بیت کوین، آماده برای بازگشتی طوفانی

بیت کوین، آماده برای بازگشتی طوفانی

به نظر می رسد که بیت کوین، در حال آماده سازی یک بازگشت طوفانی به بازار رمزارزها است. تحلیلگران معتقدند که روند رشد بیت کوین در سال های 2017 و 2013 تکرار خواهد شد. هر چند که این اواخر، بیت کوین مشغول بازسازی تأثیرات ناشی از برخورد سخت چین با ماینرها بوده، اما هفته گذشته شاهد رشد قیمتی فراتر از انتظار بودیم. هم اکنون میزان سوددهی بیت کوین، 23 درصد در طول هفته رشد داشته است.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

 

Jeff Ross، موسس و مدیرعامل Vailshire Capital، در روز شنبه در توییتی گفت: «در سال 2013 نیز، بیت کوین پس از سه ماه نوسانات قیمت و رکود، پنج شمع ماهانه سبز را به ثبت رساند و در نیمه دوم سال 2013، 10 برابر رشد داشته است.» وی با ذکر این روند، بیان کرد که پیش بینی می کند که در سال 2021 نیز شاهد روندی مشابه خواهیم بود. در این میان، BTC/USD رکورد میانگین حرکت نمایی 21 هفته خود را شکست. هر چند که Ross پیش بینی خود را تنها یک حدس خواند، لکن به نظر می رسد که افزایش تعداد شاخص های on-chain، نظریه وی را حمایت می کنند.

 

بیت کوین بازگشتی طوفانی خواهد داشت.نرخ هش نیز پس از سقوط به نرخ 83 EH/s، هم اکنون به بالای 100 اگزاهش بر ثانیه رسیده است. سرمایه گذاران بزرگی که سابقه فروش بیت کوین کمی دارند نیز، هم اکنون کنترل بیشتری بر بازار پیدا کرده اند. Lex Moskovski، رئیس ارشد سرمایه گذاری Moskovski Capital، با خلاصه کردن اوضاع بازار در یک جمله بیان کرد: «این روند، بسیار سریع و رو به رشد است.» وی همچنین نموداری از Glassnode را نیز به اشتراک گذاشت.

 

 

[irp posts=”42728″ name=”بر سر بیت کوین چه خواهد آمد؟ ادامه سقوط یا رشد دوباره؟”]

 

این نمودار نشان می دهد که منبع بیت کوین به عنوان یک منبع غیرنقدی، در حال گسترش است. William Clemente نیز در رابطه با همین داده ها گفت: «شوک تامین بیت کوین، هم اکنون در سطحی است که قبلا نیز باعث رسیدن بیت کوین به قیمت 53000 دلاری شده بود.» با این وجود به نظر می رسد پیش بینی هایی مبنی بر تکرار تاریخ رشد بیت کوین، صحت داشته و پس از مدتی رکود، شاهد رشد چشم گیر بیت کوین خواهیم بود.

اگر میخواهید بدانید علت نوسانات بیت کوین چه بوده این مقاله را مطالعه نمایید.

 

 

[irp posts=”33823″ name=”بیت کوین در سرازیری، دیگر ارزها در حال صعود”]

 

 

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/bitcoin-supercycle-sets-up-q4-btc-price-top-as-illiquid-supply-hits-all-time-high

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.