تاثیر آلودگی هوا بر روی قیمت مسکن

تاثیر آلودگی هوا بر روی قیمت مسکن

پژوهشگران تاثیر آلودگی هوا بر روی قیمت مسکن را از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ مورد بررسی قرار دادند. آنها اعلام کردند که شاخص آلاینده ذرات معلق در هوا به قطر کمتر از ۲.۵ میکرون تاثیرات منفی بر قیمت مسکن گذاشته است. البته افزایش این آلاینده ها هم در نهایت باعث کاهش قیمت مسکن شده است. آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی در ایران مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورده است. از جمله این مشکلات می توان توجه به هزینه های اقتصادی اشاره کرد که به طور مستقیم قابلیت اندازه گیری دارند.

 

[irp posts=”53772″ name=”جزئیات وام 100 میلیونی ودیعه مسکن”]

 

توجه داشته باشید که برای اندازه گیری هزینه های اقتصادی و آلودگی هوا، روش  مستقیم و غیر مستقیم بررسی قرار می گیرد. از راه های سنجش هزینه آلودگی هوا می توان محاسبه آن از طریق قیمت مسکن اشاره کرد. عوامل مختلفی را می توان برای تهیه مسکن مورد بررسی قرار داد. بسیاری از افراد تمایل دارند که هزینه بیشتری بپردازند تا منزل خود را در مناطقی خریداری کنند که آب و هوای بهتری دارد.

 

[irp posts=”51951″ name=”قیمت مسکن در سال 1401 چه می‌شود؟”]

 

آلاینده هایی که در هوا وجود دارد، موجب آلودگی هوا می شود و هر کدام از آنها در یک بازه زمانی غلظت مشخصی دارند که می توان آنها را اندازه گیری کرد. در این بین خط غلظتی که برای بسیاری از افراد خطرناک است هم مشخص شده است. به طور کلی باید بدانید که آلودگی هوا بسیار مهم است و برای مقابله با آن هزینه‌های اقتصادی مستقیم و غیرمستقیم بسیار زیادی خواهد داشت.

 

[irp posts=”10868″ name=”مقایسه رشد بورس با سایر بازارهای ایران(مسکن، طلا، دلار، بانک)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.