بیت کوین در تگزاس تفنگش را درآورد!

بیت کوین در تگزاس

طی آخرین نظر سنجی در ایالت تگزاس آمریکا، بیش از 42 درصد مردم این ایالت با تغییر واحد پولی و استفاده از بیت کوین به عنوان ارز اصلی موافقت کرده اند. این در حالی است که در ایالت آریزونا نیز حدود 23 درصد مردم حمایت خودشان را از این طرح اعلام کرده اند.

 

[irp posts=”47052″ name=”ترکیه با ارزهای دیجیتال می جنگد!”]

بر اساس گزارش u.today دیروز نظز سنجی در ایالت های مختلف آمریکا برگزار شده بود که بر اساس آن ایالت های تگزاس و آریزونا بیشترین تمایل به بیت کوین و ارزهای دیجیتال را از خود نشان داده اند. در ایالت تگزاس از 97 هزار شرکت کننده، بیش از 40 هزار نفر رای به تغییر نظام پولی و مالی داده اند. در بین ایالت های مختلف آمریکا، تگزاس اولین ایالت است که مردم با این درصد بالا از بیت کوین حمایت می کنند.

 

[irp posts=”46939″ name=”این بار MonoX، سرمایه 5 میلیون دلاری جذب کرد!”]

به نظر بیت کوین توانسته جای پای خود را در آمریکا سفت کند و احتمالا تا چند وقت دیگر و با تغییر نسل این درصد بالاتر هم خواهد رفت. در واقع می توان به سادگی حدس زد که 40 درصد مخالفین این طرح غالبا افرادی هستند که توانایی کار با بیت کوین را ندارند و عملا دوست ندارند چیزی را که درک می کنند کنار بگذارند و سراغ یک دنیای جدید بروند. در بین این مخالفان کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با وجود فهم بیت کوین و کاربردهای آن عملا نخواهد از آن استفاده کند.

 

[irp posts=”46989″ name=”جدیدترین واکنش دولت ها به ارزهای دیجیتال”]

از این رو پیش بینی می شود که طی چند سال آینده آمریکا تصمیم های جدی درباره نظام اقتصادی خود بگیرد. این تصمیمات نه تنها در نظام پولی و مالی آمریکا، بلکه به طور کلی در نظام مالی جهان تاثیر گذار است. به نظر شما ممکن است روزی را ببینیم که دلار حذف شده و بیت کوین به عنوان یک ارز واحد در جهان مطرح است؟

 

منبع:

https://u.today/42-percent-of-texans-want-to-make-bitcoin-official-currency-poll

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی قربانی
علی قربانی
2 سال قبل

سلام قصد امریکای این است که سلطه خود را بر بیت کوین نیز پهن کند و دنیا را با ان حکومت کند وایران ر و دشمنانش را با سلطه بر ارز دیجیتال باز تحریم کند که کسی نتواند از بیت کوین تحریم را دور بزند

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.