بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در سال 2021 کدام است؟!

یکی از ویژگی‌های انسان‌ها، کمال‌گرایی است. انسان‌ها همیشه دوست دارند بهترین‌ها را داشته باشند و اگر کاری را انجام می‌دهند از آن بهترین نتیجه را به دست بیاورند. ازاین‌رو تعجبی ندارد که در دنیای سرمایه‌گذاری نیز به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری باشند. از طرف دیگر معنای بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری ارتباط مستقیم با سودآوری و ثروت بیشتر دارد؛ اما این لزوماً به این معنی نیست که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، پرسودترین آن‌ها می‌تواند باشد.

سؤال مهمی که وجود دارد این است که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا می‌توان ارزهای دیجیتال جدید را همسنگ با ارزهای دیجیتال معتبر قرارداد؟ آیا بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری همان بهترین ارز دیجیتال ارزان است؟ اگر بخواهیم ساده‌تر بیان کنیم برای یک سرمایه‌گذار عام، بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در معنای بهترین ارز دیجیتال برای خرید است، پس بیایید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری 2021 را پیدا کنیم!

 

ویژگی‌های بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری

 

دنیای اقتصاد و سرمایه‌گذاری با تمام پیچیدگی‌هایی که دارد، از یک اصل اساسی پیروی می‌کند. تمام دنیای اقتصاد بر اساس خریدوفروش میان انسان‌ها ساخته‌شده است؛ یعنی اقتصاد با تمام بزرگی و پیچیدگی‌هایی که دارد هنوز بر اساس سنت خود یعنی خریدوفروش میان انسان‌ها پیش می‌رود. پس این احساسات و منطق انسان‌هاست که می‌تواند در اقتصاد تأثیر اصلی را بگذارد.

در کلام ساده‌تر چه در موضوع بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری و چه سایر موضوعات اقتصادی، تنها انسان‌ها هستند که تأثیر اصلی را می‌گذارند. شاید این سخن کمی بدیهی و ساده به نظر برسد؛ اما واقعیت این است که برخی از فعالان اقتصادی آن‌قدر درگیر جداول و اعداد و نمودارها می‌شوند که فراموش می‌کنند که این اعداد نیستند که بازار را مدیریت می‌کنند، بلکه انسان‌ها تأثیر اول و آخر را می‌گذارند و انسان‌ها موجوداتی هستند که می‌توانند کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی عمل کنند. ازاین‌رو بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری را باید از دید انسانی نگاه کرد که به دنبال سود است و می‌تواند هرلحظه دست‌به‌کارهای عجیب‌وغریبی زد.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 – بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین اقتصاددان‌ها معتقد هستند که برای هر نوع تصمیمی در بازار باید رفتار عمومی بازار را در نظر داشت. باید دید که هوش هیجانی سرمایه‌گذاران چگونه عمل می‌کند و جو عمومی بازار به کدام سمت‌وسو است. برای یافتن بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری یکی از بهترین ابزارها نمودار سلطه بیت کوین بر بازار یا همان دامیننس بیت کوین است. این نمودار می‌تواند به‌خوبی نشان دهد که پول در بازار ارزهای دیجیتال به کدام جهت درحرکت است.

با توجه به اتفاقات انتهای سال 2020 بازار با افزایش سلطه بیت کوین روبه‌رو شده است که این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران نگاه ویژه‌تری به بیت کوین پیداکرده‌اند. پس می‌توان گفت که یکی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری 2021 بیت کوین خواهد بود. (یک مقاله به عنوان تعریف ساده از بیت کوین برای شما نوشته ایم با مراجعه به آن اطلاعات خوبی از آن کسب خواهید کرد)

 

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و نگاه به ارزهای دیجیتال معتبر
کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد 2021 – بهترین ارزها برای سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری و نگاه به ارزهای دیجیتال معتبر

 

اصولاً نام بازار ارزهای دیجیتال با نام ارزهای بیت کوین و چند ارز دیگر گره‌خورده است. این ارزهای دیجیتال به‌نوعی اعتبار بازار محسوب می‌شوند. تا زمانی که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین در مرکز توجه عمومی قرارگرفته باشند می‌توان به رشد کلی بازار امید داشت.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت 2021: ازنظر بلندمدت اگر بخواهیم بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری انتخاب کنیم، باید به اصل بنیاد بازار ارزهای دیجیتال برگردیم. بازار ارزهای دیجیتال بر اساس دنیای جدیدی به نام بلاک چین ساخته‌شده است. بلاک چین یک‌قدم جلوتر از دنیای شبکه‌های امروزی است و برخی ویژگی‌های جدید مانند عدم تمرکز اطلاعات باعث شده است که بسیاری آینده دنیا در بلاک چین بدانند.

