بریتانیایی‌ها به رمزارزها علاقه بیشتری نشان می‌دهند

بریتانیایی‌ها به رمزارزها علاقه بیشتری نشان می‌دهند

آمارهای جدید نشان می‌دهند که بریتانیایی‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در رمزارزها، بیشتر از سهام‌های مرسوم علاقه‌مند شده‌اند. تحقیقات شرکت سرمایه‌گذاری بریتانیایی AJ Bell نشان می‌دهند که 7 درصد از شرکت‌کنندگان بالغ بریتانیایی در این تحقیقات، اعلام کرده‌اند که در طول سال گذشته رمزارز خریداری کرده‌اند، در حالی که پنج درصد از آنها در سهام و ISAها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سهام ISA نوعی حساب سپرده‌گذاری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت هیچ‌گونه مالیات یا درآمد دولتی، سرمایه‌گذاری انجام دهند. این تحقیقات بوسیله ردیاب تحقیقاتی بازار آنلاین یعنی Findoutnow صورت گرفته و 1269 شرکت‌کننده داشته است.

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

یکی از تحلیل‌گران مالی شرکت AJ Bell به نام Laith Khalaf، گفته است که نتایج کاملا برخلاف پیش‌بینی‌های معمول بوده است. وی گفت:” زمانی که مردم بیشتر از اینکه در بازار ISA سرمایه‌گذاری کنند، اقدام به خرید رمزارزها می‌کنند، باید متوجه شویم که دنیا دیوانه رمزارزها شده است.” این نظرسنجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران رمزارزی بریتانیا اکثرا مرد بوده و زیر 35 سال سن دارند، همچنین 71 درصد آنها گفته‌اند که از خریدشان سود کرده‌اند در حالی که 12 درصد از آنها گفته‌اند که در طول سال گذشته ضرر کرده‌اند. جالب اینجاست که 17 درصد آنها گفته‌اند که حتی نمی‌دانند سود کرده‌اند یا ضرر.

تحقیقات نشان می‌دهد علاقه بریتانیایی‌ها به رمزارزها در حال افزایش است.بنظر می‌رسد که این تحقیقات، با تحقیقات صورت گرفته توسط اتاق فکر بریتانیایی Parliament Street در ماه مارس در تضاد باشد که اعلام کرد 52 درصد از 2000 نفر شرکت‌کننده در تحقیقات آنها، ترجیح می‌دهند در بازار سهام و منابع مرسومی چون طلا سرمایه‌گذاری کنند تا رمزارزها. دسته سومی نیز میان این شرکت‌کنندگان وجود داشته که در رمزارزها سرمایه‌گذاری نخواهند کرد زیرا باور دارند که از قافله عقب مانده‌اند.

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

بازار مالی بریتانیا، Thisis Money، اعلام کرد:” تحلیل‌گر AJ Bell، بیان کرد طبق تحقیقات جدید آنها جوانان بیشتر علاقه‌مند به کسب اطلاعات و سرمایه‌گذاری در رمزارزها هستند، اما همچنان در مورد آنها شک دارد.” این تحلیل‌گر در سخنان خود گفته بود:” بنظر می‌رسد که برخی کاربران عمیقا در حال شیرجه زدن در بازار رمزارزها هستند، بدون اینکه بدانند چطور باید در این محیط شنا کنند.” وی افزود:” خریداران جوان رمزارزها، دارایی‌های کمی را تا به کنون جمع‌آوری کرده‌اند و ممکن است در صورت رکود بازار دچار ضررهای بسیاری شوند.”

[irp posts=”33958″ name=”بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن”]

 

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/more-brits-bought-crypto-than-shares-last-year-new-survey-suggests

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.