بازار ارزهای دیجیتال در هفته آتی

بازار ارزهای دیجیتال در هفته آتی

در هفته پیش رو این انتظار وجود دارد که بیت کوین بتواند کندلی بالاتر از 60 هزار دلار داشته باشد و بتواند تا آخر هفته بالاتر از این قیمت بماند. اما به نظر نمی رسد حرکت صعودی خاصی را این هفته شاهد باشیم.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

در واقع به نظر نمی رسد که بیت کوین این هفته و هفته های آتی بخواهد صعود خاصی را تجربه کند. سرمایه گذاران در این ارز بیشتر به دنبال و تثبیت قیمت هستند. اما این ارز برای سرمایه گذاری های بلند مدت همچنان بهترین و معتبرترین ارز دیجیتال در بازار محسوب می شود.

 

[irp posts=”46828″ name=”پای کتی پری هم به ارز دیجیتال باز شد!”]

اما این هفته می توانیم اتریوم را هم زیر نظر داشته باشیم. این احتمال وجود دارد که اتریوم در این هفته بخواهد خودش را به بیت کوین نزدیک تر کند و به نوعی مسیر رفته شده بیت کوین را طی کند. با توجه به تغییر موقعیت نهنگ ها و جا به جایی های رخ داده به نظر می رسد اتریوم قرار است ی یکی دو هفته آینده سود خوبی برای سرمایه گذاران خود ایجاد کند.

 

[irp posts=”33700″ name=”صرافی‌های ارز دیجیتالی در کره جنوبی بسته خواهند شد؛ سخت‌گیری دولت‌ها ادامه دارد”]

به جز بیت کوین و اتریوم در هفته آتی می توان آلت کوین هایی مانند بی ان بی، متیک و فانتوم را نیز در نظر داشت. این آلت کوین ها در هفته های گذشته معاملات خوبی را پشت سر گذاشته اند و انتظار می رود که در هفته آتی نیز بتوانند این روند خودشان را حفظ کنند.

منبع:
https://cointelegraph.com/news/top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week-btc-eth-bnb-matic-ftm

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.