ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت

ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت

بعدازآن که بیت کوین روند صعودی بزرگی را در ماه‌های اخیر تجربه کرد، ارزش و حجم کل این بازار نیز رشد بسیار خوبی کرد و حتی ارزش کل آن به بیش از 1.15 تریلیون دلار نیز رسید. پس از مدتی و با شروع افت قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، این رقم نیز کاهش یافت و در روزهای گذشته در محدوده‌ی 1 تریلیون دلار قرارگرفته بود و درنهایت بازهم به زیر یک تریلیون دلار کاهش پیدا کرد.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

روند اصلاحی حال حاضر را می‌توان به‌نوعی سومین اصلاح بزرگ در بازار دانست و با شدت بالایی نیز در حال اعمال شدن است. برای درک میزان این اصلاح کافی است بدانید که بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود تاکنون 12 و نیم درصد افت را تجربه کرده است. بر اساس آمارها و اطلاعات منتشرشده، ارزش کل بازار این ارز دیجیتال 980 میلیارد دلار است که به معنای کاهش 140 میلیاردی در هفته‌ی اخیر بوده است.

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

در تاریخ 1 اسفند 99 برای اولین بار ارزش کل بازار از یک تریلیون دلار عبور کرده بود. این رکوردشکنی خبر بسیار خوبی برای بیت کوین و سرمایه‌گذاران آن بود اما تنها 4 روز پس‌ازآن، مجدداً به زیر یک تریلیون کاهش یافت. این اتفاق برای دومین بار در تاریخ 19 اسفند افتاد و تا به امروز بالای یک تریلیون دلار مانده بود و درنهایت امروز مجدداً به کمتر از این رقم رسید. نکته‌ی جالب در رابطه با این آمار و ارقام آن است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، 1.65 تریلیون دلار است که حدود یک تریلیون دلار آن سهم بیت کوین است و این نشان‌دهنده‌ی عظمت و قدرت بیت کوین در این بازار است. به‌طورکلی همواره وضعیت بیت کوین بر روی کل بازار ارزهای دیجیتال مؤثر بوده است و نمی‌توان این اهرم مهم و اصلی را انکار کرد. باید دید در آینده چه سرنوشتی در انتظار بیت کوین خواهد بود چراکه به‌احتمال فراوان همان سرنوشت در انتظار کل بازار نیز خواهد بود و طی کردن همان مسیر را از جانب دیگر ارزها خواهیم دید.
شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا بتوانید بهترین تصمیم‌ها را برای سرمایه و پول خود بگیرید و موفق به کسب سود بیشتر شوید.

 

[irp posts=”24912″ name=”بزرگترین ریزش هفتگی بیت کوین رقم خورد!”]

 

اگر با اصول اولیه بیت کوین آشنا نیستید و همچنین میخواهیدبدانید بیت کوین رایگان چیست و سرخطی زدن در بورس را هم بدانید چگونه است توصیه میکنم این مقاله را بخوانید.

 

منبع: https://www.halakoei.academy/bitcoin-market-cap-back-below-1-trillion-as-correction-deepens/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.