ارزهای دیجیتال در اوکراین قانونی شد

ارزهای دیجیتال در اوکراین قانونی شد

روز گذشته زلنسکی رئیس جمهور اوکراین قانون نظارت ارزهای دیجیتال را امضا کرد. بر اساس این قانون بانک های اوکراینی می توانند وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و کمیسیون ملی اوراق بهادار این کشور اجازه صدور مجوزهای کسب و کار مربوط به ارزهای دیجیتال را پیدا کرد.

 

[irp posts=”51058″ name=”اوکراین به ارزهای دیجیتال سلام کرد!”]

 

روز گذشته زلنسکی قانونی را امضا کرد که بر اساس آن ارزهای دیجیتال در اوکراین شکل قانونی و رسمی پیدا کرد. بر اساس این قانون هر صرافی یا نهاد مرتبط با ارز دیجیتال باید مجوز خود را از دولت با عاملیت کمیسیون ملی اوراق بهادار دریافت کند. نکته مثبت این قانون اجازه سرمایه گذاری و حضور بانک های دولتی و خصوص اوکراین در بازار ارزهای دیجیتال است. با توجه به وضعیت جنگی که اوکراین درگیر آن است به نظر می رسد زلنسکی قصد دارد درصد بالایی از مبادلات خود را بر اساس این بازار انجام دهد.

 

[irp posts=”52016″ name=”اولین واکنش بازارها به حمله روسیه به اوکراین”]

 

از این رو پیش بینی می شود بر اساس این قانون تعداد سرمایه گذاران این بازار در خاک اوکراین افزایش پیدا کند. همچنین با تسهیل روابط اقتصادی احتمالا دولت اوکراین قصد داشته باشد بخشی از دارایی های خود را به این بازار منتقل کند تا بتواند منبع مطمئنی برای ادامه جنگ ایجاد کند.

 

[irp posts=”51931″ name=”اوکراین هم به جمع حامیان ارزهای دیجیتال پیوست”]

 

این موارد به خوبی نشان می دهد که بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال توانسته است تا حدودی اعتماد عمومی را به سمت خود جلب کند و نشان داده که می تواند گزینه مناسبی برای نقل و انتقالات مالی به خصوص در شرایط بحرانی مانند جنگ باشد. از این رو این انتظار می رود که بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای آینده بتواند از کانال نزولی خود خارج شود و کم کم روند صعودی خودش را پیدا کند. نظر شما چیست؟

منبع:
https://cointelegraph.com/news/ukraine-s-president-signs-law-establishing-regulatory-framework-for-crypto

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.