بازهم رکود بازار؟!

بازهم رکود بازار؟!

پس‌ازآن که چند روزی بازار جان دوباره‌ای گرفته بود، حالا به نظر می‌رسد روند نه‌چندان دل‌چسبی بازهم شکل‌گرفته است. قیمت بیت کوین تثبیت‌شده است اما کاهش نسبتاً کم و محسوسی را تجربه کرده است. البته که نمودارها و تحلیل‌ها خبر از روند صعودی بیت کوین می‌دهند. بیت کوین در روز گذشته در محدوده‌ی 57 هزار دلار بود و امروز تا 58 هزار دلار هم بالا رفت.

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

 

بیت کوین روز گذشته را ا حدود 2 درصد نوشان گذراند که می‌تواند مقدار خوبی باشد. بر اساس گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین پایین‌تر از میانگین‌های متحرک ساعات گذشته قرارگرفته بود که به‌نوعی یک نشانه‌ی نزولی به‌حساب می‌آید. در این بازار نوسان قیمت چیزی نیست که کم پیش بیاید و سرمایه‌گذاران به این مسئله آگاه هستند به همین دلیل هم تغییر خاصی را در حجم معاملات مشاهده نمی‌کنید. بر اساس داده‌ها و گزارش‌های موجود، حجم معاملات در 8 صرافی بزرگ و برتر امریکا تغییر بزرگ و محسوسی نداشته است و شرایط عادی به نظر می‌آید. اگر بخواهیم نظر تحلیل گران درباره بیت کوین را بدانیم، کف حمایتی 54 هزار دلار و سقف 60 هزار دلاری برای این ارز تشکیل‌شده است.

اتریوم در حال حاضر محدوده‌ی 2 هزار دلار را تجربه می‌کند و نسبت به چند روز گذشته که رکورد قیمت خود را شکست، کمی افت داشته است. دو روز پیش اتریوم برای اولین بار پس از رکوردشکنی به زیر 2000 دلار رسید اما این کاهش بازهم جبران شد و اتریوم به بالای 2 هزار دلار بازگشت.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

یکی از مباحث دیگری که در این روزها بسیار مورد صحبت قرارگرفته است، اثر کوین بیس است! اثر کوین بیس اصطلاحی است که در میان رسانه‌ها و در شبکه‌های اجتماعی مورداستفاده قرار می‌گیرد و نشان‌دهنده‌ی رشد یک ارز دیجیتال پس از قرار گرفتن در صرافی کوین بیس است. طبق اخبار ارزهای زیادی در حال اضافه شدن به کوین بیس هستند و این موضوع می‌تواند رشد بزرگ و خوبی برای کل بازار باشد و احتمالاً اثر آن بر روی سایر ارزهای دیجیتال را خواهیم دید.

 

در این روزها نیز طلا که یکی از رقبای بزرگ بیت کوین و رمز ارزها به‌حساب می‌آید، روند و رفتاری معمولی داشته است و خطر و چالش بزرگی برای آن‌ها ایجاد نکرده است. باید دید سرنوشت این روزهای نسبتاً آرام بازار به کجا ختم خواهد شد و درنهایت چه قیمت‌هایی را برای ارزهای دیجیتال خواهیم دید. شما عزیزان نیز می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید. (در ادامه اگر میخواهید بدانید ارز الکترونیوم چیست؟ حتما مقاله ای که میداس سرمایه تهیه کرده را مطالعه نمایید.)

 

[irp posts=”26204″ name=”فعلاً به‌جای بیت کوین به سهام توجه کنید!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.