ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد

ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد

فیس بوک مدتی است که پروژه‌ی یک استیبل کوین به نام Diem را شروع کرده است. این ارز به‌طور آزمایشی در سال جاری میلادی عرضه می‌شود و در مقیاس کوچک نیز این اتفاق خواهد افتاد. پشتوانه‌ی ارز دییم را باید دلار آمریکا دانست.

بر اساس گزارشی از کوین تلگراف، احتمال این‌که پروژه ارز فیس بوک به نام Diem در سال جاری میلادی کار خود را شروع کند وجود دارد. این کوین را باید اولین کوین استیبل کوین فیس بوک دانست. در شبکه خبری سی ان بی سی نیز در تاریخ 20 آوریل، در یک گزارش اعلام کرد که یک سازمان غیرانتفاعی در کشور سوئیس به نام The Diem Association در تلاش است که اتیبل کوین دلاری خود را در سال 2021 آزمایش کند.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

این انجمن در اواخر سال 2021 خبر داده بود که استیبل کوین خود را در ماه ژانویه 2021 راه‌اندازی می‌کند اما باوجود گذشت چند ماه از آن تاریخ، هنوز این اتفاق رخ نداده است و حالا به نظر می‌رسد برای به ثمر رسیدن این موضوع، باید صبر کنیم تا مشخص شود در کدام ماه از سال 2021 شاهد آن خواهیم بود. استیبل کوین دییم، نسخه‌ای ابتدایی و کوچک از ارز فیس بوک است. فیس بوک می‌خواهد پروژه‌ی ارز دیجیتال خود را بسیار توسعه دهد و یک کوین جهانی بر روی پلتفرم خودش یعنی Libra داشته باشد. این ارز قرار بود یکی از ارزهای فیات باشد.

مدیرعامل فرست دیجیتال استز گروپ نیز در رابطه با این موضوعات، به شبکه‌ی سی انبی سی گفت:

فناوری زیرساختی دییم در یک و نیم سال گذشته به طرز چشمگیری از یک بلاک چین ناشیانه به یک بلاک چین بسیار پیشرفته تبدیل‌شده است؛ تا جایی که همان‌طور که می‌بینید تلاش می‌کند به برخی از پرسش‌های نهاده‌ای تنظیم مقررات پاسخ دهد.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

First Digital Assets Group در حال ایجاد زیرساخت‌هایی است که به‌وسیله‌ی آن‌ها بتواند از ارز دییم برای ابزار پرداختی آسان استفاده کند. ارز Diem در حال انتظار برای تائید و دریافت مجوز پرداخت از سازمان نظارت بر بازارهای مالی سوئیس است. بر اساس نظرات کارشناسان که در شبکه CNBC نیز پخش شد، این پروژه می‌تواند موفق شود و مسیر خوبی پیشرو دارد. مدیرعامل Chainalysis در رابطه با این بحث گفت:

من فکر می‌کنم امسال دییم از دروازه‌های تنظیم مقررات عبور می‌کند. در غیر این صورت، فرصتی است که از دست می‌رود.

 

باید منتظر ماند و دید درنهایت چه زمانی فیس بوک هم وارد رقابتی در دنیای ارزهای دیجیتال می‌شود و سرنوشت این ارز و شرکت بزرگ فیس بوک چه خواهد شد. شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید. همچنین خواهشمندیم تا نقطه نظرات خود درباره این مطلب و عملکرد سایت را در بخش دیدگاه‌ها درج کنید تا بتوانیم باکیفیت بیشتری در خدمت شما عزیزان باشیم.

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

 

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد Lightning Network هستید حتما این مقاله را بخوانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.