این بار با دوج کوین از تسلا خرید کنید!

این بار با دوج کوین از تسلا خرید کنید!

طی چند ساعت گذشته ایلان ماسک در توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد سیستم فروش محصولات تسلا به واسطه دوج کوین را به راه بیاندازد. از لحظه اعلام این توییت تا کنون قیمت دوج کوین با 27 درصد سود به رقم 0.2 دلاری رسیده است.

 

[irp posts=”50846″ name=”راس گربر: زمستان در راه است!”]

بر اساس گزارش the block crypto ایلان ماسک روز گذشته در توییتر خود اعلام کرده است که قصد دارد سیستم پذیرش دوج کوین برای فروش محصولات تسلا را راه اندازی کند. ایلان ماسک یکبار بیت کوین را به عنوان سیستم فروش تسلا معرفی کرد و این اتفاق باعث شد که بیت کوین چند ده درصد صعود کند. اما بعد از گذشت مدت کوتاهی ایلان ماسک و تسلا اعلام کردند که عملا استفاده از بیت کوین چندان ممکن نیست و خطرات زیست محیطی بالایی دارد. بنابراین این سیستم پرداخت به حال تعلیق درآمد و در نهایت نیز از بین رفت. همین اتفاق باعث شد که بیت کوین دچار یک ریزش نسبتا طولانی شود.

 

[irp posts=”50891″ name=”مجله تایم ایلان ماسک را انتخاب کرد!”]

حال سوال این است که آیا ایلان ماسک همین کار را با دوج کوین خواهد کرد؟ ظاهرا خود او چندان تمایل به پاسخ دادن به این سوال ندارد. چرا که در ادامه توییت روز گذشته خود به این نکته اشاره کرد که همه چیز را باید به آینده سپرد و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد.

 

[irp posts=”50855″ name=”یونیسف توکن NFT خودش را راه اندازی می کند”]

این صحبت دو پهلوی ایلان ماسک در قبال دوج کوین باعث شده است که سرمایه گذاران با احتیاط بیشتری وارد این ارز شوند. بنابراین پیش بینی می شود اگر همه چیز خوب پیش برود و دوج کوین بتواند ایلان ماسک را راضی نگه دارد، احتمالا این ارز سودآوری خوبی برای سرمایه گذاران خود خواهد داشت. (در ادامه مقاله ریسک خرید دوج کوین را بخوانید و اطلاعات جامع تری کسب نمایید.)

منبع:
https://www.theblockcrypto.com/linked/127423/elon-musk-tesla-will-start-selling-merchandise-for-dogecoin?utm_source=twitter&utm_medium=social

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.