ایلان ماسک باعث سقوط دوج کوین شد!

ایلان ماسک باعث سقوط دوج کوین شد!

ایلان ماسک که مدیرعامل شرکت تسلا و همچنین ثروتمندترین فرد در جهان است، با یک توییت باعث کاهش 23 درصدی ارزش دوج کوین شد! او در یک توییت علاوه بر اشاره به توزیع نا متعادل دوج کوین در میان سرمایه گذاران، اعلام کرد که حاضر است حمایت بیشتری از این ارز دیجیتال کند! در این توییت مستقیما بیان شده است که:

اگر دارندگان عمده دوج کوین بیشتر ارزهای خود را بفروشند، حمایت کامل خودم را از این ارز اعلام می‌کنم. به‌نظر من تنها مشکل جدی متمرکز بودن زیاد آن است.

شایان ذکر است که طبق آمار و اطلاعات موجود، بیش از 28 درصد از دوج گوین های موجود، تنها در یک حساب قرار دارند و همچنین تقریبا نیمی از دوج کوین ها در اختیار 12 آدرس می باشند! اندکی بعد از انتشار این توییت در حساب کاربری ایلان ماسک، قیمت این رمز ارز شروع بع ریزش کرد و تا 23 درصد کاهش یافت و از 0.063 دلار به عدد 0.048 دلار رسید!

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

ایلان ماسک برای چندمنی بار با انتشار یک توییت و یا انجام مصاحبه توانسته است که در قیمت یک یا چند ارز تغییرات بزرگ و ناگهانی ایجاد کند. این اظهار نظر ایلان ماسک می تواند از جهاتی درست و منطقی باشد اما از طرفی نظارت بر توزیع رمز ارزها کار ساده ای نیست و حتی می توان آن را تا حدی غیر ممکن دانست چرا که سوابق تراکنش ها در بستر بلاک چین با نام های مستعار ثبت می شود و در واقه پیگیری آن ها بسیار سخت می باشد.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

در ادامه ی این بحث باید اشاره کنیم که بیلی مارکوس که بنیان گذار دوج کوین به حساب می آید، مدتی قبل اعلام کرده بود که در سال 2015 میلادی دوج گوین های خود را فروخته است. وی دلیل این کار را درگیری و مشکلات اقتصادی بیان کرده است! با وجود آن که بسیاری افراد و تحلیل گران معتقدند صحبت های ایلان ماسک درباره دوج کوین شوخی بوده است، اما نمی توان به این موضوع به چشم یک شوخی نگاه کرد چرا که ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد در جهان، توانایی تاثیرگذاری بالا و اعمال تغییرات بزرگی شود و کاملا بر این موضوع اشراف دارد! همچنین او قبلا نیز باعث تغییرات گسترده و ناگهانی در رمز ارزها شده بود و شاید باید این کارهای او را یک استراتژی معاملاتی در نظر گرفت!

باید دید که در روزهای آینده تغییری در میزان پراکندگی دوج وین ها ایجاد می شود یا خیر و واکنش ایلان ماسک نسبت به این موضوع چه خواهد بود! (اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره توییت های ایلان ماسک  هستید این مقاله را مطالعه کنید)

 

[irp posts=”20892″ name=”مزرعه بیت کوین چیست؟ راه‌اندازی مزرعه بیت کوین چگونه است؟”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.