بهترین کارگزاری بورس در ایران | معرفی 15 کارگزاری برتر بورس ایران

بهترین کارگزاری بورس در ایران

کارگزاری بورس در ایران

قبل از این‌که بخواهیم با بهترین کارگزاری های بورس ایران آشنا شویم ابتدا بهتر است با خود مفهوم کارگزاری آشنا شویم و سپس معیارهای رتبه‌بندی کارگزاری‌ها را با یکدیگر بشناسیم و سپس سعی کنیم بر اساس این رتبه‌بندی‌ها بهترین کارگزاری‌ های بورس را معرفی کنیم. البته سازمان بورس در آخرین رتبه‌بندی خود در سال 1395 فهرستی از کارگزاری های برتر بورس را ارائه داده است؛ اما به دلیل قدیمی بودن این لیست بهتر است خودمان بر اساس چند فاکتور مشخص که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد دست به انتخاب برترین کارگزاری های بورس بزنیم.(در ادامه توصیه میکنم مقاله پشتوانه بیت‌ کوین چیست را هم بخوانید)

در حقیقت طبق قانونی ثابت و بین‌المللی برای این‌که بتوانیم در بازار بورس اوراق بهادار حضورداشته باشیم و اجازه خریدوفروش داشته باشیم باید از طریق یک کارگزار اقدام کنیم. البته این قانون برای شرکت‌های بورسی نیز الزامی است و این شرکت‌ها برای این‌که به عرضه عمومی برسند باید از مسیر یکی از بهترین کارگزار بورس عبور کنند.

این قانون برای این است که این بازار بتواند شفافیت خود را حفظ کند؛ زیرا کارگزاری می‌تواند یک نوع فیلتر در انجام معاملات محسوب شود که با ثبت و نگهداری ریز معاملات و ارائه آن به سازمان‌های نظارتی کمک بزرگی در شفافیت بازار می‌کنند. ازاین‌رو عملاً برای این‌که شما بتوانید به‌طور مستقیم در بازار سرمایه بورس سرمایه‌گذاری کنید باید از یک کارگزاری سهام استفاده کنید. این کارگزاری سهام وظیفه گرفتن سفارش‌های خریدوفروش شما و ارسال آن به هسته مرکزی معاملات را بر عهده دارد و پاسخ و نتیجه ارسال‌شده از هسته معاملاتی را به شما نشان دهد.(لطفا مقاله خریدوفروش حقوقی را بخوانید)

کارگزاریهای برتر بورس در قبال هر معامله خریدوفروش درصدی به‌عنوان کارمزد از شما طلب می‌کند که باید آن را در هنگام سفارش گذاری مدنظر داشته باشید. این درصد برای تمامی کارگزاران یکسان بوده و توسط سازمان بورس مشخص می‌شود. به‌جز این موارد گفته‌شده وجود کارگزاری‌ها باعث شده است که واریز و برداشت پول و سرمایه به شکل شفاف صورت بگیرد و تقریباً می‌توان گفت در این روش پول‌شویی اتفاق نمی‌افتد؛ اما بااین‌حال که همه بهترین کارگزاری‌ های بورس یک کار عمده را انجام می‌دهند اما با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. _

[irp posts=”18688″ name=”بورس اوراق بهادار تهران چیست؟ معرفی بورس اوراق بهادار تهران”]

ویژگی‌های مهم برای بهترین کارگزاری‌های بورس
کارگزاری های معتبر بورس

ویژگی‌های مهم برای بهترین کارگزاری ‌های بورس

 

همان‌طور که گفتیم به‌طورکلی بهترین کارگزاری بورس 99 ایران و یا بدترین آن‌ها یک نوع کار را برای مخاطبان انجام می‌دهند و آن انجام معاملات خریدوفروش سهم است؛ اما چه چیزی باعث می‌شود که یکی از آن‌ها تبدیل به بهترين كارگزاري بورس ایران و دیگری تبدیل به یک کارگزاری معمولی شود؟

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در انتخاب بهترین کارگزاری‌ های بورس میزان امنیت آن‌ها است. در کلام بهتر کارگزاری‌ها به‌نوعی وظیفه نقل و انتقالات مالی را بر عهده‌دارند و این نقل و انتقالات برای یک کارگزاری نسبتاً مطرح می‌تواند روزانه چند صد میلیارد تومان باشد.(در ادامه مقاله آیا بیت کوین قانونی است را هم بخوانید)

