بیت کوین زمین جنگ جدید آمریکا و چین

اخبار میداس سرمایه-بیت کوین زمین جنگ جدید آمریکا و چین

دولت چین با سرکوب بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین به نوعی فرصت را در اختیار آمریکا قرار داده است تا با پیشی گرفتن از آن ها به قطب اول ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شود. اتفاقی که شاید باعث شود همچنان آمریکا ابرقدرت نسل های بعدی باقی بماند.

به طور کلی چند سالی است که چین و آمریکا وارد یک جنگ اقتصادی با یکدیگر شده اند. چین با استفاده از تولیدات نامحدود خودشان توانست به نوعی تمامی بازارهای جهانی را در اختیار خود بگیرد و این گونه برتری خودش را ثابت کند. داستان ارزهای دیجیتال و بیت کوین نیز به نوعی از چین آغاز شد.

 

[irp posts=”47847″ name=”آلایندگی بیت کوین رکورد زد!”]

 

به گزارش بیت کوین دات کام، چین تا سال گذشته به خوبی در این بازار پیش میرفت تا جایی که مردم این کشور عملا دست به خرید و فروش روزانه با بیت کوین می زدند. اما طی همین یک سال، دولت با چرخش مواضع خود بیت کوین را سرکوب و عملا محدودیت های جدیدی برای آن وضع کرده است.
با این حال به نظر می رسد که بیت کوین در آینده ای نه چندان دور تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای قدرت اقتصادی شود. از این رو شهردار میامی ( یکی از شهرهای مهم آمریکا ) روز گذشته اعلام کرد که چین با سرکوب ارزهای دیجیتال فرصت جدیدی در اختیار آمریکا قرار داده است تا همچنان این کشور بتواند به قدرت اقتصادی خود در جهان ادامه بدهد.

 

[irp posts=”47835″ name=”توئیتر هم از بیت کوین استفاده کرد!”]

 

هنوز مشخص نیست دلیل این چرخش مواضع چین در برابر بیت کوین چیست، اما به هر حال آن چیزی که روشن است این موضوع است که بیت کوین ظاهرا از جهان حذف نمی شود و دیگر کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.(در ادامه مقاله نوسانات بیت کوین را مطالعه نمایید.)

 

[irp posts=”47684″ name=”رابین هود کیف پول خودش را راه اندازی می کند”]

 

منبع:

https://news.bitcoin.com/us-lawmakers-chinas-authoritarian-crackdown-on-crypto-big-opportunity/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.