برنامه های غیر متمرکز در بین پر سودترین های یک سال گذشته

اخبار میداس سرمایه

بر اساس گزارش دپ رادار طی یک سال گذشته برنامه های دیفای یا همان غیر متمرکز توانستند به رکورد سود بیش از 900 درصدی برسند. از این رو می توان گفت که دیفای ها جزو پر سودترین های یک سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شوند.

 

[irp posts=”48034″ name=”رنرنبیت هم تعطیل می شود!”]

دپ رادار طی گزارش خود مشخص کرده است که برنامه های دیفای طی یک سال گذشته به سود 936 درصدی رسیده است و امروز ارزشی بالغ بر 114.8 میلیارد دلار دارند. اگر بخواهیم کمی ریز بینانه تر به این مسئله نگاه کنیم می توانیم این گونه بگوییم که حدود 68 درصد این ارزش مربوط به برنامه های دیفای مبتنی بر اتریوم بوده است.

 

[irp posts=”47987″ name=”ایلان ماسک: دست نگه دارید!”]

به بیان ساده تر در این گزارش مشخص شده است که بخش بزرگی از این افزایش سودآوری مربوط به برنامه هایی است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. این موضوع نشان می دهد که بازار تا چه اندازه به برنامه های غیر متمرکز و البته اتریوم وابسته است. اگر بخواهیم از دید فاندامنتال به داستان نگاه کنیم احتمال این وجود دارد که اتریوم بخواهد رشد خوبی در طی ماه های آینده داشته باشد.
به گزارش دپ رادار پلتفرم اسمارت چین بایننس با در اختیار داشتن بیش از 15 درصد کل ارزش دیفای بازار بعد از اتریوم در رده دوم قرار دارد.

 

[irp posts=”47947″ name=”چین همچنان در مسیر مخالفت”]

 

همچنین گفتنی است که بیشترین ارزش بازار دیفای طی یک سال گذشته مربوط به سپتامبر سال جاری (2021) با ارزش 195 میلیارد دلار بوده است.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/value-locked-in-defi-grows-936-in-one-year-nft-sector-strengthens-dappradar

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.