این میزان نقل‌وانتقال برای هر هکر و دزد اینترنتی می‌تواند جذاب باشد.  پس برترین کارگزاری های بورس باید بتوانند در ابتدا امنیت کاربران و اطلاعات آن‌ها را تضمین کنند. خوشبختانه اکثر کارگزاری‌های ایران به‌خصوص آن دسته از کارگزاری مطرح مانند مفید و آگاه و فارابی از امکانات امنیتی خوبی برخوردار هستند و تاکنون گزارش هک سیستمی فاجعه باری نداشتند.(پیشنهاد میکنم مقاله تضمین سرمایه‌ گذاری در بورس را هم مطالعه کنید)

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین کارگزاری ‌های بورس می‌توان به‌سرعت ثبت سفارش در هسته معاملاتی اشاره کرد. درواقع این معیار برای معامله گران بسیار اهمیت دارد. به‌خصوص این‌که وقتی می‌خواهند در صف فروش یا خرید سفارشی ثبت کنند هر صدم ثانیه اهمیت خاصی می‌تواند داشته باشد. در این مورد هرچه تعداد استفاده‌کنندگان از سامانه بهترین کارگزاری ‌های بورس کمتر باشد همان‌قدر سرعت بالاتری خواهد داشت.

ازاین‌رو در ماه‌های گذشته با افزایش کدهای معاملاتی کارگزاری‌های مفید و آگاه شاهد گزارش‌های متعددی از کندی سیستم‌های معاملاتی آن‌ها بوده‌ایم که بعضاً صدای اعتراض سهامداران را بلند کرده بود.(اگر میخواهید در دوره آموزش فیلتر نویسی در بورس میداس سرمایه شرکت کنید)

مورد و نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین کارگزاری ‌های بورس بازار ایران می‌توان به نوع خدمات ارائه‌شده توسط آن‌ها اشاره کرد. به‌طور مثال همان‌طور که گفتیم میزان سقف کارمزد دریافتی کارگزاری‌ها با یکدیگر برابر است که توسط سازمان بورس مشخص می‌شود؛ اما برخی از کارگزاری‌ها برای جذب مشتری و ارائه خدمات بهتر تحت شرایط خاصی اقدام به تخفیف در کارمزدهای خود می‌کنند. به‌طور مثال یکی از بهترین کارگزاری ‌های بورس به نام کارگزاری آگاه با راه‌اندازی باشگاه آگاه سعی در همراه کردن مشتری‌های خود دارد.(پیشنهاد میکنم مقاله بازار دو طرفه در فارکس را هم مطالعه کنید)

[irp posts=”19577″ name=”لیست بهترین صندوق‌ های سرمایه‌گذاری بورسی سال 99″]

 

چند مورد دیگر از ویژگی‌های بهترین کارگزاری‌ های بورس

 

همه‌جانبه بودن یک کارگزاری می‌تواند از معیارهایی باشد که در انتخاب بهترین کارگزار بورس تأثیرگذار باشد. شاید شما امروز فکر می‌کنید که تنها در همین بازار بورس سرمایه‌گذاری خواهید کرد؛ اما فردا چطور؟ در کلام بهتر بسیاری از کسانی که امروز در این بازار فعالیت می‌کنند چند ماه گذشته نام یکی از برترین کارگزاری های بورس را هم نمی‌دانستند. اقتضای دنیای امروز انسان را وادار می‌کند که گه گاه کاری کند که شاید هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کرد.

ازاین‌رو سعی کنید همیشه پلی برای آینده خود داشته باشید. کارگزاری های برتر بورس که در بازارهایی مثل بازار بورس کالا و … حضور فعال دارند استفاده کنید. این‌گونه درصورتی‌که بخواهید از فرصت‌های ایجادشده در این بازارها استفاده کنید راحت‌تر و سریع‌تر از بقیه دست‌به‌کار خواهید شد و این یعنی سود بیشتر.

