تحلیل بنیادی بازار فارکس

تحلیل بنیادی بازار فارکس

سقوط سهام آسیایی یکی از مهمترین موضوعاتی بوده است که با آن مواجه شده ایم. با توجه به این موضوع بازده اوراق قرض ایالات متحده هم افزایش پیدا کرده است و به این صورت ارزش دلار به بالاترین حد دو دهه اخیر در برابر ین رسیده است. این در حالی است که سرمایه‌گذاران نگرانی های بسیار زیادی در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره در آستانه نشست مهم بانک مرکزی اروپا دارند.  باید بدانید که قبل از جلسه که در آن بانک مرکزی اروپا برنامه دارایی خود را قرار است به پایان رساند و نشانه های افزایش نرخ برای مبارزه با تورم افزایش یابد، حرکت در نشست آسیایی کمی بی سر و صدا بوده است، زیرا بسیاری از معامله‌گران محتاطانه عمل کردند.

 

[irp posts=”23704″ name=”آموزش ترسیم سطح حمایت و مقاومت در فارکس”]

 

یکی از تحلیل گران ارشد بازار گفته است که این یک اقدام کلاسیک قیمت قبل از جلسه بانک مرکزی است. ایشان معتقد هستند که ارزیابی در مورد هر چیزی غیر از یک بازه زمانی ساعتی و یک بازه زمانی روزانه کار منطقی نیست.   نگرانی هایی در مورد تورم اروپا وجود دارد که مشخص میکند اقتصاد منطقه یورو در سه ماه اول با وجود جنگ اوکراین خیلی سریع تر از ماههای قبل رشد داشته است. سرمایه‌گذاران حدس هایی در مورد اندازه و سرعت انقباض بانک مرکزی اروپا میزنند،  آنها تمایل دارند که اطلاعاتی در مورد قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز جمعه به دست آورند.

 

[irp posts=”22953″ name=”اهرم (Leverage) فارکس چیست؟ اهرم در فارکس چگونه کار می‌کند؟”]

 

البته کاخ سفید اعلام کرده است که انتظار دارد بالا باشد.البته بسیاری از اقتصاددانان هم انتظار دارند که تورم سالانه ۸.۳ درصد باشد.  توجه داشته باشید که در معاملات صبحگاهی شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن ۳۹ درصد کاهش یافته است. تحلیلگران ING اعلام کرده‌اند که : « معاملات در دو هفته گذشته در محدوده بسیار باریکی بر اساس حجم پایین آمده است.

 

[irp posts=”51555″ name=”معرفی 7 کتاب آموزش تحلیل تکنیکال و ارز های دیجیتال”]

 

 

https://majaleh.fxkar.com/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7/

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.