با توجه به کاربردها و نقاط قوت بلاک چین به نظر می‌رسد که باید دنیای آینده را برای بلاک چین بدانیم. انتقال اطلاعات در امن‌ترین حالت ممکن و عدم سلطه شرکت یا گروه خاصی روی اطلاعات باعث شده است محبوبیت این سیستم چندین برابر شود. درنتیجه می‌توان گفت ارزهای معتبر و مهم این دنیا مانند بیت کوین بیشتر موردتوجه قرار خواهند گرفت. ازاین‌رو ازنظر بلندمدت می‌توان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری را بیت کوین و ارزهای معتبر دیگری مانند اتریوم دانست.

بیت کوین به سبب این‌که سلطه بازار بالایی دارد و همواره بیش از نیمی از ارزش بازار را به خود اختصاص داده است همیشه گزینه اول به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری به‌خصوص برای سرمایه‌گذاری چندین ساله است؛ اما این بدین معنی نیست که نوسان گیرها و سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت به آن علاقه نداشته باشند.

اگر تمایل دارید بدانید حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است؟ مقاله ای در این باره نوشته ایم با مراجعه به آن اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.

 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، خودتان را بشناسید
بهترین رمز ارز برای سرمایه گذاری – بهترين ارز ديجيتال براي سرمايه گذاري

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری، خودتان را بشناسید

 

به‌طورکلی یکی از مهم‌ترین مباحثی که در مورد بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری و سایر مباحث اقتصادی وجود دارد این است که خودتان را درست بشناسید. هرچقدر شناخت شما از خودتان بیشتر شود عملاً می‌توانید تصمیمات بهتری در بازار و دنیای اقتصادی داشته باشید.

در کلام ساده‌تر بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری یا بهترین ارز دیجیتال برای خرید زمانی معنی دارد که شما آن را بر اساس نیاز و شناخت شخصی خودتان خریداری کرده باشید. به‌طور مثال شما ممکن است انسان ریسک‌پذیری باشید و توانایی تحمل استرس خوبی داشته باشید. حتی ممکن است نسبت به این‌که کاری را با ریسک انجام دهید احساس خوبی پیدا کنید؛ بنابراین بهترین ارز دیجیتال مناسب سرمایه‌گذاری علاوه بر ارزهای سنتی و معتبری مانند بیت کوین می‌تواند ارزهای دیجیتال جدید باشد.

ارزهای دیجیتال جدید به سبب حضور تازه در بازار قیمت پایین‌تری دارند. دو نکته در مورد این ارزها ریسک خرید را بالا می‌برد. اولاً این‌که ممکن است این ارزها آینده خوبی نداشته باشند و درنهایت از بازار محو شوند. درست مانند ده ها ارز دیجیتالی که موفق نشدند و به‌نوعی شکست خوردند.

نکته دوم این است که این نوع ارزها به سبب نوپا و ارزان بودن راحت تحت نوسان قرار می‌گیرد و بسیار موردحمله پامپرها و. است ازاین‌رو می‌تواند شما را به‌عنوان سرمایه‌گذار کوتاه‌مدت یا میان‌مدت اذیت بدهد؛ اما بااین‌وجود برای کسانی که منتظر یک سود چند صددرصدی و یک‌باره با درصد ریسک بالا هستند این نوع ارزها می‌تواند بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باشد.

به‌هرحال خرید ارزان و فروش گران می‌تواند برای هرکسی وسوسه‌برانگیز باشد. نکته مهم این است که شما بتوانید بر اساس شخصیت خودتان اقدام به خرید و انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2021 – بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 2021

 

[irp posts=”25166″ name=”سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!”]