برخی از بهترین کارگزاری‌ های بورس ا خود به‌عنوان سبد گردان و به‌عنوان یک صندوق سرمایه‌گذاری عمل می‌کنند. کارگزاری مانند مفید که دارای صندوق‌های معتبر مالی است می‌تواند این امکان را برای سرمایه‌گذاران مختلف فراهم کند تا درصورتی‌که علم و تخصص بازار بورس را ندارند از سود‌های سالانه این صندوق‌ها استفاده کنند و این‌یک نوع بازی دوسر برد در این بازار محسوب می‌شود.

مورد مهم دیگر در انتخاب بهترین کارگزاری ‌های بورس تعداد شعبات آن است. شما ممکن است به هر دلیل بخواهید به‌طور حضوری به شعبه بهترین کارگزاری‌ های بورس موردنظر مراجعه کنید. به‌طور مثال برای ثبت‌نام حتماً حضور فیزیکی شما لازم است. انتخاب کارگزاری که شعبات متعددی دارد می‌تواند بسیار موردتوجه قرار بگیرد. این موضوع برای شهرستان‌هایی به‌جز تهران اهمیت بالایی دارد.(در ادامه مقاله آموزش معاملات آتی پسته را بخوانید)

ازاین‌رو می‌توان گفت که کارگزاری‌های مفید، آگاه و فارابی با انتخاب پیشخوان دولت به‌عنوان نمایندگی رسمی خود در شهرهای مختلف ایران توانسته‌اند خدمات خوبی را ارائه بدهند. ازاین‌رو می‌توان گفت بهترین کارگزاری بورس شیراز یا بهترین کارگزاری های بورس در مشهد می‌تواند یکی از همین بهترین کارگزار بورس مطرح کشور باشد.(در ادامه توصیه میکنم “کتاب معامله گری” را تهیه کنید)

معرفی بهترین کارگزاری‌های بورس
کدام کارگزاری بهتر است

معرفی بهترین کارگزاری ‌های بورس(کدام کارگزاری بورس بهتر است؟) | بهترین کارگزاری ایران

 

کدام کارگزاری بهتر است؟یا بگوییم کدام کارگزاری بورس بهتر است؟ اگر دقت کرده باشید در معرفی بهترین کارگزاری بورس 99 معیارهای انتخاب بهترین کارگزاری‌ های بورس به‌طورکلی مقایسه کارگزاری مفید و آگاه را انجام داده‌ایم. پس می‌توان گفت بر اساس معیارهای گفته‌شده بهترین کارگزاری‌ های بورس ایران می‌تواند همین کارگزاری‌های مفید، فارابی و آگاه باشند؛ اما همان‌طور که گفتیم به علت افزایش حجم بالای سهامداران این کارگزاری‌ها مشکلاتی بر سر سرعت ارسال و ثبت سفارش در هسته معاملاتی وجود دارد. ازاین‌رو برخی از کاربران سعی می‌کنند به‌جای داشتن یک کارگزاری از چند کارگزاری معتبر دیگر نیز استفاده کنند.

ازاین‌رو معمولاً پیشنهاد می‌شود که به کارگزاری بانک‌ها مراجعه شود. کارگزاری مانند کارگزاری بانک ملت یا بانک پارسیان می‌تواند تمام معیارهای گفته‌شده را داشته باشد. یعنی می‌تواند به‌عنوان بهترین کارگزاری بورس کرج یا بهترین کارگزاری بورس شیراز و … مطرح شود.(در ادامه مقاله تفاوت اوراق قرضه با اوراق مشارکت را هم بخوانید)

همچنین در بهترین کارگزاری ‌های بورس حتماً به این نکته نیز دقت داشته باشید که برترین کارگزاری های بورس در مشهد یا بهترین کارگزاری بورس کرج به‌جز چند مورد گفته‌شده و بانک‌ها می‌توانند آن کارگزاری باشد که نمایندگی فعال در آن شهرها داشته باشند. این اتفاق می‌تواند شمارا به سمت یک کارگزاری خلوت ببرد که در زمان‌های حساس و وقت‌هایی که به‌سرعت بالایی احتیاج دارید می‌تواند بسیار مفید باشد؛ اما توجه داشته باشید که بهتر است یکی بهترین کارگزاری ‌های بورس بهنام‌های مفید، آگاه یا فارابی را به‌عنوان کارگزاری پایه خود داشته باشید.

بیشتر طی مقایسه کارگزاری مفید و آگاه و مقایسه کارگزاری مفید و فارابی تلاش شد که این چند کارگزاری بیشتر معرفی شوند. یکی از بهترین کارگزاری ‌های بورس به نام فارابی نیز در حد و اندازه آن‌ها می‌باشند.

