معرفی و بررسی بروکر اف ایکس گلوری FX GLORY

معرفی و بررسی بروکر اف ایکس گلوری FX GLORY

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

اف ایکس گلوری یک کارگزار آنلاین جهانی است که در سال 2011 در وزارت توسعه اقتصادی امارات تاسیس شد. کارگزاری FX Glory پس از یک سال تجربه در آسیا تصمیم گرفت برای گسترش خدمات خود شعبه های جدیدی در چندین کشور اروپایی افتتاح کند.

دفتر مرکزی بروکر اف ایکس گلوری در دبی، عربستان سعودی قرار دارد. علاوه بر این، حداقل سپرده برای کاربران در این بروکر 1 دلار است و معامله گران می توانند با این کارگزاران تا 1:3000 اهرم داشته باشند. کارگزاری اف ایکس گلوری معاملات بدون کمیسیون، اسپردهای پایدار، معقول و بالاترین اهرم در صنعت را ارائه می دهد.

با حداقل سپرده هایی که از 1 دلار شروع می شود و معاملات لات کوچک مجاز است. این کارگزار یک گزینه جذاب برای معامله گران سطح ابتدایی است که می خواهند همزمان با یادگیری تجارت، در فارکس ریسک خود را کاهش دهند.

این کارگزار هیچ گونه خدماتی به مشتریان ایرانی در ایران ارائه نمی دهد. برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند می توان حساب باز کرد.

رگوله و اعتبار بروکر اف ایکس گلوری

 

بروکر اف ایکس گلوری
آشنایی با بروکر اف ایکس گلوری – سایت گلوری

البته مهم ترین گزینه برای انتخاب یک کارگزار مطمئن، داشتن مقررات و مجوزهای لازم و قوی برای فعالیت است. این کارگزار هیچ مقررات معتبر ثبت شده ای ندارد و فقط دفتر جدید خود را در سنت وینسنت و گرنادین ها با شماره ثبت 23463 تاسیس کرده است.

[irp posts=”55255″ name=”معرفی بروکر فارکس نورد اف ایکس Nord FX”]

 

آشنایی با وب سایت بروکر اف ایکس گلوری

 

یکی از گزینه هایی که کاربران برای بررسی کارگزار مربوطه انتخاب می کنند، مراجعه به وب سایت کارگزار است. کاربران باید به راحتی تمام اطلاعات لازم را در وب سایت کارگزار دریافت کنند. متاسفانه وب سایت کارگزار FX Glory از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. از آنجایی که به مشتریان ایرانی سرویس نمی دهند، این موضوع دور از ذهن نیست.

اطلاعات مربوط به مجوزها، انواع حساب ها، علائم تجاری و… می توانید به راحتی در وب سایت گلوری پیدا کنید.

 

حساب های معاملاتی موجود در بروکر اف ایکس گلوری

 

همه معامله گران می توانند با افزایش سپرده اولیه خود از جمله VPS، اسپرد کم و موارد دیگر از بهترین ویژگی های این بروکر بهره مند شوند. بروکر اف ایکس گلوری به شما این امکان را می دهد که انواع حساب های زیر را باز کنید تا تجربه معاملاتی خود را بهبود بخشیده و سود خود را به حداکثر برسانید. حساب های مختلفی برای معامله گران در سراسر جهان در نظر گرفته می شود تا بتوانند به راحتی معامله کنند.

  • حساب استاندارد standard

این یک حساب مناسب برای هر کسی است که برای اولین بار حساب باز می کند یا یک معامله گر تازه کار است، با حداقل سرمایه گذاری از 1 دلار و نسبت اهرمی 1:3000. نوع تراکنش ها از جنس تراکنش های آنی یا فوری هستند و معاملات یا همان تراکنش از 0.01 لات آغاز می شوند.

  • حساب معاملاتی پریمیوم Premium

برای حفظ اسپرد ثابت، در این نوع حساب، مشتریان باید 1000 دلار برای راه‌اندازی حساب خود واریز کنند، اما پس از واریز اولیه، شرط واریز حساب پریمیوم به شرط سپرده حساب استاندارد تبدیل می‌شود و به حداقل 1 دلار می‌ رسد. باز کردن یک حساب با حداقل 1000 دلار به مشتریان امکان دارد و شروع معامله از 0.1 لات را می دهد.

