استراتژیست ارشد Bloomberg، بیت کوین را در مسیر 100000 دلاری شدن می بیند

هواداران معتقدند که بیت کوین رقیب دلار خواهد شد.

استراتژیست کالای ارشد Bloomberg، Mike McGlone، در رابطه با رشد بیت کوین بیاناتی را مطرح کرده و ادعا کرده است که این اولین رمزارز، در راه تبدیل شدن به یک دارایی ذخیره جهانی می باشد، که قادر است تا با دلار رقابت کند. در نسخه ماه سپتامبر Bloombergs Crypto Outlook، آمده است که بیت کوین به 100000 دلار و اتریوم به 5000 دلار خواهند رسید و دلیل آن هم این است که این دو رمزارز، به خوبی از پس نوسانات قیمت بیش از 50 درصد تابستان برآمدند.

 

[irp posts=”45627″ name=”بانک ها یا صرافی ها؟ کدام یک بیشتر جریمه می شوند؟”]

 

McGlone با اشاره به نیمه دوم سال 2021 گفت:” دارایی های رمزارزی به نظر می رسد که در یک بازار صعودی تازه و بازیابی شده هستند که دو برابر بیشتر از بالاترین مقادیر آنها در شروع، سودآور هستند.” وی افزود که نمودارها بدون بیت کوین و اتریوم برهنه به نظر می رسند و این گواهی بر عملکرد ضعیف طلا و اوراق دولتی می باشد. وی در این باره گفت:” نمودارهای ترکیبی طلا و اوراق های دولتی، بدون بیت کوین و اتریوم، به نظر برهنه می رسند. رد کردن چنین ریسک کوچکی برای رشد بازار رمزارزها یک تهدید بنظر می رسد.”

 

[irp posts=”45558″ name=”10000 NFT رایگان، توسط Internet Computer منتشر می شوند”]

در حالی که چنین پیش بینی هایی در رابطه با صعود بیت کوین چیز تازه ای نیست، پیش بینی دراز مدت McGlone بیت کوین را در مرکز سیستم مالی جهان قرار می دهد. McGlone پس از توضیح دادن اینکه دلار 300 درصد نسبت به همنوعان خود، از زمان وتو کردن Greenbacks Gold در 1971 توسط Richard Nixon، رشد کرده است گفت:” ما باور داریم که بیت کوین نمایانگر آینده دیجیتالی است. ما آینده ای را برای بیت کوین پیش بینی می کنیم، که در حال رقابت با دلار می باشد.

 

[irp posts=”45479″ name=”پیامی ترسناک و البته اشتباه، از طرف Coinbase به کاربرانش”]

 

” طرفداران سرسخت بیت کوین مدت هاست که معتقدند بیت کوین، آنقدر باید رشد کند که تبدیل به یک دارایی ذخیره جهانی شود. عقیده آنها از سیاست پولی عظیم بیت کوین در محیطی نشات می گیرد که بانک های مرکزی منابع مالی را دچار تورم کرده و در عدم نقدینگی سرمایه و قیمت های بالاتر برای کالا، خدمات و دارایی ها همکاری کرده اند.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bloomberg-senior-strategist-calls-bitcoin-a-global-reserve-asset-on-the-path-to-100k

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.