ازاین‌رو پیشنهاد ما این است که با توجه به شرایط ایجادشده و افزایش حجم معاملات از دو کارگزاری استفاده کنید که یکی از آن‌ها حتماً مفید، آگاه یا فارابی باشند و دیگری می‌تواند بر اساس نوع نیاز و دسترسی شما یکی از انواع بهترین کارگزاری ‌های بورس از نوع بانکی و یا کارگزاری‌هایی باشد که در شهر شما نمایندگی فعال دارد. توجه داشته باشید حتماً قبل از انتخاب کارگزاری دوم خود سایت کارگزاری را چک کنید و نام و پیشینه آن را در سایت‌های بورسی موردبررسی قرار دهید.

همچنین برخی خدمات ارائه‌شده توسط کارگزاری‌های برتر بورس می‌تواند بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد که شاید کارگزاری مطرح مفید یا آگاه آن‌ها را ارائه ندهند.

[irp posts=”18744″ name=”تفاوت بورس و فرابورس چیست؟”]

لیست 15 کارگزاری مهم و مطرح کشور

باوجوداینکه در بالا سعی شد فاکتورهای مهمی برای انتخاب بهترین کارگزاری‌های بورس به شما ارائه شود اما بااین‌حال بهتر است با بهترین کارگزاری‌های کشور به شکل کلی آشنا شوید و نام و نشانی آن‌ها را بدانید:

نام شرکت کارگزاری نام مدیرعامل شماره ثبت نزد سازمان تاریخ ثبت نزد سازمان مرکز ثبت وب سایت
آبان مصطفی حقیقی مهمانداری 10645 1387/10/04 تهران www.aban.net
آتیه حمیدرضا دانش کاظمی 10635 1387/09/24 تهران www.atieh-broker.com
آگاه محمدرضا سرافراز یزدی 10693 1387/12/27 ساری www.agahbroker.ir
بانک صادرات ایران مهدی کباری 10714 1388/03/04 تهران www.saderatbourse.com
بانک صنعت و معدن محمد مشاری 10709 1388/03/04 تهران www.smbroker.ir
بانک مسکن محمدمهدی بحرالعلوم 10626 1387/06/05 تهران www.maskanbourse.com
بانک ملت مهدی پورستار 10629 1387/06/23 تهران www.mellatbroker.com
بانک ملی ایران 10617 1387/05/05 تهران http://bm.rhbroker.com
بانک کشاورزی حیدر سلیتی 10674 1387/11/29 تهران www.agribourse.com
حافظ مهرداد خدابخش 10671 1387/11/29 تهران www.hafezbourse.com
اقتصاد بیدار سید رضا اعجازی 10711 1388/03/04 تهران www.eghtesadbroker.com
رضوی یوسف پاشا نژاد 10648 1387/10/04 مشهد www.rbc.ir
فارابی(عمران) رحمان بابا زاده 10734 1388/06/11 تهران www.irfarabi.com
ملل پوبا کمال خان‌زاده 10729 1388/06/11 شیراز www.melalsecurities.com
مفید هادی مهری 10703 1388/01/19 تهران www.emofid.com

 

در این مقاله بیشتر با بهترین کارگزاری بورس 99  آشنا شدیم،اگر درباره بهترین کارگزاری از دید مشتریان یعنی شما دوست عزیز دارید سپاس گزار خواهیم بود برای ما به اشتراک بگذارید تا سایر دوستان هم استفاده نماییند.

پس میخواهیم بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران یا بهترین کارگزاری بورس 99 از نظر کاربران را بدانیم، لطفا در این باره برای ما کامنت بگذارید.

 

بهترین کارگزاری از دید مشتریان کدام است؟

تا به اینجا سعی کردیم فاکتورهای مختلفی را برا رتبه بندی کارگزاری ها بیان کنیم. در این بین چیزی که مشخص است این موضوع است که برخی از این فاکتورها از دید سازمان بورس و سایر نهاد های مرتبط اهمیت دارد و برخی دیگر از فاکتور ها از دید مشتریان و کاربران بورسی مهم است.

