اپل در متاورس سرمایه گذاری می کند!

اپل در متاورس سرمایه گذاری می کند!

اپل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حوزه فناوری و اطلاعات روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد در پروژه متاورس سرمایه گذاری چند مرحله ای داشته باشد. با انتشار این خبر سهم شرکت اپل در بورس آمریکا با 8 درصد افزایش قیمت مواجه شد و به رقم 168 دلاری رسید.

 

[irp posts=”51625″ name=”آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟”]

تیم کوک، مدیر عامل شرکت متاورس طی یک گزارش سالانه، اقدام به تشریح هدف های سالانه شرکت کرد. در این اهداف سرمایه گذاری چند مرحله ای در متاورس دیده می شود. به نظر می رسد اپل به پروژه واقعیت افزوده امیدوار است و به نظر می رسد به دنبال این است که بتواند اولین سیستم عامل منطبق بر آن را طراحی و تولید کند. گرچه در این گزارش سالانه مسائل دیگری نیز مطرح شد اما به نظر می رسد خبر سرمایه گذاری اپل در متاورس مهمترین عامل برای جذب سرمایه گذار در بازار سرمایه بوده است.

 

[irp posts=”51642″ name=”میم کوین ها نیز شروع به سقوط کردند!”]

این افزایش قیمت و جذب سرمایه گذاران جدید نشان می دهد که در بازارهای سرمایه ای نیز علاقه و امیدواری زیادی به آینده متاورس وجود دارد. متاورس دنیای جدیدی از فضای مجازی است که توسط زاکربرگ به جهان معرفی شده است. به نظر می رسد صاحب غول های بزرگ فضای مجازی قصد دارد امپراطوری به راه بیاندازد که بزرگ ترین شرکت های جهان مانند اپل زیر مجموعه ای از آن باشد. قبول این امپراطوری توسط اپل، مایکروسافت و … به نوعی نشان دهنده این است که اساسا این اتفاق رخ خواهد داد و در آینده ای نه چندان دور ما با واقعیت افزوده در کنار خودمان رو به رو خواهیم بود.

 

[irp posts=”51675″ name=”نرخ بهره بدون تغییر باقی ماند”]

از طرف دیگر سرمایه گذاری اپل در متاورس به نظر می تواند تاثیر مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. به هر حال متاورس دنیایی است که قرار است تنها ارزهای دیجیتال در آن مفهوم دارد. از این رو به نظر می رسد با انتشار این خبر کمی سایه ترس از بازار کم شود و عملا سرمایه گذاران و به خصوص هولدرها به بازار بازگردند. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/apple-stock-jumps-after-ceo-reveals-it-s-investing-in-the-metaverse

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.