با اهرم عالی 1:2000 همراه استاپ اوت10 درصد، شرایط معاملاتی خوبی را ارائه می دهد.

  • حساب vip اف ایکس گلوری

حداقل سپرده 5000 دلار است و حداقل معاملات از 0.1 لات شروع می شود. امکان معامله تا 1000 پوزیشن به صورت همزمان با اهرم 1:300 از ویژگی های خاص این حساب می باشد. مانند یک حساب پریمیوم، مشتریان باید 5000 دلار برای فعال کردن یک حساب VIP واریز کنند و انتظار می رود پس از اولین واریز، شرایط واریز حساب VIP به شرایط استاندارد سپرده حساب تغییر کند و به حداقل 1 دلار برسد.

از ویژگی های بارز این نوع اکانت می توان به اسپرد ثابت و کم، وی پی اس رایگان، پاداش و بسیاری از مزیت های دیگر اشاره کرد.

  • حساب cip بروکر اف ایکس گلوری

سرمایه گذاری اولیه 50000 دلار و اهرم 1:50 است. حداقل تراکنش ها از 1 لات شروع می شود و امکان تراکنش HEDGE وجود ندارد.

بروکر اف ایکس گلوری از چه نوع پلتفرم های معاملاتی استفاده می کند؟

 

  • متاتریدر 4

محبوب ترین و بهترین پلتفرم در حال حاضر این پلتفرم است که معامله گران می توانند از تعداد زیادی ابزار معاملاتی، اندیکاتورها، نوسان سازها و کارشناسان بهره ببرند.

این نرم افزار هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی گوشی های موبایل (اندروید و iOS) قابل نصب است.

  • حساب تجاری استاندارد

قبل از اینکه Fxglory حساب های خود را به چند دسته تقسیم کند، همه حساب ها به عنوان حساب های پیش فرض استاندادر در نظر گرفته می شدند. مزیت اصلی این نوع حساب کاربری جهانی بودن و لوریج ثابت آن است. هنگام افتتاح حساب، می توانید اهرم را انتخاب کنید و با اندازه سپرده ای که مناسب شما است شروع کنید.

معرفی و بررسی بروکر اف ایکس گلوری FX GLORY
پلتفرم های معاملاتی بروکر اف ایکس گلوری

 

اطلاعاتی که برای همه نوع حساب بروکر اف ایکس گلوری اعمال می شود

 

  • همه حساب های ای بروکر قابل تغییر دادن نبستند.
  • برای واریز کردن از کاربر هیچ کمیسیونی دریافت نمی شود.
  • در همه حساب ها می توانید هر دو نوع اجرای سفارش را پیدا کنید: لحظه ای و بازاری.
  • اسپرد ثابت برای دستورهای اجرای لحظه ای و بازار بدون توجه به شرایط بازار ثابت باقی می ‌ماند. داشتن یک حساب اسپرد ثابت به شما این امکان را می دهد که هزینه های معاملاتی خود را بسیار بهتر مدیریت کنید، به شما این امکان را می دهد که دقیقاً بدانید که برای کسب سود باید در یک معامله چقدر پیپ کسب کنید.

تیم پشتیبانی بروکر اف ایکس گلوری و خدمات رسانی آنان در تلگرام و واتس آپ

این کارگزار به ساکنین ایران خدمات ارائه نمی دهد. اما اگر در خارج از کشور زندگی می کنید با حداقل اقامت قانونی 3 تا 6 ماه می توانید از این بروکر استفاده کنید.

 

قوانین لوریج در بروکر اف ایکس گلوری

 

اهرم Fxglory به طور خودکار با حساب مشتری تنظیم می شود. اگر مشتری بخواهد اهرم را تغییر دهد، کارگزار فرصتی برای تنظیم اهرم به صورت آنلاین فراهم می کند. از دوم جولای سال 2012، اهرم موجود در Fxglory به 1:3000 افزایش یافته است.

