ای‌بی (eBay) می خواهد درگاه پرداخت پرداخت ارز دیجیتال را ایجاد کند

ای‌بی (eBay) می خواهد درگاه پرداخت پرداخت ارز دیجیتال را ایجاد کند

ای‌بی (eBay) یکی از شرکت ها و فروشگاه های آنلاین و مهم جهان تصمیم گرفته است که طی روزهای آینده امکان پرداخت با بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کند.
بر اساس همین جیمی ایانون به عنوان مدیر عامل ای‌بی (eBay) اعلام کرد که قرار است طی جلسه ای در تاریخ 10 مارس ( 19 اسفند ) در مورد این مسئله تصمیم گیری شود. به عقیده مدیرعامل ای‌بی (eBay) اضافه کردن ارزهای دیجیتال به درگاه پرداخت فروشگاه می تواند مشتریان جوان تر را راضی نگه ندارد و باعث شود که گروه های جدیدی از مشتریان به سمت این فروشگاه روانه شود.

 

[irp posts=”52067″ name=”ارزهای دیجیتال و نقش تعیین کننده آن در جنگ پیش رو”]

 

البته از سمت دیگر به نظر می رسد نقش تنش و جنگ روسیه و اوکراین در اعلام این تصمیم گیری بی تاثیر نبوده است. بر اساس تحریم های مالی مختلف امروز کاربران روسیه دیگر قادر نیستند به طور مستقیم با بازارهای آزد جهانی وارد معامله شوند. ای‌بی (eBay) نیز این مسئله را به خوبی می داند. با اخراج بانک های روسی از سیستم مالی سوئیفت عملا امکان تجارت آزاد از کاربران روسی گرفته می شود.

 

[irp posts=”52027″ name=”نقش بیت کوین در جنگ امروز”]

 

ای‌بی (eBay) نمی خواهد تحت هیچ شرایطی این گروه از مشتریان خود را از دست بدهد. از این رو تصمیم گرفته است با اضافه کردن درگاه ارزهای دیجیتال طی چند روز آینده امکان بازگشت این گروه از مشتریان خود را فراهم کند. به نظر می رسد تصمیم گیرنده اصلی دنیای امروز ارزهای دیجیتال خواهد بود. به بیان ساده تر به نظر می رسد اهرم های مالی دولت ها و ملت ها در حال از دست دادن تاثیر خودش است. ارزهای دیجیتال با امکان ایجاد برقراری ساده و سریع مالی می تواند تمام این تحریم ها را دور بزند و امکان اتصال مجدد آن ها را فراهم بیاورد. نظر شما چیست؟

 

[irp posts=”52022″ name=”بازگشت از شوک جنگ!”]

 

منبع:
https://u.today/ebay-on-track-to-add-crypto-payments

توصیه میکنم در صورت تمایل به کسب اطلاعات در مورد بروکر HYCM این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.