 

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری و مفهوم پروژه

 

یکی از مفاهیمی که در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین وجود دارد که می‌تواند تأثیر مستقیمی در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری داشته باشد، این است که شما باید با مفهوم پروژه در ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

در کلام ساده‌تر همان‌طور که در بالاتر گفتیم تمام مفاهیم ارزهای دیجیتال بر اساس دنیای جدیدی به نام بلاک چین ساخته‌شده است. در این دنیا ازآنجاکه سرورهای مدیریتی وجود ندارد و عملاً هیچ مدیریتی مرکزی نمی‌توان روی آن اعمال کرد، نیازهایی که در این شبکه جدید وجود دارد به نحو دیگری برطرف می‌شود. کاربران و مهندسان و برنامه نویسان بر اساس نیاز خودشان می‌توانند اعمالی را در بلاک چین ایجاد کند. این نیاز و پروژه حل آن اگر به صورتی باشد که بتواند نیاز کلی شبکه را در نظر بگیرد و مورداستفاده قرار بگیرد می‌تواند ادامه حیات داشته باشد.

بهترین ارز دیجیتال ارزان
بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

به‌طور مثال در دنیای بلاک چین لازم بود که حتماً چیزی تحت عنوان پول مبادلاتی به وجود بیاید تا ارزش‌ها ازنظر یک واحد اقتصادی سنجیده شود. این واحد هرچقدر بیشتر مورداستفاده قرار گرفت ارزش بالاتری پیدا کرد که امروز آن را با نام بیت کوین می‌شناسیم.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد ؟ آن چیزی که در اصل در دنیای ارزهای دیجیتال به‌عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در نظر داشته باشیم این است که بدانیم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری ارزی است که ازنظر پروژه‌ای بسیار قوی باشد و بتوان آینده خوبی برای آن پیش‌بینی کرد.

به‌طور مثال اتریوم بر اساس پروژه ایجاد قراردادهای هوشمند ایجاد شد. خب، در هر دنیایی که انسان‌ها در آن حضور دارند نیاز به قرارداد وجود دارد. حال در دنیایی که مدیریت متمرکزی وجود ندارد اتریوم با هوشمندی خاص خودش این قراردادها را ایجاد می‌کند. با استفاده بیشتر از اتریوم ارزش کوین و ارز آن بیشتر می‌شود. حال شما می‌توانید بلاک چین را بدون قرارداد هوشمند تصور کنید؟ مسلماً خیر! پس عملاً تا مدت‌ها می‌توان اتریوم را یکی از بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری دانست.اگر نمیدانید اتریوم چیست حتما این مقاله را بخوانید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و پایان سخن
بهترین ارز برای سرمایه گذاری – بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری

 

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

 

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری و پایان سخن

 

احتمالاً شما در این مقاله انتظار داشتید که لیستی از بهترین ارز برای سرمایه‌ گذاری یا بهترین ارز دیجیتال ارزان به شما ارائه دهیم؛ اما نگاه این‌گونه به ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چند ایراد اساسی دارد.

اولاً بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پویا و پر نوسان است و با معرفی چند ارز به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری نمی‌توان مطمئن بود که این ارزها شرایط مشابهی در آینده خواهند داشت. بااین‌وجود می‌توان همچنان بیت کوین و اتریوم را به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 معرفی کرد.

از طرف دیگر یافتن ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری ماهی است که ما سعی کردیم نحوه صید آن را به شما آموزش بدهیم. شما برای این‌که بتوانید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری را تشخیص دهید باید خودتان و بازار را به‌خوبی بشناسید. ما شاید بازار را بشناسیم اما مسلماً نمی‌توانیم برای تک‌تک شما بهترین ارز برای سرمایه‌ گذاری را معرفی کنیم؛ بنابراین این خود شما هستید که می‌توانید تصمیم نهایی در مورد بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری را بگیرید.

