ایلان ماسک و داستان توئیت جدیدش!

اخبار میداس سرمایه-ایلان ماسک و داستان توئیت جدیدش!

دیروز ایلان ماسک مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا در یک توئیت کوتاه اما جنجالی اعلام کرد که تریلیونر دوج کوین خواهد بود. بلافاصله بعد از این خبر، دوج کوین مورد توجه بازار قرار گرفت و طی یک ساعت حدود 5 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

 

[irp posts=”48533″ name=”بیت کوین به فرانک سوئیس رسید!”]

 

به گزارش decrypt بهای این میم کوین اکنون بالای 25 سنت قرار دارد. با توجه به این قیمت دوج کوین و ادعایی که ایلان ماسک در توئیت خود کرده، چند سناریو به نظر می رسد.
اولا این احتمال وجود دارد که ایلان ماسک قصد خرید گسترده در این ارز دیجیتال را دارد و می خواهد بر اساس این خریدها تبدیل به تریلیونر بازار دوج کوین شود. حال ممکن اسن منظور از تریلیونر از نظر تعداد ارز دیجیتال یا ارزش آن بوده است.

 

[irp posts=”48475″ name=”یک خبر و 8 درصد سود ناقابل!”]

 

از طرف دیگر می توان این احتمال را بدهیم که ایلان ماسک منتظر افزایش عجیب و غریب دوج کوین است. افزایشی که باعث می شود دارایی هایی او چندین برابر شود و عملا خود به خود تبدیل به تریلیونر دوج کوین شود.

 

[irp posts=”48519″ name=”ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال سقف 2 و نیم تریلیون دلاری را شکست!”]

 

اما نکته مهم این است که در هر دو حالت احتمالا صعودی بودن بازار دوج کوین – حداقل برای مدت کوتاه – بسیار است. از این روست که بازار در طی ساعات گذشته توجه زیادی به این بازار داشته و احتمالا این توجه طی چند روز ادامه دار خواهد بود. باید دید که آیا ایلان ماسک نقشه ای جدید برای بازار ارزهای دیجیتال دارد، یا خیر!

 

منبع:

https://decrypt.co/84184/dogecoin-price-jumps-elon-musk-trillionaire-tweet

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.