بیت کوین در سرازیری، دیگر ارزها در حال صعود

بیت کوین در سرازیری، دیگر ارزها در حال صعود

در طول هفته گذشته تسلط بیت کوین بر بازار 50 درصد کاهش‌یافته است، این در حالی است که سایر آلت کوین‌ها در حال صعود بوده‌اند. شاخص تسلط بیت کوین که درواقع معیار سرمایه بازار بیت کوین در محدوده بازار ارزهای دیجیتالی هست، به 49.35 درصد در روز پنج‌شنبه کاهش پیداکرده است. جالب است بدانید که این شاخص در اوایل سال 2021، 70.68 درصد بوده است. دراین‌بین اما اتریوم توانست 15 درصد بازار را تصاحب کند.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

شاخص تسلط اتریوم از آغاز سال 2021، چهار درصد رشد داشته است. طی هفت‌روزه گذشته اتریوم موفق شد با 9.5 درصد در جدول، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین نشان دهد. دومین ارز دیجیتالی بزرگ بازار، هم‌اکنون تنها 10 درصد از بالاترین رکورد قبلی خود کم دارد، درحالی‌که بیت کوین بیش از 20 درصد از رکورد خود کاهش‌یافته است. بایننس کوین نیز امسال سهم خوبی از رشد بازار داشته و از 0.71 درصد در روز یکم ژانویه، به 4.17 درصد در 25 آوریل رسیده است.

بایننس کوین توسط چندین عامل مالی، شامل رشد اتخاذ سهام پلتفرم بایننس و حدود 600 میلیون دلار تراکنش در ربع اول سال، نیز حمایت‌شده است. در این میان سایر ارزهای دیجیتالی که خارج از لیست ده ارز برتر بازار هستند نیز موفق به رشد از زیر 11 درصد به بالای 18 درصد شده‌اند.

اگر میخواهید ثروتمندترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال را بشناسید این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

بیت کوین در حال کاهش یافتن است، درحالی‌که سایر ارزها رشد می‌کنند.اما جالب است بدانید که در اوایل ماه فوریه، شرکت تسلا، یکی از 10 کمپانی برتر دنیا که توسط یکی از ثروتمندترین افراد دنیا یعنی ایلان ماسک اداره می‌شود، 1.5 میلیارد دلار از سرمایه خود را به بیت کوین تبدیل کرده است. این خرید ناگهانی ماسک باعث شوکه شدن سرمایه‌گذاران سنتی شده که اکنون باید بفهمند سرمایه آن‌ها در تسلا، چطور به بیت کوین مربوط می‌شود.

طی صحبت‌های تسلا با کمیسیون صرافی‌ها و سازمان‌های امنیتی ایالات‌متحده آمریکا، این شرکت بیان کرد که سیاست‌های سرمایه‌گذاری خود را به روز کرده تا بتواند بهره‌ها را سریع‌تر و بیشتر به پول معمولی تبدیل کند. به‌عنوان بخشی از این برنامه، تسلا بیان کرده که می‌خواهد در دارایی‌های ذخیره جایگزین شامل دارایی‌های دیجیتال، بازار طلا و ذخایر مبادله‌کن طلا، سرمایه‌گذاری کند. این بیانیه‌ ادامه می‌دهد: “پس‌ازآن، ما حدود 1.50 میلیارد دلار را تحت این سیاست در بیت کوین سرمایه‌گذاری کردیم و این دارایی‌های دیجیتال را برای طولانی‌مدت نگه می‌داریم. به‌علاوه، ما قصد داریم که در آینده نزدیک، بیت کوین را به‌عنوان یک شیوه پرداختی برای محصولاتمان در نظر بگیریم.”

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

شرکت تسلا در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

اگر علاقه مند به آشنایی با اصول اولیه بیت کوین ، سگویت ، دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب و آموزش ترید در بایننس هستید، حتما این مقاله را بخوانید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/the-convergence-between-tesla-spacex-renewable-energy-and-bitcoin-mining

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.