 

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد 2021 ؟ ( بهترین ارز برای سرمایه گذاری )

 

شاید برای بسیاری از شما سوال باشد که بالاخره بهترین ارز برای سرمایه گذاری کدام است؟ بیش از 5 هزار ارز دیجیتال در بازار وجود دارد، کدام یک از این 5 هزار ارز می تواند بهترین ارز در سال 2021 باشد؟

اگر انتظار دارید نام یک یا چند مورد ارز دیجیتال را برای شما لیست کنیم و شما سراغ سرمایه گذاری روی آن ها بروید، این مقاله را اشتباهی آمده اید!
در واقع هر کسی که ادعا کند می داند کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد 2021 در واقع یک دروغ گو یا کلاهبردار است. برای هر استراتژی، هر شیوه معاملاتی و هر ذهنیت فردی می توان بهترین ارز برای سرمایه گذاری را پیدا کرد. حال شما تصور کنید که تنها یک یا چند مورد عنوان بهترین ارز در سال 2021 باشد! در این صورت تمام کسانی که این مقاله را می خوانند باید سود کنند! این اتفاقی است که امکان پذیر نیست.

شما باید یاد بگیرید که بهترین ارز را پیدا کنید. شاید بهترین ارز در سال 2021 هزار بار تغییر کند. هر اتفاقی در هر کجای دنیا می تواند باعث تغییر بین ارزهای دیجیتال یا هر بازار مالی دیگر باشد. مریضی بایدن، اشغال افغانستان توسط طالبان و ده ها مورد دیگر می تواند تاثیراتی را در بازار بگذارد که شما را مجبور به انتخاب استراتژی های متنوعی کند.

بنابراین شما نه تنها برای یک سال بلکه برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت هم نمی توانید همیشه روی چند مورد خاص تمرکز کنید. پس از همین الان ایده پیدا کردن یک یا چند رمز ارز ثابت برای سرمایه گذاری در سال جدید را کنار بگذارید و یادتان باشد که بازار همیشه پویاست و شما باید آماده تغییر همراه و همگام با بازار باشید.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کدام است؟

 

یک فاکتور عمومی بین سرمایه گذاران مختلف در بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای سرمایه ای وجود دارد و آن این است که همیشه به دنبال بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری می گردند. در کلام ساده تر این افراد معتقدند که هرچه یک ارز دیجیتال یا یک سهام ارزان تر باشد همانقدر موقعیت بهتری برای سرمایه گذاری است. اما این دسته از دوستان به یک نکته بدیهی و ساده توجه نکرده اند.

آن چیزی که در هر بازار سرمایه ای اهمیت دارد، درصد تغییر قیمت است و نه مبدا قیمتی! در کلام ساده تر اهمیت ندارد یک ارز 50 هزار دلار قیمت دارد و ارز دیگر 1 دلار! این اهمیت دارد که کدام یک از این دو ارز توانایی بیشترین درصد تغییر مثبت را دارند.

اگر آن ارز یک دلاری بتواند 50 درصد تغییر قیمت مثبت داشته باشد یعنی سرمایه شما 50 درصد افزایش داشته و اگر آن ارز 50 هزار دلاری بتواند 100 درصد تغییر قیمت تجربه کند بدین معنی است که سرمایه شما دو برابر شده است.
البته نباید از این نکته گذشت که هرچه سهم یا ارز ارزان قیمت تر باشد احتمال تغییر قیمتش بیشتر می شود اما این یک اصل نیست. یعنی این موضوع به ده ها عامل دیگر بستگی دارد و صرف ارزان بودن سهم نمی توان به این نتیجه رسید.

بنابراین به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، لزوما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، ارزان بودن آن نیست. توجه داشته باشید که ده ها فاکتور و عامل می تواند بهترین ارز را برای شما تعریف کند. مهمترین این عوامل استراتژی خودتان است. شما باید یاد بگیرید که بر اساس استراتژی خودتان دست به انتخاب بزنید. اگر به این موضوع ایمان داشته باشید دیگر در دنیای مجازی به دنبال بهترین و مناسب ترین ارز دیجیتال برای خود نمی گردید! باور کنید!

 

درنهایت می‌توان گفت که بازار ارزهای دیجیتال و دنیای بلاک چین می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند. البته درخشش اصلی آن احتمالاً در دورانی است که دیگر من و شمایی وجود ندارد و نسل‌های بعدی از آن لذت خواهند بود و اگر میخواهید آموزش ساخت کیف پول بلاک چین را ببینید در این مقاله به صورت کامل شرح داده شده. اگر شما علافه مند به سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هستید ولی دانش کافی ندارید، توصیه میکنم ابتدا دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان را تهیه کرده و مشاهده نمایید. و همچنین اگر میخواهید بدانید هر 1000 ساتوشی چند تومان است این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات جامعی از آن کسب نمایید.

