بیت کوین بدهید، غذا بخرید

بیت کوین بدهید، غذا بخرید

در پی انتخاب بیت کوین و رمزارزها به‌عنوان یک شیوه پرداختی از طرف فروشگاه‌های مختلف، هم‌اکنون بسیاری از رستوران‌های زنجیره‌ای زیرگروه شرکت Landry نیز، بیت کوین را به‌عنوان یک شیوه پرداختی جهت سفارش غذا، قبول می‌کنند. در مصاحبه‌ای با CNBC در روز قبل، مدیر Landry، Tilman Fertitta گفت: ” 80 الی 90 درصد برندهای رستوران این شرکت، شامل Bubba Gump Shrimp، Morton The Steaks House و Mastro’s، بیت کوین و سایر رمزارزها را به‌عنوان شیوه پرداختی در 90 روز آینده قبول خواهند کرد.” Fertitta افزود که این اقدام، گامی در جهت واردکردن رمزارزها به جریان اصلی درآمدزایی است.

 

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

 

وی همچنین گفت: ” سادگی یک تراکنش رمزارزی بسیار فوق‌العاده است و اکنون اینجاست تا بماند. این اتفاق افتاده و روی دادن آن کاملاً اجتناب‌ناپذیر بوده است.” شرکت Bubba Gump Shrimp که از فیلم فارست گامپ تام هنکس در سال 1994 الهام گرفته‌شده است، بیش از 30 رستوران در ایالات‌متحده آمریکا، ژاپن، انگلستان، هونگ کونگ، چین، اندونزی، مکزیک، کانادا، جزایر ماریانا و قطر دارد. Fertitta همچنین یک فروشگاه اتومبیل لوکس در هوستون به نام Post Oak Motor Cars دارد که از سال 2018 بیت کوین را به‌عنوان یک شیوه پرداختی پذیرفته است.

رستوران‌های شرکت Landry بیت کوین را به‌عنوان شیوه پرداختی قبول می‌کنند.اما در بازار داغ ارزهای دیجیتالی، اتریوم در پی آخرین رشد قیمت خود، در آستانه قرار گرفتن در میان 30 دارایی ارزشمند در دنیا است که خبر از آن می‌دهد که شبکه توسعه‌دهنده آن در راستای یک بازار سودآور قدرتمند قرار دارد. قیمت اتریوم در روز چهارشنبه به 2741 دلار نیز رسید که بنابه گزارش‌ها TradingView یک رکورد جدید است. باارزشی در حدود 2730 دلار، ارزش کلی بازار اتریوم هم‌اکنون 315.4 میلیارد دلار است.

 

[irp posts=”26717″ name=”هرکس می‌گوید بیت کوین مرده، اشتباه می‌کند!”]

 

با چنین رشدی، هم‌اکنون اتریوم 33 ومین دارایی باارزش در جهان است که با توجه به مقایسات سایت CompaniesMarketCap.com، رشد آن حتی بیشتر از فلز باارزش پلاتینیوم است. پلاتینیوم امسال بهترین عملکرد را در بین فلزات باارزش داشته است، بااین‌وجود رشد آن در مقایسه با اتریوم و سایر رمزارزها کمتر است. اتریوم می‌تواند در آینده نزدیک در مسیرهای تازه‌ای قرار گیرد. با توجه به عملکرد کلی، امسال اتریوم بر روی غلتک رشد قرارگرفته است. دومین رمزارز بزرگ بازار رشدی 360 درصدی را از 1 ژانویه تجربه کرده است که خبر از موفقیت‌های بزرگ‌تر آن در آینده می‌دهد. البته پیشتر نیز گفته‌شده که عملکرد خوب اخیر قیمت اتریوم به دلیل اخبار بانک سرمایه‌گذاری اروپا در رابطه با اجرای یک قرارداد دیجیتالی بر پایه اتریوم است.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

اگر میخواهید استخراج بیت کوین با گوشی و ساخت کیف پول بیت کوین موبایل انجام دهید توصیه میکنم این مقاله را بخوانید تا اطلاعات خوبی از آن کسب نمایید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/ethereum-s-market-cap-exceeds-that-of-platinum-for-the-first-time

https://cointelegraph.com/news/bubba-gump-shrimp-seafood-restaurants-will-start-accepting-bitcoin-payments

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.