بازار توکن‌های غیرمثلی، داغ‌تر از همیشه

بازار توکن‌های غیرمثلی، داغ‌تر از همیشه

بنظر می‌رسد که کمپانی مورد علاقه r/wallstreetbets، یعنی GameStop، در حال توسعه بازار NFT (توکن‌های غیرمثلی) خود می‌باشد. در حالی که هیچ بیانیه رسمی منتشر نشده است، ظاهرا این غول عرصه گیمینگ، وبسایتی را با نام nft.gamestop به اجرا درآورده است و در حال جذب نیرو برای آن می‌باشد. این کمپانی طی بیانیه‌ای برای جذب این نیروها اعلام کرد:” ما از مهندسین، طراحان، بازیبازها و بازاریابان استقبال می‌کنیم.

 

[irp posts=”30944″ name=”رکوردشکنی و جهش بزرگ توکن WAVES”]

 

اگر می‌خواهید به تیم ما بپیوندید، رزومه و نمونه‌های کار خود را به nfteam@gamestop.com ارسال کنید.” اطلاعات کمی از این وبسایت اولیه در دسترس است. علاوه‌ بر این لیست مشاغل، یک کنسول گیمینگ نینتندو نیز همراه یک کارتریج GameStop در بالای آن قرار دارد. در صفحه این کنسول متنی سبز رنگ نیز وجود دارد که در آن نوشته شده است:” نیرویی برای بازیبازها، نیرویی برای سازندگان، نیرویی برای کلکسیونرها.” در زیر این کنسول، لینکی به یک نشان اتریومی قرار دارد.

با جستجو کردن این نشان در Etherscan، به شواهدی خواهیم رسید که نشان می‌دهد این شرکت از استاندارد ERC721 اتریوم استفاده می‌کند. در بخش کامنت‌های Etherscan، برخی از اعضای r/wsb حمایت خود را از این اقدام، با نوشتن “من stonk را دوست دارم”، نشان داده‌اند.

اخبار داغ بازار توکن‌های غیرمثلی در این هفته، تنها به ورود این شرکت به این عرصه ختم نمی‌شود. LaMelo Ball، ستاره Charlotte Hornets، قصد عرضه مجموعه‌ای از 500 NFT پویا را قبل از رویداد تازه‌‌کار سال NBA در ماه ژوئن دارد. این مجموعه در lameloball.io عرضه خواهد شد. Ball در روز 28 مه به ESPN گفت:” طبق اطلاعاتی که من از بلاک چین بدست آورده‌ام، متوجه شده‌ام که این قدرتمندترین و بینظیرترین شیوه‌ای است که من می‌توانم از طریق آن طرفدارانم را، آنطور که خاص آنها باشد، درگیر کنم.

 

[irp posts=”37441″ name=”Delphi Digital، توکن‌های غیر مثلی را یک فرصت می‌داند”]

 

” Ball یکی از سه کاندید تازه‌کار سال است و در حال عرضه 500 NFT پویا است و این جایزه را نیز، در صورت برنده شدن، در این مجموعه قرار خواهد داد. برخلاف NFTهای ثابت که قابل تغییر نمی‌باشند، NFTهای پویا قادرند تا بروز شده و اطلاعات جدید را دریافت کنند. طبق گفته‌های Chainlink Labs، این توکن‌ها به قراردادهای هوشمند همیشگی متکی هستند که از اوراکل‌هایی برای ارتباط گرفتن و واکنش دادن به داده‌های جانبی و سیستم‌ها استفاده می‌کنند. با استفاده از NFTهای پویا، Ball قصد دارد تا این توکن‌های غیرمثلی را متناسب با رویدادهای کاری خود، بروزرسانی کند.میداس سرمایه مقاله ای تهیه کرده با عنوان تفاوت کوین و توکن و کنترل حرص و طمع در بورس اگر میخواهید درباره آن بدانید این مقاله را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”31418″ name=”فروش سهام تسلا به صورت توکن!”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/nifty-news-gamestop-s-nft-market-nba-star-lamelo-mints-career-on-nfts-and-more

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.