فکر میکنید چه ارزی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 مناسب است؟ و همینطور بهترین ارزهای دیجیتال 2021 ، جدیدترین ارز دیجیتال 2021،پرسودترین ارزهای دیجیتال 2021 چه ارزهایی هستند؟ خوشحال میشویم اگر برای ما در این زمینه نظرات خود را کامنت بگذارید.

 

جدیدترین ارز دیجیتال 2021 را می شناسید؟

تاکنون این فکر به ذهن شما رسیده است که ای کاش در سال 2010 یا نه، در سال 2018 بر روی ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری می کردید؟ بیت کوین در اوج قیمت سال 2018 رقمی معادل 15 هزار دلار ارزش داشت. اما در سال 2020 و 2021 قیمت هر بیت کوین به بیش از 50 هزار دلار هم رسید!!

این موضوع اهمیت زمان در سرمایه گذاری را نشان می دهد. در واقع شما هرچقدر زودتر بتوانید روی رمز ارزهای مستعد سرمایه گذاری کنید، سود بیشتری در آینده به دست خواهید آورد. این اصلی است که نه تنها در بازار ارزهای دیجیتال، بلکه در همه بازارهای سرمایه ای صادق است.

اما حالا تصور کنید که شما زمانی که بیت کوین ارزشی کمتر از یک دلار داشت بر روی آن سرمایه گذاری می کردید، یعنی عملا شما با این سرمایه گذاری خیالی می توانستید تمام زندگی خودتان را تغییر بدهید و به سودی باور نکردنی برسید. فکرش را بکنید، از یک دلار تا 50 هزار دلار فقط در مدت کمتر از یک دهه! این سودی است که به جرات می توان گفت در هیچ بازار سرمایه ای یا غیر سرمایه ای نمی توان به آن رسید.

همین موضوع باعث شده است که پیدا کردن جدیدترین ارز دیجیتال 2021 و سرمایه گذاری روی آن تبدیل به یک سبک سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال شود. اما این موضوع آیا امکان پذیر است؟ یعنی شما با پیدا کردن لیستی از جدید ترین رمز ارزها در سال 2021 مانند SMD، JAM، DEF، RIP و … و سرمایه گذاری روی آن ها می توانید امیدوار باشید که چند سال آینده سودی چند صد یا چند هزار درصدی داشته باشید؟

جدیدترین ارز دیجیتال 2021 را می شناسید؟
به بازار نگاه کنید!

به بازار نگاه کنید!

 

برای پاسخ به سوال بالا تنها کافی است به تاریخچه بازار و به وضعیت کنونی رمز ارزها در آن نگاه کنید. چند ارز دیجیتال را می توانید پیدا کنید که عاقبتی مانند بیت کوین پیدا کرده اند؟
در واقع بسیاری از رمز ارزها از همان ابتدای ورود به بازار تا به امروز در همان قیمت های معمولی خودشان باقی مانده اند و سود چندانی به سرمایه گذاران خود نداده اند. در کلام ساده تر هر ارز دیجیتالی را نمی توان بیت کوین دانست!

ارزهای دیجیتال بازاری نسبتا بی ثبات دارند و نمی توان بر اساس یک اتفاق یا یک فاکتور در آن تصمیم به خرید یا فروش گرفت! از این رو عملا این فکر را کنار بگذارید که بخواهید با استفاده از لیست ارزهای جدید سال 2021 به سودی باورنکردنی در سال های آینده برسید. این حرکت بیشتر شبیه به بازی قمار می ماند. سرمایه گذاری یعنی داشتن تناسب میان ریسک و سود است. در حالی که شما با سرمایه گذاری روی سهم هایی که نمی شناسید و تنها فاکتور شما جدید بودن آن است عملا فقط در حال ریسک کردن هستید و این چیزی جز قمار نیست!

یادتان باشد در بازار سرمایه ای تنها و تنها بر اساس تحلیل می توان پیش رفت. سهم یا ارزی که نتوان بر آن تحلیل داشت یک چاه عمیق و غیر قابل بازگشت است. شاید روی کسی از این چاه به عرش الهی برود اما قرار نیست این اتفاق برای همه رخ بدهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.