اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت مسکن قیمت هرمتر مربع خانه چقدر است؟

اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت مسکن قیمت هرمتر مربع خانه چقدر است؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط هستند و پیامک دریافت می کنند در صورت عدم برخورد با پرداخت اولیه با اولویت بعدی جایگزین افراد می شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، خلیل محبت خواه گفت: تخصیص استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن 155 هزار واحد در سال است و در زمینه واگذاری زمین مشکلی وجود ندارد. این زمین برای دو سال آینده اعطا شده و تا چهار سال آینده هم مشکلی نخواهیم داشت.

وی گفت: حدود 45 روز پیش با کارگروه و کمیسیون در حال بررسی مسائل مربوط به زمین بودیم که این مرحله به پایان رسیده است.

در حال حاضر در حال تهیه طرح و مشاور هستیم. پیمانکاران در برخی مناطق کار خود را آغاز کرده اند. در برخی نقاط که زمین ها به پیمانکار واگذار شده است به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

[irp posts=”53556″ name=”وام مسکن 700 ميليون توماني؟”]

ما برای تمامی افراد واجد شرایط پیامک ارسال کرده ایم

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مورد کسانی که در نهضت ملی مسکن در استان تهران ثبت نام کرده اند که فعالیت آنها تایید نشده است، گفت: ما برای همه کسانی که حق واریز اول دارند پیامک فرستادیم. در صورت عدم پرداخت به موقع با افراد اولویت بعدی جایگزین می شوند.

توضیح محبت خواه: اگر فردی واجد شرایط است و پیامک برایش ارسال نشد، موضوع را از طریق سایت پیگیری کند. اگر جوابی دریافت نکرد، با اداره راه و شهرسازی شهر خود تماس بگیرد.

 

بیش از چهل هزار واحد مسکونی در مرحله اجرا است

وی در خصوص آخرین فاز پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران گفت: بیش از 40 هزار واحد اجرا شده و به زودی چندین پروژه دیگر نیز به این رقم اضافه خواهد شد. مدیرکل راه ‌و ‌شهرسازی استان تهران گفت: به تعداد متقاضیان در استان تهران واحدهای نهضت ملی مسکن می سازیم.

 

[irp posts=”53905″ name=” اخبار مسکن ورودی کمتر از ۳۰ درصد مسکن های نوساز در تهران”]

 

تا به امروز 900000 نفر ثبت نام کرده اند و پروژه ها در حال اتمام است. به زودی ثبت نام های جدید انجام خواهد شد. بر اساس این گزارش، دولت سیزدهم بر اساس قانون جهش تولید و فروش مسکن مصوب 17 مرداد 1400، ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال را در برنامه خود گنجانده است. حدود 5.4 میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 3.6 میلیون نفر تایید شده اند. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی – روستایی، ثبت نام مجدد از15تیر 1401 آغاز می شود. ثبت نام از طریق سامانه جامع برنامه ریزی حمایتی مسکن saman.mrud.ir انجام می شود. تاکنون 507 هزار نفر برای واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن حساب باز کرده اند و 290 هزار نفر نیز برای عقد قرارداد و مزایا به بانک مسکن مراجعه کرده اند. با 91 هزار نفر قرارداد منعقد گردیده و اقساط اول دریافت شده است.

براساس برآورد اخیر قیمت هر مترمربع واحدهای نهضت ملی مسکن 4 میلیون و 750 هزار تومان و زمان ساخت پروژه 18 تا 24 ماه است.

https://www.hamshahrionline.ir/news/687508/

[irp posts=”54653″ name=”وام مسکن به زودی پرداخت می شود”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.