استخراج کادنا از بیت کوین سود آور تر است!

استخراج کادنا از بیت کوین سود آور تر است!

در چند ماه اخیر همه ما به خوبی شاهد این موضوع بودیم که قیمت ارزهای دیجیتال به طور ناگهانی چند برابر شد. با چند برابر شدن قیمت ارزهای دیجیتال، سوددهی بسیاری از استخراج کنندگان نیز نسبت به قبل بیشتر شد. در چنین شرایطی تعداد زیادی از افراد جوامع مختلف تصمیم گرفتند که برای استخراج ارزهای دیجیتال اقدام کنند تا انان هم بتوانند درآمد زیادی را از این طریق کسب کنند، اما کدام کوین ها برای آنان سودآوری بیشتری دارند؟

 

[irp posts=”50530″ name=”بیت کوین، آماده یک صعود!”]

امروزه بعضی از کوین های کوچکی که در بازار ارز دیجیتال وجود دارند، بسیار سود آور هستند. آمار و اطلاعات بدست آمده در این زمینه، نشان دهنده آن است که گاهی سودآوری این کوین های کوچک از بسیاری از کوین های معروف و بزرگتر هم بیشتر است. ماینر ها می توانند با استخراج کوین های کوچک، سود نسبتا زیادی را به خود اختصاص دهند.
هنگامی که در مورد این کوین های کوچک و سودآور صحبت می کنیم، این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که کوین های سودآور در چند ماه اخیر کدام موارد بودند؟

 

[irp posts=”50363″ name=”آیا بیت کوین سقف 60 هزار دلاری خود را خواهد شکست؟”]

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Asic Miner Value، یکی از سودآورترین کوین ها کادنا (Kadena) می باشد و در پایان ماه نوامبر نیز روند صعودی بسیار خوبی داشته است. جالب است بدانید که یک ماینینگ ۱۸ ترا هش بر ثانیه، این توانایی را دارد که به طور روزانه حدود ۳۲۶ دلار درآمد داشته باشد.

 

[irp posts=”50191″ name=”بازی برعکس ایلان ماسک در بازار”]

 

منبع:

https://news.bitcoin.com/data-shows-myriad-of-crypto-networks-more-profitable-to-mine-than-bitcoin/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.