اگر موجودی حساب مشتری تغییر کند، اهرم نیز باید با توجه به مانده حساب تغییر کند.

فرض کنید موجودی حساب شما 1200 دلار است و اهرمی 1:2000 دارید، وقتی موجودی شما به 2000 دلار می رسد، اهرم به 1:1000 کاهش می یابد، اهرم به طور خودکار قابل تنظیم نیست، بنابراین باید آن را در کابین مشتری خود تغییر دهید.

 

بروکر اف ایکس گلوری
پلتفرم معاملاتی بروکر اف ایکس گلوری

 

[irp posts=”55162″ name=”نقد و بررسی بروکر اف ایکس پریموس FX primus ؟ بروکر اف ایکس پریموس چیست؟”]

 

پلتفرم معاملاتی بروکر اف ایکس گلوری

MetaTrader 4 یک ایستگاه کاری کاملاً مجهز است که به معامله گران امکان داد و ستد در بازارهای مالی (ارز و معاملات آتی) را می دهد. این یک نرم افزار حرفه ای تجارت فارکس است که هم توسط معامله گران مبتدی و هم توسط معامله گران با تجربه استفاده می شود. متاتریدر 4 به معامله گران اجازه می دهد تا به نمودارهای پیشرفته برای تصمیم گیری آگاهانه و پیشرفت در بازار فارکس دسترسی داشته باشند.

این پلتفرم ابزارها و منابع مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل پویایی نمادین، تجارت، و ایجاد و استفاده از برنامه های کاربردی تجاری خودکار را فراهم می کند. این مفهوم تطبیق پذیری را نشان می دهد و محبوب ترین پلت فرم معاملاتی در جهان است.

پلتفرم معاملاتی متاتریدر4 دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

 

  • قابل اطمینان

در متاتریدر 4، تمامی مبادلات داده بین ترمینال مشتری و سرور پلتفرم 128 بیتی رمزگذاری شده است. این امر امنیت معاملات تجاری را تضمین می کند.

  • تجزیه و تحلیل

متاتریدر 4 همه چیزهایی را که یک معامله گر برای انجام تحلیل تکنیکال نیاز دارد در خود جای داده است: چندین ابزار تحلیلی چشمگیر، نمودارهای پیشرفته، خطوط روند، 9 بازه در دسترس برای هر ابزار مالی و بسیاری از اندیکاتورها برای کمک به ساده سازی تحلیل. این مزایا متاتریدر 4 را به محبوب ترین پلتفرم معاملاتی در جهان تبدیل می کند، بنابراین صدها کارگزار متاتریدر 4 را انتخاب می کنند.

  • معاملات خودکار

شما می توانید مشاوران متخصص خود را ایجاد کنید یا از سایر پیشرفت های توسعه دهنده برای خودکار کردن تقریباً هر استراتژی تجاری استفاده کنید.

  • وب تریدر Web trader

این بروکر علاوه بر متاتریدر 4، WebTrader را نیز ارائه می دهد تا معامله گران بتوانند بدون دانلود نرم افزار و با استفاده از مرورگر وب، معامله کنند. هنگامی که در Fx glory ثبت نام می ‌کنید، به نسخه های قابل دانلود، پلتفرم های معاملاتی وب و موبایل دسترسی دارید. اف ایکس گلوری برای مشتریان پلتفرم وب خود یک محیط تجاری مناسب با ویژگی های قدرتمندی ارائه می ‌دهد که آنها را قادر می سازد به صورت حرفه ای تجارت کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی در مورد بروکر اف ایکس گلوری به دست آورید.

 

ویژگی های وب تریدر

 

از چندین زبان پشتیبانی می کند.

عملکرد آسان.

قابل معامله بیش از 30 نماد.

محیط کاری آن مرتب و منظم است.

معاملات آنی سفارشات در حال انتطار.

عدم نیاز به نصب و دانلود آن.

جزئیاتی مانند متاتریدر 4 برای دسترسی به حساب کاربری.

پلتفرم معاملاتی متاتریدر برای گوشی های همراه

 

تراکنش های تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که حساب های خود را از طریق دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های همراه یا تبلت ها و آیپدها کنترل کنید. متاتریدر 4 انواع معاملات موبایلی را ارائه می‌‌دهد.