تمامی رتبه بندی های اعلام شده توسط سازمان بورس و نهادهای مربوطه عمدتا با نگاه به فاکتورهایی مانند حجم و ارزش معاملات انجام گرفته توسط کارگزاری هاست. به عبارت ساده تر از دید سازمان بورس هر کارگزاری که ارزش معاملات بالاتری طی یک سال داشته باشد رتبه بالاتری به دست می آورد. از این رو کاملا طبیعی است که طی چند سال گذشته کارگزاری هایی مانند مفید، آگاه، فارابی و … رتبه های بالایی در این رده بندی داشته باشند و رتبه کارگزاری آتیه و یا سایر کارگزاری هایی کمتر شناخته شده در این لیست چندان جالب نباشد.

اما بهترین کارگزاری از دید مشتریان فاکتورهای دیگری را شامل می شود. یک سرمایه گذار یا معامله گر کاری به ارزش معاملات سالانه کارگزاری خودش ندارد. در واقع از دید مشتری اهمیتی ندارد که کارگزاری او در سال چندین معامله و با چه ارزش هایی انجام می دهد. برای یک مشتری این اهمیت دارد که کارگزاری او بتواند خدمات منطقی و خوبی به او ارائه بدهد. یکی از مهمترین این خدمات سرعت در ارسال سفارشات است.

در واقع از دید مشتری کارگزاری های برتر بورس آن هایی هستند که بتوانند در سریع ترین زمان سفارشات مشتریان خودشان را به هسته معاملات ارسال کنند. این مسئله ای است که کاربران مفید و آگاه و … نسبت به آن شکایت بسیاری دارند. گاهی دیده شده است که سفارش های ثبت شده در این کارگزاری ها تا چند دقیقه و حتی چند ساعت در وضعیت ” در حال ارسال ” باقی مانده است.

بهترین کارگزاری از دید مشتریان
کدام کارگزاری بهتر است

شناسایی کارگزاری های برتر بورس

 

مسئله مهم دیگر که باعث شده است رتبه کارگزاری آتیه و … در بین مشتریان بالاتر از مفید و آگاه قرار بگیرد ثبات سامانه معاملاتی است.
اگر شما با سامانه های ایزی تریدر یا سامانه فارابیکسو که متعلق به بزرگترین کارگزاری های ایران است کار کرده باشید به خوبی می توانید درک کنید که این سامانه دقیقا در مهمترین لحظات بازار و شلوغ ترین موقعیت ها از دسترس خارج می شوند. این مسئله یک علت ساده دارد.

این کارگزاری ها بسیار پر مخاطب و پر مشتری هستند و از طرف دیگر زیر ساخت مناسبی برای این حجم از مشتری ها ندارد. از این رو در موقعیت هایی که سرمایه گذاران بسیاری در بازار دست به فعالیت می زنند این سامانه ها از دسترس خارج می شود. به طور مثال هنگام خرید عرضه اولیه و واریز وجه این اتفاق به کرات رخ می دهد.

اما این ها فاکتورهایی است که تنها از دید مشتریان اهمیت دارد و به نظر نهادهای ناظر چندان اهمیتی به آن ها نمی دهد. از این رو رتبه بندی دقیقی بر اساس این فاکتورها وجود ندارد. از این رو برخی از کاربران و مشتریان بورسی سعی می کنند از میانه های رتبه های اعلام شده توسط سازمان بورس کارگزاری مورد نظر خودشان را انتخاب کنند. به هر حال بالا بودن ارزش معاملات نشان از شلوغ بودن این کارگزاری ها دارد و این در نهایت به معنی قطعی های مکرر و کندی در ارسال سفارشات است.

در آخر پیشنهاد میکنیم اگر با حوزه بورس آشنایی کمی دارید و دوست دارید نوسان گیری کنید، حتما به مقاله فیلترهای کاربردی بورس مراجعه کنید. و در صورتی که میخواهید بدانید کارمزد خرید و فروش سهام چقدر است به این مقاله مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمیدرضا
حمیدرضا
3 سال قبل

سلام
بنظر من جواب اینکه کدام کارگزاری بهتره؟ کارگزاری آبان هستش که خوبه و راضی ام

رستم
رستم
2 سال قبل

سایت کارگزاری آگادرساعت های معاملاتی قطع است من از این کارگزاری رضایت ندارم لطفا بفرمایید کدام کارگزاری سایت مناسبی دارد

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  رستم

کارگزاری هایی که تعداد مشتریان کمتری دارن ولی زیرساخت و خدماتشون خوب باشه. معمولا تعداد مشتری که زیاد میشه، خدمات ضعیف تر میشه. بنظرم کارگزاری های مثل حافظ الان زیرساخت هاش عالی شده و به نوعی داره خیلی خوب مشتری ها رو هندل میکنه.

