ايلان ماسک و راه اندازي يک توييتر غير متمرکز

ایلان ماسک و راه اندازی یک توییتر غیر متمرکز

طي روزهاي گذشته ايلان ماسک با خريد درصد بالايي از توييتر تبديل به بزرگترين سهامدار اين برنامه اجتماعي شد. البته اين خريد پر سر و صدا دوام چنداني نداشت و روز گذشته وليد بن طلال آل سعود از شاهزادگان سعودي و مدير عامل شرکت کينگدام با افزايش سهم خود، عنوان بزرگترين سهامدار توييتر را براي خود کرد.

 

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

اين اقدام وليد بن طلال در جهت مقابله با فشار خريدي بود که ايلان ماسک ايجاد کرد. در واقع ايلان ماسک با پيشنهاد 43 ميليارد دلاري خواهان خريد تمام سهام توييتر بود که با افزايش سهم بن طلال و مخالفت او عملا اين موضوع تا حدود زيادي امکان پذير نخواهد بود.

 

[irp posts=”35152″ name=”آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟”]

از اين رو چارلز هاسکينسون، بنيانگذار ارز کاردانو ساعاتي گذشته پيشنهاد تاسيس نسخه غير متمرکز توييتر را به ايلان ماسک داده است. در واقع چارلز هاسکينسون به دنبال اين است که با سرمايه پيشنهادي ايلان ماسک براي خريد توييتر برنامه اجتماعي جديدي در بستر ارزهاي ديجيتال و بلاک چين راه اندازي کند. اتفاقي که به نظر مي رسد آينده خوبي مي تواند داشته باشد.

 

[irp posts=”25160″ name=”نگرانی ایلان ماسک درباره کلاه‌برداران!”]

ايلان ماسک هنوز به اين درخواست پاسخي نداده است، اما به نظر نمي رسد وي بتواند از کنار اين مسئله به سادگي بگذرد. به خصوص با توجه به علاقه خاصي که ايلان ماسک به ارزهاي ديجيتال و دنياي بلاک چين دارد احتمالا اين پيشنهاد مي تواند فرصت خوبي براي راه اندازي هر آن چيزي باشد که او به دنبالش است. نظر شما چيست؟ به نظرات طي ماه هاي آينده با اتفاقي جديد در دنياي شبکه هاي اجتماعي روبرو خواهيم شد؟

منبع:
https://cryptoslate.com/cardanos-charles-hoskinson-offers-to-help-build-a-decentralized-twitter/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.