بازار ارز دیجیتال در حالت ترس شدید قرار دارد!

بازار ارز دیجیتال در حالت ترس شدید قرار دارد!

بر اساس داده های سنتیمنت به دنبال سقوط ارزش بیت کوین 4 ارز مطرح دیگر این بازار نیز روند نزولی به خود گرفته اند. بر اساس داده های بازار شاخص ترس و طمع به پایین ترین سطح خود طی چند ماه گذشته رسیده است. این شاخص امروز در عدد 10 قرار دارد که نشان دهنده ترس شدید در بازار است.

 

[irp posts=”51399″ name=”احتمال سقوط آزاد 90 درصدی آلت کوین ها، پیش بینی مدیرعامل سابق بیت مکس از بازار”]

به سبب اتفاقات بعد از سال نو میلادی بیت کوین سقوط نسبتا شدیدی را تجربه کرد و امروز در کانال 40 تا 42 هزار دلاری قرار گرفته است. با توجه به درصد نفوذ پذیری نسبتا بالای بیت کوین در بازار ( امروز این نفوذپذیری چیزی حدود 35 درصد است ) انتظار می رفت که بازار دچار یک افت کلی شود. بر همین اساس 4 ارز مطرح بازار ارزهای دیجیتال – اتریوم، بایننس کوین، سولانا و کاردانو – دچار ریزش قیمتی شدند.

 

[irp posts=”51386″ name=”روند مبهم معاملاتی بیت کوین در سال 2022″]

کالین وو خبرنگار مطرح حوزه ارزهای دیجیتال طی یک گزارش خبری در توییت خود اعلام کرد که سطح ترس و طمع به پایین ترین حد خود طی 6 ماه گذشته رسیده است و در عدد 10 قرار گرفته. این عدد نشان می دهد که بازار در ترس شدید فرو رفته است و سرمایه گذاران نسبت به خرید و معامله در بازار ترس و تردید بالایی دارند. با این حال برخی از کارشناسان معتقد هستند که بازار در موقعیت مناسب برای خرید به سر می برد و 40 هزار دلار کف واقعی بیت کوین است.

 

[irp posts=”51371″ name=”بیت کوین، کم مصرف تر از صنعت بانکداری و طلا”]

 

با این وجود نمی تواند چندان با اطمینان نسبت به این موضوع اشاره کرد. افزایش بهره بانکی آمریکا مهمترین عامل برای جا به جایی سرمایه ای میان بازارهای مختلف محسوب می شود. باید منتظر ماند و دید که آیا بازار می تواند از این ترس عمیق جان سالم به در ببرد یا خیر. این مهمترین مسئله ای است که بازار ارزهای دیجیتال طی چند ماه گذشته درگیر آن شده است.

منبع:
https://u.today/btc-eth-bnb-ada-sol-face-extreme-bearishness-report

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.