شامل: گزینه های تحلیلی، نمایش گرافیکی نمودارها، مدیریت کامل حساب تجاری است.

نماد های قابل معامله در بروکر اف ایکس گلوری

 

حساب‌های تجاری استاندارد و پیشرفته به شما امکان می‌دهند 57 ارز تجاری متشکل از جفت ارز، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها و فلزات را معامله کنید . این بروکر در حساب vip دارای 39 ارز معاملاتی در این دسته است که از آنها پشتیبانی می کند. و در آخر، حساب های معاملاتی CIP، در این حساب ها می توانید معاملات خود را با 28 ارز معاملاتی انجام دهید.

 

روش های واریز و برداشت در بروکر اف ایکس گلوری

 

چندین روش برای انتخاب وجود دارد. تنوع این روش ها بسته به سلیقه مشتری بسیار متفاوت است

  • ویزا کارت یا مستر کارت
  • بیت کوین
  • پرفک مانی
  • نتلر
  • لایت کوین
  • ریپل
  • انتقال به روش American Express
  • انتقال از طریق Wire Transfer
  • اتریوم
  • آی پی
  • استیک پی
  • انتقال داخلی iB

این بروکر در ابتدا با روش های پرداخت نتلر و پی پال به کار خود ادامه داد تا اینکه در سال 2018 ارزهای دیجیتال به این لیست اضافه شدند، سپس در سال 2019 پرفکت مانی و استیک پی به این لیست اضافه شدند ودر اختیار کاربران این بروکر قرار گرفت.

 

بروکر اف ایکس گلوری چه مزیت هایی دارد

 

  • امکان ایجاد حساب برای مشتریان قابل سکونت در آمریکا و کانادا
  • بونوس یا پاداش 50 درصدی برای واریز 5000 هزار دلار
  • 10 درصد بونوس برای واریز بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر
  • لوریج با اهرم تا 1:3000
  • معاملات خیلی سریع انجام می شود.
  • نداشتن نرخ بهره شبانه Swap Free
  • برای کاربران امکان معاملات هیج Hedging فراهم است
  • داشتن اسپرد و لوریج ثابت
  • امکان برداشت و واریز کردن به وسیله ارزهای الکترونیک.

سوالات متداول

 

دفتر بروکر اف ایکس گلوری در کجا قرار د ارد؟

دفتر مرکزی بروکر اف ایکس گلوری در دبی، عربستان سعودی قرار دارد. علاوه بر این، حداقل سپرده برای کاربران در این بروکر 1 دلار است و معامله گران می توانند با این کارگزاران تا 1:3000 اهرم داشته باشند. کارگزاری اف ایکس گلوری معاملات بدون کمیسیون، اسپردهای پایدار، معقول و بالاترین اهرم در صنعت را ارائه می دهد.

اف ایکس گلوری چه نوع بروکری است؟

اف ایکس گلوری یک کارگزار آنلاین جهانی است که در سال 2011 در وزارت توسعه اقتصادی امارات تاسیس شد. کارگزاری FX Glory پس از یک سال تجربه در آسیا تصمیم گرفت برای گسترش خدمات خود شعبه های جدیدی در چندین کشور اروپایی افتتاح کند.

قوانین لوریج در بروکر اف ایکس گلوری چگونه است؟

اهرم Fxglory به طور خودکار با حساب مشتری تنظیم می شود. اگر مشتری بخواهد اهرم را تغییر دهد، کارگزار فرصتی برای تنظیم اهرم به صورت آنلاین فراهم می کند. از دوم جولای سال 2012، اهرم موجود در Fxglory به 1:3000 افزایش یافته است. اگر موجودی حساب مشتری تغییر کند، اهرم نیز باید با توجه به مانده حساب تغییر کند.

 

[irp posts=”55123″ name=”بررسی کامل و ورود به بروکر آی سی ام کپیتال ICM Capital”]

 

در صورت تمایل برای آشنایی با بروکرز اینگات می توانید به این مقاله مراجعه بفرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.