بیت کوین و لمس دوباره 60 هزار دلار

بیت کوین و لمس دوباره 60 هزار دلار

در اولین دقایق امروز – اول آذر 1400 – بیت کوین برای بار سوم به مقاومت 60 هزار دلاری حمله کرد اما این بار نیز موفق نبود و اکنون در محدوده 57 هزار دلاری قرار دارد. اما با توجه به اخبار منتشر شده و همچنین بر اساس تحلیل نموداری می توان گفت که عملا بیت کوین در این سطح باقی نمی ماند و دوباره به 60 هزار دلار حمله خواهد کرد.

 

[irp posts=”50088″ name=”نگران نباشید، همه چیز متعادل شد!”]

 

بیت کوین روزهای گذشته خبرهای خوبی دریافت کرده است که مهمترین آن ها سرازیر شدن سرمایه گذاران میم کوین و آلت کوین به بازار بیت کوین بود. در واقع یکباره بازار میم کوین ها و آلت کوین ها که از اواسط سال جاری توانسته بودند بازار نسبتا مناسبی برای خود ایجاد کنند، خالی شد و سرمایه گذاران و نهنگ ها غالب این ارزها ها را ترک کردند. با توجه به این که بازار خروج سرمایه ای را نشان نمی دهد. به نظر می رسد که این سرمایه سرگردان منتظر فرصت ورود به یک بازار مطمئن است. حرکت امروز بیت کوین می تواند به نوعی این فرصت ورود را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

 

[irp posts=”50052″ name=”لغو قرارداد با شرکت کریپتویی توسط منچستر سیتی”]

یک قانون نانوشته در دنیای تحلیل تکنیکال وجود دارد که خط مقاومت یا حمایت در چهارمین ضربه و حمله شکسته می شود و روند خود را ادامه می دهد. با توجه به سه حمله ناموفق اخیر بیت کوین و با توجه به سرمایه آماده و منتظر در این بازار به نظر می رسد این بار حرکت بیت کوین برای حمله چهارم بی نتیجه نخواهد ماند و سرانجام این سطح به خوبی شکسته خواهد شد.

 

[irp posts=”49999″ name=”هند وارد بازی ارزهای دیجیتال می شود”]

 

منبع:
https://u.today/bitcoin-reclaims-60k-level-after-brief-drop

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.