این بار MonoX، سرمایه 5 میلیون دلاری جذب کرد!

این بار MonoX، سرمایه 5 میلیون دلاری جذب کرد!

روز گذشته ( 17 سپتامبر 2021 ) مدیران شرکت MonoX طی اطلاعیه اعلام کردند که توانسته اند بیش از 5 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کنند. آن ها قصد دارند این سرمایه را در مسیر طراحی و تولید فاز بتای پلتفرم خودشان به کار بگیرند. به نظر می رسد بعد از خبر جذب سرمایه 5 میلیون دلاری Audius، این بار نوبت شرکت هایی مانند MonoX شده است که بخواهد با این نوع بمب خبری ها توجه بازار را به سمت خود جذب کند. همانطور که گفته بودیم به نظر می رسد این روزها رقابت اصلی میان آلت کوین ها و توکن های میان رده بازار قرار دارد.

 

[irp posts=”46828″ name=”پای کتی پری هم به ارز دیجیتال باز شد!”]

به گزارش cointelegraph، MonoX هنوز وارد بازار نشده است و هنوز پلتفرم غیر متمرکز خود را راه اندازی نکرده است. این که این شرکت از چه طریق توانسته 5 میلیون دلار سرمایه جذب کند هنوز مشخص نیست. اما حداقل می توان گفت که MonoX قصد دارد در آینده بسیار نزدیک تحت بلاکچین اتریوم یا بیت کوین وارد بازار شود.
پلتفرم این شرکت در زمینه بازار سازی خودکار قرار است طراحی و تولید شود. ظاهرا مدیران و توسعه دهندگان MonoX قصد دارند دست روی مفهوم بازاریابی در جهان بگذارند. در واقع به نظر می رسد این بار نوبت بازاریابی است که وارد دنیای عجیب ارزهای دیجیتال شود.

 

[irp posts=”46624″ name=”آیا روزهای نزولی بیت کوین تمام شده است؟”]

اما این خبر از جهت دیگری نیز اهمیت دارد. در واقع با توجه به روند نزولی بازار طی هفته های گذشته به نظر می رسد بازار قصد دارد کمی از قدرت بیت کوین به عنوان ارزشمند ترین ارز دیجیتال را بین آلت کوین ها و توکن های میان رده تقسیم کند. از این رو میان این توکن ها و آلت کوین ها رقابت بسیار شدیدی رخ داده است. همانطور که گفته بودیم، این روزها باید منتظر اخبار مختلفی از این دست باشیم.

 

[irp posts=”46630″ name=”یک مقام دولتی اروگوئه: اگر بخواهید می توانید با ارز دیجیتال خانه بخرید!”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/monox-raise-5m-to-launch-single-token-liquidity-pools

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.