ارزهایی که در این هفته باید آن‌ها را زیر نظر داشته باشید

ارزهایی که در این هفته باید آن‌ها را زیر نظر داشته باشید

در طی روزها و هفته‌های اخیر، شور و هیجان زیادی را در بازار رمز ارزها مشاهده کرده‌ایم و جهش‌های بزرگ و درعین‌حال سقوط‌های نسبتاً بزرگی را هم دیده‌ایم. با توجه به شواهد و تحلیل‌های انجام‌شده و همچنین اخبار اقداماتی که در هین هفته قرار است انجام شوند، می‌توانیم برخی از ارزها را مهم و تأثیرگذار بدانیم که خریدوفروش به‌موقع آن‌ها می‌تواند سود بزرگی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند. در ادامه با ما همراه باشید تا این ارزهای دیجیتال مهم را به شما معرفی کنیم.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بیت کوین

بیت کوین خط مقاومت کانال صعودی خود را در هفته‌ی اخیر شکست و رکوردی جدید را از خود ثبت کرد. این موضوع نشان‌دهنده‌ی حمایت خریداران و ادامه‌ی روند خرید حتی در قیمت‌های بالاتر است. زوج ارز بیت کوین/دلار در نمودار خود جهت‌گیری مشخصی نداشت اما این مورد با رشد قیمت مجددی که در دو روز گذشته رخ داد برطرف شد و میل بیت کوین به صعود را نشان داد. از طرفی دیگر میانگین تحرک این رمز ارز در 20 روز گذشته نشان از آن دارد که اصلاحی تا سطح حدود 47 هزار دلار ممکن است رخ بدهد! باید دید که این اصلاح برای بیت کوین انجام می‌شود یا خیر! درصورتی‌که قیمت به کمتر از خط اصلاح کشیده شود ممکن است کاهش بیشتر و یا مدتی سکون را از بیت کوین شاهد باشیم.

 

کازموس (Cosmos)

این رمز ارز که یک رشد بزرگ را تجربه کرده است، در حال حاضر در مرحله‌ی اصلاح قرارگرفته است اما قیمت آن از کانال اصلاح پایین‌تر نرفته و این نشان از امیدواری سرمایه‌گذاران به این ارز است. میانگین متحرک‌ها رو به بالاست و همچنین شاخص قدرت نسبی نیز در محدوده‌ی مثبت است و با توجه به این‌ها احتمالاً باید منتظر رشد آرام و یا حتی یک جهش نسبی دیگر از کازموس باشیم.

 

نئو (NEO)

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

نئو (NEO)

ارز نئو نیز در ماه فوریه توانست سقف خود را بشکند و از 47 دلار عبور کرد که یک جهش قیمتی بزرگ به‌حساب می‌آید. روند صعودی این ارز همچنان در حال مقاومت است و امید برای تثبیت و یا بیشتر شدن قیمت نئو بسیار بالاست. با توجه به این شرایط در روز گذشته افراد زیادی برای خرید این ارز اقدام کردند و قیمت آن به حدود 65 دلار هم رسید! درصورتی‌که قیمت نئو بالای 50 دلار تثبیت شود، انتظار رشد بعدی نیز وجود دارد اما اگر قیمت این ارز به کمتر از 37 دلار سقوط کند، احتمالاً شاهد دوران رکود این رمز ارز خواهیم بود.

اگر شما هم از سرمایه‌گذاران بازار رمز ارزها هستید، در این هفته توجه زیادی به این سه ارز داشته باشید تا در صورت افت قیمت، از کاهش دارایی خود جلوگیری کنید و هم درصورتی‌که نشانه‌های رشد از آن‌ها دیدید، بتوانید به‌موقع نسبت به خرید آن‌ها و کسب سود، اقدام کنید. همچنین اگر میخواهید با کاربردهای بلاک چین و انواع بلاک چین آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”20892″ name=”مزرعه بیت کوین چیست؟ راه‌اندازی مزرعه بیت کوین چگونه است؟”]

 

 منبع:

https://coinsara.com/top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week-btc-aave-atom-neo-vet/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.