسک بازار رمزارزها، دیگر کاهش یافته است

مدیرعامل شرکت Pantera Capital، Dan Morehead، بیان کرده که فروش رمزارزها در حال کاهش است و باور دارد که دلیل آن، کاهش ترس افراد از ریسک این بازار است. بنابه اخباری که در 14 ژوئن منتشر شده، این سرمایه‌گذار بزرگ بیان کرده که بهترین زمان برای خرید رمزارز، زمانی است که از هیجانات بازار آن کاسته شده باشد. یک آمار اطلاع‌رسانی ترندهای بیت کوینی نیز این حرف را تایید کرده و نشان می‌دهد که این دارایی‌های دیجیتال، برای پنجمین بار در چرخه‌شان است که به نسبت هیجانات موجود در بازار، کاهش قیمت داشته‌اند.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

او همچنین بیان کرد که ارزش بیت کوین، در طی سال‌های متوالی بیش از حد نیز نشده است. Morehead در ادامه به توضیح سه رویداد خبری پرداخت که باعث افت قیمت شدید رمزارزها شدند. یکی دیگر از برخوردهای شدید کشور چین علیه بیت کوین، از جمله عوامل این افت قیمت بوده که البته طبق اشارات Morehead، این واقعه قبلا نیز اتفاق افتاده بوده است. او فهرستی از هشت اقدامی که در طول سالیان گذشته، دولت کشور چین علیه صنعت رمزارزها انجام داده‌ است را منتشر کرده و در کنار آن نموداری قرار دارد که نشان می‌دهد پس از هر کدام از این اقدامات، قیمت بیت کوین رشد بسیاری داشته است.

Morehead معتقد است که ترس از ریسک بازار رمزارزها دیگر از بین رفته است.یکی از اقدامات اخیر کشور چین در شهر بیجینگ، منع ماینرهای رمزارزها بوده است. به این دلیل که معتقدند این فعالیت‌های استخراج، موجب مصرف بیش از حد انرژی و آسیب به محیط زیست می‌شوند. دومین دلیلی که رئیس شرکت Pantera Capital در رابطه با تغییرات قیمت بازار رمزارزها بیان کرد، قوانین مالیاتی دولت ایالات متحده آمریکا بود. طی این حادثه، برخی از سرمایه‌گذاران صنعت رمزارزها مجبور شدند تا بخشی از رمزارزهای خود را به پول نقد تبدیل کرده تا بتوانند مالیات‌های خود را پرداخت کنند.

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

سومین دلیلی که وی اعلام کرد، سرمایه‌گذاری 180 میلیون دلاری ایلان ماسک بر روی بیت کوین بود. البته او هیچ سخنی از تاثیرات توییت‌های مدیرعامل تسلا بر روی بازار رمزارزها به میان نیاورد. ماسک جنگ توییتری بزرگی را بواسطه توییت خود در 17 می آغاز کرد که در آن اعلام کرده بود تسلا بخشی از دارایی‌های بیت کوینی خود را به منظور حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی خواهد فروخت.

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/pantera-ceo-crypto-market-panic-is-subsiding-now-s-the-time-to-buy

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.