بایننس کوین، هدف بعدی ایلان ماسک

بایننس کوین، هدف بعدی ایلان ماسک

ایلان ماسک روز گذشته در یک توییت نظر یکی از طرفداران دوج کوین را تایید کرد که معتقد بود معاملات مارجین پر ریسک هستند. این تایید زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم، ایلان ماسک در ادامه تایید خود به این موضوع اشاره کرده است که صرافی های غیر متمرکز می توانند کارایی امن تر و ساده تری نسبت به صرافی های متمرکز داشته باشند.

 

[irp posts=”50569″ name=”استخراج کادنا از بیت کوین سود آور تر است!”]

روی دیگر این سخن ایلان ماسک این است که از بایننس خارج شوید! در واقع این دومین حمله مستقیم ایلان ماسک به بایننس محسوب می شود. هفته گذشته نیز ایلان ماسک با انتقاد از شرایط انتقال دوج کین بایننس را به تخریب بازار و دست بردن در آن متهم کرد.

 

[irp posts=”50363″ name=”آیا بیت کوین سقف 60 هزار دلاری خود را خواهد شکست؟”]

با توجه به این دو حمله به بایننس به نظر میرسد که هدف بعدی ایلان ماسک بایننس باشد. چند سناریو در این باره وجود دارد. سناریو اول این است که ماسک قصد دارد با تخریب بایننس در روزهایی که نزدیک به اعمال محدودیت های سختگیرانه این صرافی برای احراز هویت است، عملا روند خروج از بایننس را سریع تر و بیشتر کند. با خروج از بایننس و به نوعی کم شدن کاربری این صرافی عملا بایننس کوین از رونق می افتد. درحالت اول این احتمال وجود دارد که ایلان ماسک قصد دارد با تسریع این تخریب، عملا بایننس کوین را به قیمت های جذابی برساند تا بتواند به صورت کلی بایننس خریداری کند و تبدیل به یک نهنگ در این ارز شود و سپس می تواند کم کم با حمایت های ریز و درشت خود بایننس را به اوج برگرداند.

 

[irp posts=”50530″ name=”بیت کوین، آماده یک صعود!”]

در سناریو دوم نیز این احتمال وجود دارد که ایلان ماسک به طور کلی به دنبال اخراج بایننس از رده های بالای ارزهای دیجیتال است و در نهایت بخواهد که جایی برای ارزهایی مانند دوج کوین و … در بالا دست و پا کند.
با توجه به روندی که تاکنون ایلان ماسک داشته، به نظر می رسد که سناریو اول محتمل تر باشد. همچنین وقتی یک ارز در سابقه خود سقف های مشخصی را ثبت کرده، همواره این احتمال وجود دارد که دوباره به سقف خودش برسد. بنابراین عملا نمی توان برای همیشه بایننس را از دور خارج کرد و این چیزی است که ایلان ماسک به خوبی می داند.

در ادامه توصیه میکنم مقاله نتورک لایتنینگ را مطالعه نمایید.

منبع:
https://u.today/elon-musk-warns-dogecoin-hodlers-against-leveraged-trading

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.