بیت کوین سقوط کرد!

بیت کوین سقوط کرد!

بعد از گذشته 25 هفته بیت کوین کف مهم حمایتی خود را در 36 هزار دلار شکست و در کانال 35 هزار دلاری قرار گرفت. به نظر می رسد این روند در روزهای آتی ادامه داشته باشد و احتمالا کف حمایتی 35 هزار دلاری را نیز بشکند.

 

[irp posts=”51573″ name=”بازگشت نرخ تسلط بیت کوین”]

بیت کوین در شروع سال جدید میلادی روزهای نه چندان خوبی را پشت سر می گذارد. این ارز محبوب بازار روزهای گذشته توانست چند درصد به تسلط خود در بازار اضافه کند. اما با این وجود بامداد امروز بیت کوین دچار یک سقوط شدید شد. هنوز به طور کامل مشخص نیست که دلیل اصلی این ریزش چه چیزی بوده است.

[irp posts=”51580″ name=”NFT سر سفره های عموم کاربران می آید!”]

به طور کلی به نظر می رسد شاخص ترس به حداکثر مقدار خود طی ماه های گذشته رسیده است. با این وجود برخی از تحلیلگران معتقد هستند که این قیمت ها بهترین موقعیت برای خرید محسوب می شود و بیت کوین در حال آماده شدن برای یک صعود سریع است. اما عده ای دیگر همچنان معتقدند که بازار ارزهای دیجیتال تنها بر اساس سودهای عجیب و غریبی که طی سال های گذشته برای سرمایه گذاران خود داشته مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از ماهیت این بازار بی خبر هستند.

 

[irp posts=”51552″ name=”کاهش 30 درصدی استفاده از بیت کوین در معاملات سال 2021″]

 

از این رو با کوچکترین اخبار منفی یا نزول قیمتی در بازار موج خروج سرمایه شروع می شود. عده ای دیگر معتقد هستند که این توجه بیش از اندازه به میم کوین هایی مانند دوج کوین و شیبا باعث ایجاد سردرگمی در بازار شده است. توجه به این گونه میم کوین ها عملا باعث شده است که ارزش بیت کوین کمتر مورد توجه قرار بگیرد. حال باید دید که آیا بیت کوین قرار است به ارزش ذاتی خود برسد و یا به طور کلی قصد جبران این گپ ایجاد شده را خواهد داشت. در هر صورت به نظر نمی رسد بیت کوین و ارزهای دیجیتال بتواند طی هفته های آینده وضعیت مناسبی به خود ببیند.

 

منبع:
https://arzdigital.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.