بیت کوین، دوباره برمی خیزد

بیت کوین، دوباره برمی خیزد

داده های منتشر شده توسط Cointelegraph Markets Pro و Trading View نشان می دهند که BTC/USD در روز شنبه به قیمت 34000 دلار رسیده است. 24 ساعت گذشته برای مبادله کنندگان بیت کوین بسیار سودمند بوده، چرا که قیمت آن از 32000 دلار به 33800 دلار رسیده است. Michael van de poppe طی توییتی اعلام کرد: «بیت کوین بالاخره سد خود را شکست.

 

[irp posts=”43511″ name=”یک حمله هکری دیگر برای سرقت 8 میلیون دلار اتریوم”]

 

با توجه به چنین روندی، پیش بینی می شود که قیمت آن به 36000 دلار نیز برسد.» چنین الگوی رفتاری توسط بیت کوین، آنقدرها هم تعجب آور نیست؛ چرا که بیت کوین محدوده قیمت وسیعی دارد و با توجه به گذشته آن، هر بار به سطح بالاتری صعود خواهد کرد. همان طور که در آخرین دفعه از رکود خود، در نهایت به قیمت 42000 دلار، که بالاترین قیمت آن بوده، رسید.

Rekt Capital، تحلیلگر و سرمایه گذار معروف، در این باره اظهار کرد که با توجه به میانگین حرکتی نمایی (EMA) 50 هفته گذشته، بیت کوین به دوران صعود خود بازگشته است. وی در توییتی گفت: «هفته گذشته، بیت کوین از ساختار مثلثی بازار در نمودار EMA 50 هفته گذشته، پایین تر آمد. اما امروز، بیت کوین بالاتر از EMA 50 قرار گرفته و سعی دارد تا به اوج خود بازگردد.»

 

[irp posts=”43502″ name=”ایلان ماسک، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است”]

در این میان آلت کوین ها سرعت رشد خود را کاهش دادند اما همچنان در طول هفته، عملکرد بسیار خوبی داشته اند. با وجود رشد ده درصدی برای پنجاه رمزارز برتر بازار، به نظر می رسد که قدرت و اطمینان به بازار بازگشته است. اتریوم، بزرگترین آلت کوین بازار، با قیمتی در حدود بیش از 2000 دلار مبادله می شود، که از قیمت ده روز گذشته آن بالاتر است.

Rekt Capital در رابطه با عملکرد اتریوم در بازار گفت: «تا به اینجا که عملکرد اتریوم برای یک رکوردزنی عالی، خوب بوده است.» با این اوصاف، به نظر می رسد که بازار رمزارزها پس از مدتی فراز و نشیب، مجددا قدرت را باز پس گرفته و دوران سودمندی را برای مبادله کنندگان رقم می زند. حال باید دید که این روند تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا شاهد رکوردهای جدید در رمزارزهای بزرگی چون بیت کوین و اتریوم خواهیم بود یا خیر.

 

[irp posts=”43499″ name=”توسعه‌دهنده اتریوم، به جرم دسترسی غیرمجاز به حساب خود، بازداشت شد”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-hits-34k-as-trader-forecasts-fresh-weekend-resistance-showdown

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.