بودجه‌ای 7 میلیون دلاری برای توسعه پشتیبانی از اتریوم و Polygon

بودجه‌ای 7 میلیون دلاری برای توسعه پشتیبانی از اتریوم و Polygon

Impossible Finance، یک پروتکل DeFi که بر پایه Binance Smart Chain طراحی شده است، توانسته بودجه‌ای 7 میلیون دلاری را توسط بیش از 125 موسسه و سرمایه‌گذار جمع‌آوری کند. هدف از جمع‌آوری این بودجه، توسعه یک پرورش‌دهنده DeFi چند چِینی می‌باشد. این سرمایه‌گذاری توسط شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر True Ventures، شرکت سرمایه‌گذاری مالی Almeda Research، شرکت توسعه بلاک‌چین Hashed و شرکت سرمایه‌گذاری CMS Holdings هدایت شده است.

 

[irp posts=”27150″ name=”اتریوم 100 برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود”]

 

Impossible Finance در روز 9 آوریل بر روی BSC اجرا شد و این پروتکل هم اکنون به سرمایه‌گذاران DeFi امکان تعویض توکن، استخر نقدینگی و دریافت پاداش از طریق توکن Impossible Finance را می‌دهد. این بودجه جدید، به منظور توسعه یک اکوسیستم چند چِینی برای این پروژه، که برنامه‌ریزی شده است تا پشتیبانی از اتریوم و Polygon را گسترش دهد، بکار گرفته خواهد و در کنار آن برای گسترش راه‌حل‌های لایه دوم و سایر پلتفرم‌ها در آینده، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به عنوان بخشی از اکوسیستم چند چِینی، Impossible همچنین در حال گسترش یک استخر نقدینگی ساخت بازار خودکار می‌باشد که به عنوان ستونی برای پرورش‌دهنده غیرمتمرکز و زمینه اجرایی پروژه‌های جدید DeFi بکار گرفته خواهد شد. البته باعث اجرای طرح توکن Impossible Decetralized Incubator Access یا همان IDIA نیز خواهد شد.

برنامه‌هایی به منظور گسترش پشتیبانی از اتریوم و Polygon، در هنگام موج اخیر بوجود آمده در BSC، که شامل لیست در حال رشدی از سودجویی‌ و هک کردن‌ها می‌شود، قرار گرفته‌اند. هم اکنون این سوال بوجود می‌آید که آیا این سودجویی‌ها و هک کردن‌ها بدلیل نحوه عملکرد پلتفرم می‌باشد یا تنها بخشی از مشکلات بوجود آمده در حال گسترش است؟

 

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

 

در هفته‌های اخیر، یک پروتکل DeFi با نام Burger Swap طی یک حمله صورت گرفته به آن، 7.2 میلیون دلار را از دست داده و در کنار آن پروتکل Belt Finance نیز به همین مشکل دچار شده است که در طول یک حمله هکری به خزانه‌های جاری آن، 6.3 میلیون دلار را از دست داده است. Pancake Bunny نیز متحمل یک حمله 200 میلیون دلاری شده است که توسط یک هکر انجام شده است که مقدار زیادی BinanceCoin را قرض گرفته و سپس با فریب دادن قیمت‌گذاری Bunny، تمام آن را به سرقت برده است. Spartan Protocol نیز مبلغ 30 میلیون دلار را، طی یک حمله به استخر نقدینگی آن، از دست داده است.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

شما برای کنترل حرص و طمع در بورس چه کارهایی را انجام داده اید؟ اگر در این باره اطلاعاتی ندارید حتما این مقاله را بخوانید.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bsc-s-impossible-finance-raises-7m-for-multi-chain-defi-incubator

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.