فریبا
فریبا
2 سال قبل

سلام سوالی داشتم رتبه کارگزاری آتیه چند هستش؟

نسرین
نسرین
2 سال قبل

بدترین کارگزاری مفیده

حمید
حمید
10 ماه قبل
پاسخ به  نسرین

بنظرم بدترین کارگزاری مفید است همیشه هنگ … با انتخاب این کارگزاری در مواقع حساس ضررهای سنگینی را متحمل خواهید شد خصوصا سامانه اربیتس که پیشرفته شد این حماقت من بود که در مفید بودم که خدا را شکر سهامم را انتقال دادم

محمد
محمد
2 سال قبل

مزخرف ترین و بدترین کارگزاری مفیده

مینا رسولی
مینا رسولی
1 سال قبل

کارگزاری آتیه خوبه؟

محمد
محمد
1 سال قبل

مفید یکی از اشعال ترینها. مهم ترین زمان های بازار بسته هست. جالبه این هم پول مفت میگیرند بعد سامانه های اشغالشون رو هم توسعه نمیدن.

محمدرضا
محمدرضا
1 سال قبل

فارابی هم دقیقا روزهای منفی بورس قطع میشه و پاسخگو هم نیستند

رضا
رضا
1 سال قبل

فارابی آشغاله

محمد
محمد
1 سال قبل

لطفا وجدان کاری داشته و برای مردمی که سرمایه زندگیشان حالا کم یا زیاد رو دست این کارگزارها میسپرن،آگاهی کامل ایجاد کنید.
مثلاً کارگزاری فارابی بسیار سیستم افتضاحی داره. اول اینکه سایتشون از نظر محتوا خیلی ناقصه و برای شروع فعالیت یک مشتری و سرنوشت سرمایه اش هیچ توضیح کامل و شفافی وجود ندارد. خیلی خوب پول رو میگیرن اما بعدش مشتری باید مدام با پشتیبانی تماس بگیره که اینجا رو‌چیکار کنه اونجا شرایط چیه و همش برای مشتری موارد مجهول هست.
بازپرداخت سرمایه هم که ۷روز‌ طول داده میشه تازه هیچ کجا هم صحبتی از رقم‌ کارمزد نیست و مشتری علاوه بر قیمت فردا برای فروش سهامش که خبر نداره چقدره، از میزان کارمزد هم بی خبره و دسته آخر نمیتونه حساب کنه که نهایتا چقدر پول دستشو میگیره. علاوه بر اون سایت برای بخش خرید بسیار سرعت بالایی داره اما موقعی که مشتری بخواد سرمایه اش رو یا فروش سهم پس بگیره اصلا سایت درست کار نمیکنه.
همه ی اینها ضعف های مهمی هستند که فقط وقتی مشتری وارد سیستمشون میشه و باهاشون کار می‌کنه براش پیش میاد و درواقع پشیمانی آوره چون به راحتی روزها و ساعتها میگذره و از ارزش سرمایه توی بازار پرسرعت امروز کم میشه.
شما که مقایسه کننده و آگاه کننده مردم برای انتخاب بهترین کارگزاری هستید باید خیلی کاملتر بنویسید تا مردم بعداً به چالش نیفتند و به مطالب شما اعتماد بیشتری بکنند.
ممنون

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

با سلام
خیلی ممنون از ارتباط شما و ذکر نکات
ما در اینجا به معرفی و مقایسه می پردازیم و در کنار نکات مثبت ، نکات منفی نیز بیان می کنیم
همچنین به هیچ وجه قصد ترغیب و اجبار شما عزیزان را به سمت مجموعه ای خاص را نداریم
اما همواره در تلاش هستیم که دقیق ترین اطلاعات را با صحت و سلامت کامل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.

قابل توجه صرافی های ارز دیجیتال و کارگزاری ها

جهت اطلاع از شرایط خرید لینک فالو  کلیک کنید