ایلان ماسک، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است

ایلان ماسک، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است

مدیرعامل شرکت Tesla، Elon Musk، برای اولین بار اعلام کرد که در حساب شرکت SpaceX، بیت کوین وجود دارد. این کمپانی هنوز اعلام نکرده که چه مقدار بیت کوین در حساب خود دارد. البته شرکت دیگر ایلان ماسک یعنی تسلا، در اوایل امسال 1.5 میلیون دلار بیت کوین در حساب خود داشته که فروش آن، در رشد قیمت بیت کوین، تأثیر بسیاری داشته است. البته این رشد بیت کوین، زمانی که شرکت تسلا پرداخت های بیت کوینی خود را به دلیل مسائل زیست محیطی متوقف کرد، مختل شد.

 

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

 

البته طی صحبت های ایلان ماسک در The B Word، یک رویداد مجازی بیت کوینی، وی اعلام کرد که شرکت تسلا قصد دارد تا مجدداً پرداخت های بیت کوینی را از سر گیرد و خبر از این داد که استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای استخراج، در حال افزایش است. هم موسس شرکت Metrics، Nic Carter، طی ساعاتی پیش به CNBC گفت که پایه های بیت کوین در حال بهبود هستند و پایدارتر خواهند شد. ایلان ماسک، در این برنامه، در کنار مدیرعامل Ark Invest، Cathie Wood، مدیرعامل توییتر Jack Dorsey و مجری برنامه، Steve Lee از Square Crypto، حضور پیدا کرد.

ماسک اطلاعاتی در خصوص سرمایه گذاری SpaceX بیان نکرد، لکن طی صحبت های خود گفت: «من صاحب بیت کوین هستم، تسلا صاحب بیت کوین است، SpaceX صاحب بیت کوین است و من خودم شخصا تعدادی اتریوم و داج کوین نیز در حساب خود دارم.» او اضافه کرد: «ما هیچ بیت کوینی نمی فروشیم. نه خودم و نه شرکت SpaceX، بیت کوینی نخواهیم فروخت.» در اواسط ماه مارس، Anthony Scaramucci ادعا کرده بود که ایلان ماسک تنها برای شرکت تسلا بیت کوین نخریده است.

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

در طول این رویداد، ایلان ماسک تیشرتی با طرح بیت کوین پوشیده بود و به نظر می رسید که در مورد آینده بیت کوین کاملا خوش ‌بین است. وی اعلام کرد که تعداد بیت کوین های وی، بیش از تعداد اتریوم و داج کوینی است که دارد. ماسک همچنین بیان کرد که به نظر می رسد یک ترند استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای ماینینگ در حال گسترش است. او در این باره گفت: «من تایید می کنم درصد استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر برای ماینینگ، به بیش از 50 درصد رسیده و در حال گسترش است. با این اوصاف، تسلا به پذیرش بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداختی ادامه خواهد داد.»

در ادامه مقاله خطر پذیری سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را هم مطالعه نمایید

 

[irp posts=”38763″ name=”هم‌بنیان‌گذار اتریوم، عقاید داج کوینی ایلان ماسک را واهی می‌خواند”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/spacex-owns-bitcoin-elon-musk-and-nic-carter-believe-btc-is-becoming-greener

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.