افزایش تقاضای ارز های دیجیتال در هند

افزایش تقاضای ارز های دیجیتال در هند

اطلاعات بازار نشان می دهد سرمایه گذاران جدید هندی وارد بازار شده اند. این در حالی است که دولت هند قوانین محدود کننده متعددی برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. معامله گران و سرمایه گذاران جدید هندی غالبا جوانانی کمتر از 35 سال هستند.

 

[irp posts=”44707″ name=”Binance غیرقانونی است؛ قانون گذاران کشورها هشدار می دهند”]

طی ماه های گذشته دولت هند به صورت سرسختانه مقابل بازار ارزهای دیجیتال ایستاده است و بارها از دولت های دیگر خواست که در این مسیر او را همراهی کند. از این رو به نظر می رسید که بازار درگیر مقاومت مهمی شود. اما واقعیت جور دیگری رقم خورد. به نظر می رسد دولت هند در اقناع کردن مردم ناتوان بوده است.

 

[irp posts=”43499″ name=”توسعه‌دهنده اتریوم، به جرم دسترسی غیرمجاز به حساب خود، بازداشت شد”]

با توجه به افزایش تقاضای بازار ارزهای دیجیتال توسط هندی ها در قبال مخالفت ها و محدودیت ها دولتی می توان به این نتیجه رسید که عملا دولت و قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال شکست خورده است. این مسئله به خوبی نشان می دهد که قوانین محدود کننده نمی توانند تاثیر چندانی در روند بازار داشته باشند. این شکست دولت هند را می توان نمادی از شکست قوانین محدود کننده سفت و سخت دانست.

 

[irp posts=”48629″ name=”قانون متفاوت هند در مورد ارزهای دیجیتال”]

 

احتمالا این مسئله بعدها در چین نیز رخ دهد و کم کم کاربران چینی به بازار ارزهای دیجیتال بازگردند. البته این اتفاقاتی است که توسط دولت ایران نیز رخ داده است. در ایران نیز قوانین محدود کننده زیادی وجود دارد. اما همچنان کاربران ایرانی توانسته اند با سختی های بسیار در بازار حضور فعال داشته باشند. این ذات بازار ارزهای دیجیتال است که می تواند کاری کند تا همه مردم جهان بدون محدودیت خاصی بتوانند در این بازار حضور داشته باشند. نظر شما چیست؟

 

https://www.cryptoglobe.com/latest/2022/03/millennial-investors-are-driving-indias-crypto-boom-while-shunning-boring-stocks/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.