ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد

ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد

در ماه‌های اخیر عادت کرده‌ایم که ایلان ماسک و کمپانی تسلا، با اقدامات خود بر قیمت رمز ارزها به‌خصوص بیت کوین و دوج کوین تأثیر بگذارند. اگر نگاهی به ماه‌های گذشته بی اندازیم می‌بینیم که ایلان ماسک با خرید دوج کوین و بیت کوین و همچنین توییت هایی که منتشر می‌کند توانسته است تغییرات ناگهانی و مهمی در حجم بازار و قیمت این ارزها ایجاد کند. در روز گذشته ایلان ماسک در تویتر خود یک توییت منتشر کرد که در آن اعلام‌شده بود کاربران می‌توانند با استفاده از بیت کوین، ماشین‌های تسلا را خریداری کنند. این خبر یک جهش ناگهانی در قیمت بیت کوین ایجاد کرد و آن را به بیش از 56500 دلار رساند.

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

به نظر می‌رسد در حال حاضر این امکان فقط برای کاربرانی که در آمریکا هستند فراهم‌شده باشد اما در ماه‌های آینده این امر برای کاربران خارج از کشور آمریکا نیز مقدور خواهد بود. پس از اعلام این خبر بیت کوین بیش از 3 درصد رشد کرد و به 56517 دلار رسید. ایلان ماسک، مالک کمپانی تسلا، با سرمایه‌گذاری سنگین و بزرگی که بر روی بیت کوین انجام داده توانسته است موج بزرگی برای این ارز ایجاد کند و حالا امکان خرید محصولات شرکت خود را با این ارز ایجاد کرده است. او در توییت خود نوشت:

حالا می‌توانید با بیت کوین تسلا بخرید.

 

[irp posts=”29307″ name=”بیت کوین، 175000 دلار!”]

پس‌ازآن که چندین باشگاه ورزشی و تیم بسکتبال در آمریکا امکان خرید با بیت کوین را فراهم کردند و در روزهای اخیر شاهد فعالیت‌هایی از جانب مایکروسافت برای امکان خرید در سرویس Xbox از طریق بیت کوین بوده‌ایم، حالا نوبت به تسلا رسیده است که این مسیر را ادامه دهد.

از نکات مهمی که در رابطه با این موضوع وجود دارد آن است که هرچقدر میزان استفاده و تعامل کمپانی‌ها و شرکت‌ها و کاربران با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بیشتر شود، میزان مقبولیت آن‌ها بالاتر خواهد رفت و همچنین حجم کل بازار افزایش می‌یابد که می‌تواند منجر به رشد هرچه سریع‌تر بازار ارزهای دیجیتال و آن رمز ارز شود. این امر ازجمله مهم‌ترین مواردی است که آینده‌ی این حوزه را می‌تواند تضمین کند چراکه اگر میزان کارایی آن بالا باشد و جوامع در حال استفاده از آن باشند، نمی‌توان پایانی را برای این بستر در نظر گرفت! باید دید در آینده کدام شرکت‌ها و برندهای بزرگ جهانی گام در این مسیر می‌گذارند و این راه را صاف می‌کنند.

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار بیت کوین و به‌طورکلی بازار رمز ارزها را از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره از تازه‌های این حوزه باخبر باشید.(همچنین اگر میخواهید درباره آخرین توییت های ایلان ماسک بدانید این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

منبع: https://www.ilandnews.ir/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.