برای محافظت از دارایی دیجیتال خود چه کنیم؟

برای محافظت از دارایی دیجیتال خود چه کنیم؟

در روزهایی که بیت کوین توانسته است تعداد زیادی از مردم را به سرمایه‌گذاری بر روی خود جذب کند، جلوگیری از دزدیده شدن سرمایه و داشتن یک حساب امن، ازجمله مهم‌ترین مواردی است که باید برای خود فراهم کنید. در این مطلب به نظرات و بیانات رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا خواهیم پرداخت تا بدانید چطور از دارایی‌های دیجیتال خود مراقبت کنید.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

سرهنگ رجبی که ریاست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا را در اختیار دارد، در مصاحبه و صحبت‌های اخیر خود، ضمن ارائه‌ی مواردی برای امنیت بیشتر، بر اهمیت حفاظت از سرمایه‌ها در این فضا تأکید کرد. به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ علی‌محمد رجبی در این راستا گفت:
برای محافظت از رمز ارز‌های دیجیتال، لازم است که کاربران قبل از باز کردن حساب در پلتفرم دلخواهشان یک ایمیل منحصربه‌فرد برای استفاده در حساب خود ثبت کرده و آن ایمیل را تأیید کنند.

وی اظهار داشت که کاربران و سرمایه‌گذاران باید رمز عبوری قوی و مطمئن را برای خود در نظر بگیرند و این رمز را نزد خود نگهداری کنند و در اختیار غیر قرار ندهند. سرهنگ رجبی گفت:
همچنین به‌هیچ‌عنوان نباید ایمیل و شماره تلفن مربوط به‌حساب رمز ارز‌ها را در اکانت رسانه‌های اجتماعی‌شان یا دیگر فضا‌ها در معرض دید قرار داده و اگر به دلایلی مجبور به این کار هستند توجه داشته باشند که از یک شماره و ایمیل متفاوت برای کیف پول‌ها و صرافی‌ها استفاده کنند.

 

[irp posts=”33830″ name=”کلاه‌برداری بزرگ در صرافی ترکیه‌ای؛ کشور چین اما در پی تولید ارز دیجیتالی ملی”]

 

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود تأکید کرد:

همچنین باید توجه داشت که کاربران به‌هیچ‌عنوان نباید برنامه‌های خود را از منابع ناشناس نصب‌کرده و اکیداً توصیه می‌کنیم که برنامه‌ها را از مارکت‌های معتبر نصب‌کرده و همیشه قبل از نصب، نظرات کاربران در مورد آن‌ها را موردبررسی قرار دهند.

در این روزها، موارد و گزارش‌های زیادی مبنی بر دزدی و کلاه‌برداری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنیم و این موضوع به یکی از پرتعدادترین موارد در پلیس فتا تبدیل‌شده است. شما با انتخاب صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده و همچنین رعایت اصول امنیتی می‌توانید سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشید و دیگر نگران امنیت مال و سرمایه‌ی خود نباشید. درصورتی‌که تجربه‌ای در این زمینه دارید و یا نکات امنیتی دیگری به ذهنتان می‌رسد، آن را در بخش نظرات این مطلب درج کنید تا ما و دیگران نیز از اطلاعات شما بهره‌مند شویم.
شما عزیزان می‌توانید اخبار و قیمت ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید و در صورتی که علاقه مند هستید تا بدانید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چیست؟ و کاربردهای بلاک چین چه هستند توصیه میکنم این مقاله را از دست ندهید.

 

[irp posts=”25166″ name=”سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!”]

 

منبع: https://arzdigital.com/iran-cyber-police-warns-about-crypto-security/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.