تحلیل زوج ارز audusd (چهارشنبه 8 تیر 1401)

تحلیل زوج ارز audusd (چهارشنبه شنبه 8 تیر 1401)
تحلیل زوج ارز audusd
تحلیل نماد audusd

زوج ارز audusd در تایم فریم هفتگی و ماهانه ترتیب پلکانی نزولی دارد. همین ترتیب پلکانی باعث میشود که در تایم فریم های پایینتر موقعیت های فروش را با حجم بالاتر و موقعیت های خرید را با حجم کمی معامله کنیم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این هفته بازار بسیار رنج است و اصلا نباید برای خرید و یا فروش ریسک زیادی کرد.

 

[irp posts=”54656″ name=”تحلیل EURCAD (سه‌شنبه 07 تیرماه 1401)”]

 

تحلیل زوج ارز audusd (چهارشنبه شنبه 8 تیر 1401)
audusd

در تایم فریم روزانه خط روند نزولی داریم که نشان دهنده روند نزولی قیمت است. همچنین در تایم فریم روزانه قیمت درون یک مثلث متقارن در نوسان است. که این مثلث به هر سمتی شکسته شود انتظار حرکت قیمت از آن سمت را خواهیم داشت.

 

[irp posts=”54635″ name=”تحلیل GBPJPY (دوشنبه 6 تیر 1401)”]

 

تحلیل زوج ارز audusd
تحلیل نماد audusd در تایم فریم 15 دقیقه

در تایم فریم 15 دقیقه قیمت در رنج قرار دارد اما با توجه به ترتیب پلکانی نزولی در تایم فریم هفتگی و قرار گرفتن در یک مثلث در تایم فریم روزانه؛  حرکت به سمت پایین محتمل تر به نظر میرسد. می توانیم زیر قیمت کف هفتگی یک سفارش فروش به صورت استاپ قرار دهیم. برای خرید هم صبر میکنیم تا مثلث به سمت بالا شکسته شود و سپس اقدام به خرید خواهیم کرد. در بازار هایی که رنج هستند اولویت این است که تا حد امکان از ضرر جلوگیری کنیم در نتیجه پیشنهاد میشود موقعیت های خرید و فروش به صورت تک بخشی گرفته شود.

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

[irp posts=”54606″ name=”تحلیل GBPAUD یک‌شنبه 5 تیر 1401″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.